• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.285 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.085 gebruikers
  • 9.376.609 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

O ja, zat ik toch mis.

Dan komt het omdat Feyenoord ineens zo goed presteerde. Dat konden de supporters niet aan.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Nicolage Rico schreef:

O ja, zat ik toch mis.

Dan komt het omdat Feyenoord ineens zo goed presteerde. Dat konden de supporters niet aan.

Prachtig

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

depri83 schreef:

Laat Anita eerst eens een vaste basisplaats veroveren bij Newcastle, kijken we dan weer verder.

Met het jammerlijke verdwijnen van Clown Kleine Kennis richting de krochten van de Jupiler Liga zou ik persoonlijk in ieder geval een hernieuwd uit de schaduw treden van de Vriendelijke Vurnon de Vlecht ten zeerste toejuichen! Dat lijfje met dat hulpeloze koppie erop en dan die wanhopige blik van 'wat doe ik hier tussen de grote mensen', ik mis hem, ik geef het grif toe.

Kom Lowietje, neem er nog een bacootje op en laat ons nog eens lachen met dit ultieme antiheldje!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

zou ik persoonlijk in ieder geval een hernieuwd uit de schaduw treden van de Vriendelijke Vurnon de Vlecht ten zeerste toejuichen!

Zoals twee weken geleden? José ' The Special One' Mourinho had geen antwoord op de fenomenale actie van Vurnon randje zestien, waar de kleine Anita twee man van Chelsea te kijk zette en vervolgens het vonnis velde over José en zijn manschappen.

http://1.bp.blogspot.com/_iK7Dl_38dj0/TJeWYKW_JuI/AAAAAAAAGQA/or_u37mqVCs/s400/mourinho7_115872t.jpg

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Anita krijgt gelukkig bij de supporters van Newcastle wel de credits waar hij recht op heeft. Ze zijn erg positief over hem. Wordt zelfs 1 van hun beste spelers genoemd.

Is anita 1 of our best players + why doesn't he start? - nufc-forum.com

http://www.nufc-forum.com/nufcforum/index.php?topic=48906.135

http://www.nufc-forum.com/nufcforum/index.php?topic=45270.585

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Lekker hoor dat hele stadion weer springen bij Boca afgelopen week. Blijft toch een droom om zoiets eens in het echt mee te mogen maken

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Anita krijgt gelukkig bij de supporters van Newcastle wel de credits waar hij recht op heeft. Ze zijn erg positief over hem. Wordt zelfs 1 van hun beste spelers genoemd.

Is anita 1 of our best players + why doesn't he start? - nufc-forum.com

http://www.nufc-forum.com/nufcforum/index.php?topic=48906.135

http://www.nufc-forum.com/nufcforum/index.php?topic=45270.585

Het is natuurlijk vrij makkelijk om op een fanforum berichten bij je mening te vinden.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jong Ajax weer eens verloren en...u raad het niet...wederom een rode kaart.

Groot succes, deze JL campagne van Ajax.

Het is beter als Ajax zich terugtrekt uit deze competitie. Het is ook niet goed voor de spelers meer. Groenendijk moet continu spelers missen(Ajax 1, Oranje, Jong Oranje) waardoor er telkens jochies uit de a selectie bij het team worden betrokken terwijl die er fysiek nog niet klaar voor zijn. Volgens mij moest Groenendijk voor deze pot ook weer improviseren. Ik denk toch vooral dat dit een inschattingsfout van Ajax is geweest

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

(embed)

Lekker hoor dat hele stadion weer springen.. Blijft toch een droom om zoiets eens in het echt mee te mogen maken

Moet je voor in Rotterdam zijn Reppie, weet je toch

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Het is natuurlijk vrij makkelijk om op een fanforum berichten bij je mening te vinden.

Succes dan met het vinden van oprechte fanbetuigingen aan het adres van Atouba door Ajacieden.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Moet je voor in Rotterdam zijn Reppie, weet je toch

Daar trilt het vooral door de betonrot

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Materny schreef:

Bij wedstrijden van Feyenoord rekent men over het 2011/2012 seizoen meer dan 27.000 uur aan politie inzet tijdens wedstrijden. FC Utrecht en Ajax volgen met respectievelijk 16.488 en 16.161 uur. Voorbereiding en afwikkeling rekent men niet mee

Nu vind ik bij de thuiswedstrijden van Ajax er al schandalig veel (onnodig) blauw staan, maar in Rotterdam dus op jaarbasis ruim 11.000 uur meer. En die spelen nog niet eens Europees. Schijn hier eens wat licht op Naomi/Schram of wie dan ook.

