• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.285 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.083 gebruikers
  • 9.376.464 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Een tweede Clemens Zwijnenberg zeg maar?

Zolang het geen 2e Ostlund wordt hoor je mij niet .

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

. Zoiets verwacht je van De Speld maar het is nog echt waar. Ontluisterend.

Ik vraag me trouwens af hoe druk het nu echt op de zaterdagochtend is, zonder spitstijd. Ga om 9 uur rijden, dan ben je er om 12 uur wel lijkt me. En of je nu in de file staat of je hangt op het vliegtuig rond, wachtend tot je gaat...tsja.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Hopelijk brengen de play-offs in Europa meer spanning. Uruguay wint met 0-5 en Mexico staat ook al met 3-0 voor net na rust.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Onder welke steen heb jij gelegen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Hopelijk brengen de play-offs in Europa meer spanning. Uruguay wint met 0-5 en Mexico staat ook al met 3-0 voor net na rust.

Hopelijk staat Zweden vrijdag na een uur ook met 3-0 voor

Verder ligt mijn support bij IJsland (de halve Eredivisie speelt voor IJsland) en Oekraïne (dus Frankrijk exit).

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat eeuwige gelul steeds dat dat te zwaar zou zijn....

Huh? Jij gebruikt dat telkens als argument dat Feyenoord minder is dan de Ajax omdat Ajax zo'n druk speelprogramma heeft en ze het daardoor zwaarder hebben.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

He he, Østlund is en blijft een held he

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Onder welke steen heb jij gelegen.

Tja je hebt in zekere zin gelijk, iedereen weet natuurlijk al lang dat Feyenoord en Ajax dankzij doping die Europacups hebben gewonnen maar waar blijven dan de consequenties vraag ik me af?

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

He he, Østlund is en blijft een held he

Met of zonder baard?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Spannend zeg die play-offs.

0-5 Uruguay en 5-1 Mexico.

Die landen uit Noord-Amerika en Zuid-Amerika zijn gewoon altijd standaard door als ze de play-offs bereiken.

Doe dan Zuid-Amerika tegen Noord-Amerika en Oceanië - Azië.

Maar dat willen ze natuurlijk niet aangezien je dan zo'n slecht land op 't WK hebt.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Met of zonder baard?

Met uiteraard. Held.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

j0enne schreef:

Spannend zeg die play-offs.

0-5 Uruguay en 5-1 Mexico.

Die landen uit Noord-Amerika en Zuid-Amerika zijn gewoon altijd standaard door als ze de play-offs bereiken.

Euh voor 2006 versloeg Australië nog Uruguay en voor 2010 was het Costa Rica - Uruguay? Dus je moet al 12 jaar terug voor je 'altijd standaard'...

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ah, Ostlund, onze voorloper in de moderne look. Tegenwoordig heeft Pirlo zijn baard en Pelle zijn kapsel.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

otherfool schreef:

Tja je hebt in zekere zin gelijk, iedereen weet natuurlijk al lang dat Feyenoord en Ajax dankzij doping die Europacups hebben gewonnen maar waar blijven dan de consequenties vraag ik me af?

Die komen niet joh, de meeste users hier waren in de Jaren 70 nog niet eens geboren dus dat telt niet mee. Enkel Juventus moet zijn titel inleveren .

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2377 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Die spelers willen denk ik dolgraag eens in het ritme van 3 duels in de week komen.

Dat eeuwige gelul steeds dat dat te zwaar zou zijn....

Jullie staan qua punten net boven of net onder ploegen met een dubbel programma. Dus wat helpt het?

Zullen ze best willen ja, maar om dat nu te verlangen binnen een ingelaste KNVB-subsidie wedstrijd lijkt me niet. Verder blijkt uit onderzoek dat de prestaties gewoon altijd lager zijn bij een korte rustperiode. Bovendien heb je meer tijd voor evt. herstel van blessures. Ik verwacht wel dat ze van RKC kunnen winnen, maar alle beetjes helpen deze competitie.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

otherfool schreef:

Euh voor 2006 versloeg Australië nog Uruguay en voor 2010 was het Costa Rica - Uruguay? Dus je moet al 12 jaar terug voor je 'altijd standaard'...

