- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Clubs in Rusland (bijv.) hebben gekkere bedragen betaald voor mindere spelers.
De media meldden eerder dat er 10 miljoen was geboden op Pellè.
Maar goed, jij vond dat Anita 12-14 miljoen waard was, toch?
Anita leverde 8,5 miljoen op. En ik denk dat hij met een extra jaar Ajax nog een paar miljoen meer waard was geweest. Dus ik zat er niet eens heel ver vandaan.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Hazard en Fellaini heersen. Voorlopig ook tevreden met Meunier, oogt soms wat zenuwachtig maar speelt zijn wedstrijd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Locadia ook nog geblesseerd eraf...
Zul je zien dat 't ernstig is waardoor we geen spits meer hebben...
Ola Toivonen!
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Anita leverde 8,5 miljoen op. En ik denk dat hij met een extra jaar Ajax nog een paar miljoen meer waard was geweest. Dus ik zat er niet eens heel ver vandaan.
Er niet ver vandaan? Mwoh... haha.
Maar waarom zou een goed scorende/spelende spits niet meer opleveren?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Omdat hij voor Feyenoord speelt. Die leveren normaliter minder op dan een Ajacied; feit.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Drenthe: 13 miljoen. Nuff said. 
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Benteke begint toch een klein probleem te worden. Heeft écht teveel kansen nodig om te scoren. Met drie zulke kansen moet er minstens één in, anders krijg je deksel -> neus scenarios.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Omdat men in het buitenland erg naar prijzen en CL kijkt. Wat Anita allebei voor kon leggen en Pelle volledig niet.
Maar we gaan het zien. Heb geen zin hier 2 pagina's weer over te babbelen.
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
2 minuten later en het staat 0-1 
Edit: wel pech voor Mignolet trouwens, zat perfect in de voeten.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4697 stemmen
België begon érg sterk in die 2e helft. Onverdiend dit. Jammer.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heb je weinig aan als beide spitsen dan nog 6 weken of langer in de kreukels liggen:P Jullie hebben dit seizoen wel ongekend veel pech zeg
Karma omdat je Siem uitlachte toen hij geblesseerd raakte 
Maar ach, wellicht valt het mee met Locadia. Hij heeft een dikke week om te herstellen.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Omdat men in het buitenland erg naar prijzen en CL kijkt. Wat Anita allebei voor kon leggen en Pelle volledig niet.
Maar we gaan het zien. Heb geen zin hier 2 pagina's weer over te babbelen.
Men kijkt voornamelijk naar doelpunten als het om spitsen gaat.
Ik hoop dat Pellè nog een seizoen blijft - gegarandeerd goals is wel lekker. Al kan bijna iedere spits dat wel in deze Eredivisie.
Ik zeg overigens niet dat hij per se 10 miljoen op gaat leveren. Maar dat helemaal uitsluiten - zoals jij doet - slaat nergens op.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Karma omdat je Siem uitlachte toen hij geblesseerd raakte

Ik kan er niet om rouwen, vooral omdat het tegenwoordig vooral de PSV-fans zijn die er als de kippen bij zijn als er weer wat gebeurt bij Ajax.
Hoewel ik wel vind dat ze in de Europa League ver moeten komen... Zeker als na de winterstop de spelers langzaamaan weer terugkomen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nee, ik sluit het uit. Sorry. Niks aan te doen. Je zal moeten accepteren dat je er maximaal 200 euro en een zak snoep voor krijgt.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Nee, ik sluit het uit. Sorry. Niks aan te doen. Je zal moeten accepteren dat je er maximaal 200 euro en een zak snoep voor krijgt.
Die zak snoep is nu best toepasselijk voor jou. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haribo 
PS: Nu kunnen die Belgen wel verliezen. Nu ze groepshoofd mogen zijn 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4697 stemmen
Wel gek. Tot aan de 0-1 speelden we gewoon erg goed. Vond het zelfs één van de betere matchen die ik gezien heb de laatste maanden. Maar goed, beter nu zo eens het deksel op de neus krijgen dan op het WK zelf. Zijn we meteen geleerd.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ibarbo toch?
Sergio Leone
-
- 4412 berichten
- 3095 stemmen
Benteke begint toch een klein probleem te worden. Heeft écht teveel kansen nodig om te scoren. Met drie zulke kansen moet er minstens één in, anders krijg je deksel -> neus scenarios.
Jij zou er Lukaku inzetten?
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Jij zou er Lukaku inzetten?
Die kan evengoed 3 van zulke kansen missen natuurlijk, die echte killer spits hebben we nog steeds niet.
Gewoon erg jammer dat je met zulke missers de match uit handen geeft.
Edit: Fellaini demonstreert nog even 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Ben wel benieuwd naar die pot van Nederland tegen Colombia want dat Colombia heeft gewoon heerlijke spelers.
Sergio Leone
-
- 4412 berichten
- 3095 stemmen
Die hebben we inderdaad niet en daarom zie ik veel liever Benteke als titularis dan Lukaku. Die kan tenminste fatsoenlijk kaatsen en andere spelers in het spel betrekken. Als je met Lukaku speelt hoop je op een goeie diepe bal van De Bruyne en Lukaku die tijdens z'n spurt het robbertje knokken met z'n mandekker wint.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
België heeft misschien momenteel over de breedte meer klasse dan wij hebben, maar wij hebben wel 2 wereldspelers voorin die een wedstrijd kunnen beslissen. En normaal met Sneijder erbij hebben we er 3. Dat mist België toch nog wel. Defensief ben ik wel jaloers op hun achterhoede. Hadden wij maar Kompany of Vertonghen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het Nederlandse middenveld en aanval doet niet onder voor die van België, mits we inderdaad de bank niet hoeven aan te spreken. Achterin zijn de Belgen vele malen sterker inderdaad.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Mertens laat 't toch maar weer even zien. Weer op de paal.
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
omg Mertens 
Verder niet verkeerd voor de Duivels dat ze eens tegen een achterstand moeten knokken. Had het ze het er alleen graag wat beter vanaf zien brengen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4697 stemmen
Haha, we mogen echt niet scoren vandaag...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
En dat moest 0-3 zijn. 
Mourinho ook van de partij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.