Vrij treurig dat dit nodig is inderdaad. Al vraag ik me wel af waarom het zoveel is. Zoals Rico al zegt zal het te maken hebben met de bestorming van het Maasgebouw. Maar buiten dat zij er weinig incidenten volgens mij. In ieder geval niet van dien aard als het slagveld dat het Damplein vorige week op leek..

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Daar trilt het vooral door de betonrot

Beton? Niet in de war met die betonnen UFO?

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

mjk87 schreef:

Succes dan met het vinden van oprechte fanbetuigingen aan het adres van Atouba door Ajacieden.

JA JA, eindelijk. gelukkig komt er ook nog een goede binnen (...) Atouba Atouba is een echte Ajacied! (...) toppertje!! (...) mooi dat ze deze speler hebben gecontracteerd!:D (...) Goede aankoop eindelijk wat body achterin. Ga zo door Blind,Jol en Vd Boog! (...) Tuba is een zeer goede back, altijd een genot om naar te kijken! Fysiek sterk en ook nog technisch vaardig. (...) Ik kan alleen zeggen dat Tuba een zeer goede back is! (...) wat een BEEST (...) Wat een beest die kerel (...) Beter dan Vermaelen (...) Tegenstanders worden bang van die gozer (...) duidelijk te zien dat hij beresterk is in duels, voor een verdediger een leuke techniek heeft, en graag opkomt (...) echt een topspeler voor ajax! (...) HELD!

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

Tja, niet langer dan zes seconden de bal in je handen is nu eenmaal de regel.

@ otherfool: dat zijn Feyenoorders incognito natuurlijk op de verscheidene fora. En ik leerde altijd om voetnoten en links te gebruiken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Knisper schreef:

(quote)

Waarom? Juist op een fanforum zijn de leden nog kritischer, omdat alles daar om die ene club draait. En schijnbaar zien ze het helemaal in Anita zitten. Hij krijgt ook de kritieken die hij bij Ajax kreeg: Die van een hele goede voetballer, technisch begaafd, met veel inzicht en een goede trap. Moet je nagaan dat ze zelfs in Engeland weinig problemen hebben met zijn geringe fysieke lichaam.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Zo heeft elke speler zijn fans.

ps, even die link bekeken, die fans geven ook precies aan waar het aan schort. Geen fysiek, overlopen worden op middenveld etc.

Tiote is inderdaad natuurlijk veel fysieker als middenvelder in die rol en beter verdedigend, heeft alleen een mindere pass. Dan denk ik dat Cabaye die twee spelers perfect combineert.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

PS: Tegen Japan waarschijnlijk alle 4 Ajacieden in de basis

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

O jee, de Japanners maken kans op hun 1e (?) overwinning op Oranje.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Van Gaal begint er nu toch echt een potje van te maken zeg... Dit is toch volkomen belachelijk.

In Oranje horen gewoon de beste spelers, niet de talenten die een kans maken om in de toekomst voor Oranje te spelen. Oké, dit zijn oefenwedstrijden, maar dan nog.

Dat hele experimenteren slaat gewoon nergens op.

Cillessen keept goed, maar waarom staat die in vredesnaam in de basis als je Krul en Stekelenburg hebt?

Van der Wiel op rechtsback is terecht.

Vlaar in 't centrum ook gezien de concurrentie.

Maar dan Veltman... Het slaat toch helemaal nergens op.

En dan Blind linksback, terwijl ze 'm bij Ajax nu weer op 't middenveld zetten.

Op 't middenveld Strootman, van der Vaart en De Guzman. Nigel de Jong hoort natuurlijk gewoon naast Strootman te staan.

En dan in de aanval Robben en Lens wat volkomen logisch is maar Siem de Jong in de spits omdat die dat toevallig bij Ajax ook weer een keer speelt.

En als je dan toch maar blij experimenteren, haal dan van Dijk, Douglas of Donk bij de selectie.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

O jee, de Japanners maken kans op hun 1e (?) overwinning op Oranje.

Je weet nog helemaal niet of De Vrij gaat spelen hoor. Kans is groot van niet.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Lekker belangrijk allemaal, laat hen maar experimenteren, al is een Veltman ipv Van Dijk zelfs voor een experiment idioot, maar goed. Van Gaal he.