Dat klopt. Toch mag het voor mij ook anders. Platini wil het aantal deelnemende landen op een WK al uitbreiden naar 40. Dan zou je het probleem deels al ondervangen. Hoewel het voor mij niet hoeft. Net

als een EK met 24 deelnemers, pffff.....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Corrigeer me maar als ik er naast zit, maar werd het destijds niet toegestaan/gedoogd? Was er überhaupt al regelgeving voor, en dus ook sancties?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

'Revanche op knipoog-Kroaat'

Hoe heerlijk zou dat zijn

Heldenontvangst als hij terug komt in Amsterdam.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2377 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Corrigeer me maar als ik er naast zit, maar werd het destijds niet toegestaan/gedoogd? Was er überhaupt al regelgeving voor, en dus ook sancties?

Er werd amper op gecontroleerd inderdaad, dat kun je min of meer beschouwen als 'het wordt gedoogd'.

Maargoed, erkende dopinggebruikers als Guardiola en Frank de Boer zitten tegenwoordig nog in het gilde, en niet op de meest misselijke plaatsen. Je zou in het wielrennen wel gek opkijken als straks Ricco ploegleider wordt, maar in de voetballerij maalt niemand er om.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Huh? Jij gebruikt dat telkens als argument dat Feyenoord minder is dan de Ajax omdat Ajax zo'n druk speelprogramma heeft en ze het daardoor zwaarder hebben.

Nouja, het is natuurlijk wel bewezen dat je krachten verspeeld met een dubbel programma, maar Feyenoord speelt nooit een dubbel programma, op heel af en toe net als de rest van Nederland een bekerpotje. Dan vind ik het wat overdreven om maar te hopen dat ze voor Oranje dinsdag niet spelen, omdat je zondags naar RKC moet, 5 dagen later. Ik snap wel dat bv PSV en AZ niet zo vrolijk van hun donderdagavond worden, zeker als je dan uit speelt. Dan ben je pas vrijdags terug en is er geen voorbereidingstijd meer voor de zondag.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Er werd amper op gecontroleerd inderdaad, dat kun je min of meer beschouwen als 'het wordt gedoogd'.

Maargoed, erkende dopinggebruikers als Guardiola en Frank de Boer zitten tegenwoordig nog in het gilde, en niet op de meest misselijke plaatsen. Je zou in het wielrennen wel gek opkijken als straks Ricco ploegleider wordt, maar in de voetballerij maalt niemand er om.

Ik ken het Guardiola verhaal niet goed, maar De Boer heeft altijd gezegd onschuldig te zijn. Heeft daar ook rechtszaken voor gevoerd die hem miljoenen hebben gekost. Vind je het niet apart dat destijds meerdere spelers bij Oranje plots ''iets'' in zich hadden? Davids, Stam en De Boer. Dan ga ik eerder denken dat een dokter bij de KNVB een grote fout heeft gemaakt dan dat die jongens massaal zelf aan de doping zijn gegaan. Was ook nergens nodig, want in die periode behoorden zij ook zonder dat spul tot de wereldtop.

Da's toch niet te vergelijken met pakweg een Lance Armstrong, waar een prestatie van werd verwacht die zonder doping niet uit te voeren viel.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nouja, het is natuurlijk wel bewezen dat je krachten verspeeld met een dubbel programma, maar Feyenoord speelt nooit een dubbel programma, op heel af en toe net als de rest van Nederland een bekerpotje. Dan vind ik het wat overdreven om maar te hopen dat ze voor Oranje dinsdag niet spelen, omdat je zondags naar RKC moet, 5 dagen later. Ik snap wel dat bv PSV en AZ niet zo vrolijk van hun donderdagavond worden, zeker als je dan uit speelt. Dan ben je pas vrijdags terug en is er geen voorbereidingstijd meer voor de zondag.

Wie zeurt er bij Feyenoord dan?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wie zeurt er bij Feyenoord dan?

Montorsi. Terwijl je beter als Feyenoord supporter eens kan hopen dat je spelers zoveel mogelijk Europese ervaring meepakken lijkt me, nu je nooit Europees speelt. De Vrij en Indi die het tegen Falcao mogen proberen lijkt me juist een mooie test. Ik hoop ieder geval dat de Ajacieden in beide duels minuten mogen maken.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2377 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Montorsi. Terwijl je beter als Feyenoord supporter eens kan hopen dat je spelers zoveel mogelijk Europese ervaring meepakken lijkt me, nu je nooit Europees speelt. De Vrij en Indi die het tegen Falcao mogen proberen lijkt me juist een mooie test. Ik hoop ieder geval dat de Ajacieden in beide duels minuten mogen maken.

Waar zeur ik over dan? Dat ze zo weinig rust hebben? Helemaal nooit gezegd..

Ik vind het gewoon prettiger om ze nu al zarerdag te zien spelen en dinsdag niet dan andersom. Falcao boeit dit vermoedelijk ook helemaal niks, dus een echte krachtmeting is het hoogstwaarschijnlijk toch niet. Ik denk niet dat een speler hier veel beter van wordt.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Precies wat A&L ook zegt dus. Je spreekt jezelf weer eens tegen A&L.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi zegt wel degelijk wat anders. Ik hoop dat ''onze'' spelers beide duels mogen spelen, Montorsi hoopt alleen op zaterdag, want dinsdag is met liefst 5 dagen veel te dichtbij RKC uit voor de zondag.

Verder begint dat tegenspreken gedoe flauw te worden. Probeer het eens inhoudelijk te houden ofzo.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2377 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik ken het Guardiola verhaal niet goed, maar De Boer heeft altijd gezegd onschuldig te zijn. Heeft daar ook rechtszaken voor gevoerd die hem miljoenen hebben gekost.

Oh als hij het zelf zegt.. dan zal hij wel onschuldig zijn.

Vind je het niet apart dat destijds meerdere spelers bij Oranje plots ''iets'' in zich hadden? Davids, Stam en De Boer. Dan ga ik eerder denken dat een dokter bij de KNVB een grote fout heeft gemaakt dan dat die jongens massaal zelf aan de doping zijn gegaan.

Tsja en die drie zullen dan niet weten dat wat ze krijgen niet deugde, als dat al zo is.

Was ook nergens nodig, want in die periode behoorden zij ook zonder dat spul tot de wereldtop.

Da's toch niet te vergelijken met pakweg een Lance Armstrong, waar een prestatie van werd verwacht die zonder doping niet uit te voeren viel.

Dat is natuurlijk onzin. Hoe weet je sowieso dat ze zonder dat spul tot de wereldtop behoorden?

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik ken het Guardiola verhaal niet goed, maar De Boer heeft altijd gezegd onschuldig te zijn. Heeft daar ook rechtszaken voor gevoerd die hem miljoenen hebben gekost. Vind je het niet apart dat destijds meerdere spelers bij Oranje plots ''iets'' in zich hadden? Davids, Stam en De Boer. Dan ga ik eerder denken dat een dokter bij de KNVB een grote fout heeft gemaakt dan dat die jongens massaal zelf aan de doping zijn gegaan. Was ook nergens nodig, want in die periode behoorden zij ook zonder dat spul tot de wereldtop.

Landis heeft zichzelf ook failliet geprocedeerd, dus dat zegt niks natuurlijk.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2377 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Montorsi zegt wel degelijk wat anders. Ik hoop dat ''onze'' spelers beide duels mogen spelen, Montorsi hoopt alleen op zaterdag, want dinsdag is met liefst 5 dagen veel te dichtbij RKC uit voor de zondag.

Verder begint dat tegenspreken gedoe flauw te worden. Probeer het eens inhoudelijk te houden ofzo.

Maar dat is niet aan de orde. Vwb de verdediging gaat Van Gaal sowieso de tweede wedstrijd voor andere namen kiezen zo lijkt het. Of je nou tegen Japan om het niks, of tegen Colombia om het niks speelt, tsja.. als je dan toch maar 1 van de 2 speelt dan liever zaterdag.

En onderschat RKC niet, maar daar weet jij alles van

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.