Zo lang het maar zoiets wordt op het WK:

--------------------Krul------------------

---Janmaat---------Vlaar-------------Rekik----------Pieters

-------------De Jong--------Strootman------

----Lens------------Sneijder----------------Robben

-----------------------Van Persie-----------

De rest zien we wel als het nodig is.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

j0enne schreef:

Veel gehuil

Als jullie coach Rekik en Bruma had laten gaan hadden die twee natuurlijk gewoon in de basis gestaan, of in elk geval één van beide. En als hij eens Locadia neerzet ipv De Muis, dan was hij wellicht spits geweest. Maar alternatieven heeft Van Gaal ook nauwelijks.

En zoals je zegt, oefenduel, juist is dit bedoeld om te zien of jonge jongens het tempo aankunnen en op die plek kunnen spelen. Natuurlijk staat Veltman niet in de basis in juni, maar het is we fijn te weten, dat mocht het nodig zijn, hij die plek zo kan invullen als er geblesseerden zijn. Overigens zouden oefenduels ook niet meer moeten meetellen voor de ranking, dan kan je ze echt als oefening zien. Of beter, slechts twee interlandperiodes door het jaar heen, maar dat zal wel niet gebeuren.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Lekker belangrijk allemaal, laat hen maar experimenteren, al is een Veltman ipv Van Dijk zelfs voor een experiment idioot, maar goed. Van Gaal he.

Zo lang het maar zoiets wordt op het WK:

--------------------Krul------------------

---Janmaat---------Vlaar-------------Rekik----------Pieters

-------------De Jong--------Strootman------

----Lens------------Sneijder----------------Robben

-----------------------Van Persie-----------

De rest zien we wel als het nodig is.

Met je middenveld en voorhoede ben ik het helemaal eens. Al kan Narsingh ipv Lens ook prima. Achterin horen vd Wiel en Blind gewoon de backs te zijn. Het centrum blijft lastig en in de goal heb je meerdere goede opties. Stekelenburg, Vorm, Krul en Cillessen vind ik hele goede alternatieven. Ik kies zelf nog altijd Stekelenburg.

Overigens zal van Gaal altijd met de punt naar achter spelen, dus je opstelling klopt tactisch niet helemaal.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

kos schreef:

ps, even die link bekeken, die fans geven ook precies aan waar het aan schort. Geen fysiek, overlopen worden op middenveld etc.

Precies.

Ik vond deze ook vrij treffend: I just think he is best used when we are/should be on the front foot. Late in games or when we are playing "weaker" teams.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Met je middenveld en voorhoede ben ik het helemaal eens. Al kan Narsingh ipv Lens ook prima. Achterin horen vd Wiel en Blind gewoon de backs te zijn. Het centrum blijft lastig en in de goal heb je meerdere goede opties. Stekelenburg, Vorm, Krul en Cillessen vind ik hele goede alternatieven. Ik kies zelf nog altijd Stekelenburg.

Overigens zal van Gaal altijd met de punt naar achter spelen, dus je opstelling klopt tactisch niet helemaal.

Ik kis dan ook mn eigen tactiek. En vd Wiel en Blind zouden hooguit bankzitters zijn. Heb je niks aan.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

mjk87 schreef:

@ otherfool: dat zijn Feyenoorders incognito natuurlijk op de verscheidene fora. En ik leerde altijd om voetnoten en links te gebruiken.

ajaxshowtime.com

Van elke knuppel valt wel zo'n overzichtje te maken, ook pakhembeet Charisteas werd door die verblinde fans aanbeden als ware het de Here zelf. Of mensen die denken dat Eyong Enoh klaar is voor de Europese top. En zo zullen er ook visueel beperkte en straalbezopen Geordies zijn die denken dat de Vlechtsmurf daadwerkelijk kan voetballen.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

otherfool schreef:

ook pakhembeet Charisteas werd door die verblinde fans aanbeden als ware het de Here zelf.

Harry

"Niemand ontkomt aan zijn lot, van Ajax onze Griekse God, doet zijn kunstjes op het gras, Charisteas!"

Dat liep een of andere mafkees eens 90 minuten langs te schreeuwen, nooit meer uit mijn hoofd gekregen.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

kos schreef:

[ En vd Wiel en Blind zouden hooguit bankzitters zijn. Heb je niks aan.

Vd Wiel heeft anders wel heel aardige gestileerde foto's op zijn site staan.

http://www.gregoryvanderwiel.com/ImageGen.ashx?image=/media/2827/greg.jpg&width=979&height=544&constrain=false&crop=resize&AllowUpsizing=true

Dit seizoen is hij overigens best heel redelijk met een assist zo nu en dan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.