- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Ja, beetje rare kritiek idd op Engelse commentatoren.
Sowieso zijn de Nederlandse tamelijk dramatisch vergeleken met die bij de topcompetities. Zeer chauvinistisch en partijdig ook. vgl met bijvoorbeeld Duitsers.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Dieptepunt is wel Kamperman die de Ierse naam Séamus (Coleman) niet kent en die er maar gewoon Siemus van maakte.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Niks mis met partijdigheid bij duels van NL teams in Europa of bij Oranje.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Er zijn grenzen. Als je niet normaal meer de kwaliteit van tegenstanders kunt beoordelen gaat er iets mis.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
In dat kader valt de partijdigheid hier in Nederland echt wel mee. Maar jij zal je wel weer als Real Madrid fan benadeeld voelen.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Nee, al is dat vooral lachwekkend inzake Barcafanboyschap.
Bedoel gewoon met name NL elftalwedstrijden.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Frits Bovers...
(Ik leen hem even j0enne hoor.) 
En we hebben er weer een blessure bij.
knie-operatie voor Tim #Matavz. Komt voor winterstop niet meer in actie
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Frits Bovers...
(Ik leen hem even j0enne hoor.) 
En we hebben er weer een blessure bij.
Jullie zijn te denderend uit de startblokken geschoten. Na die eerste maand lagen de verwachtingen meteen torenhoog bij sommige supporters terwijl toch echt nadrukkelijk werd gezegd dat het een opbouwjaar is.
De oorzaak zal wel meerdere factoren hebben trouwens. ´Cocu heeft geen ruggengraat (?), waardeloze verdediging (behalve Rekik), teveel blessures, jeugdigheid, mentaliteitsproblemen (Willems en co.).
Ben benieuwd waar jullie over een maand staan, na Vitesse, Utrecht, Heerenveen en Feyenoord.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Rechterrijtje.
Die Frits Bovers is sowieso een drol.
Maar de ellende gaat inderdaad vrolijk door, Matavz ook tot de winterstop eruit...
Het is werkelijk ongelofelijk, alles gaat mis. Alles.
Zet dan maar Toivonen in de spits, Locadia is om te huilen.
Zoet, Wijnaldum, Park, Bakkali, Hiljemark, Brenet, Matavz. Who's next?
En dan een net teruggekeerde Narsingh en Rekik.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Fans boos: ?Als het zo blijft, mag Cocu vertrekken? - voetbalzone.nl
Het is maar goed dat de supporters het niet voor het zeggen hebben....
Die Raiola schijnt al meer dan €225 mil binnen geharkt te hebben.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
99% (misschien een paar %tjes overdreven) wil helemaal niet dat Cocu weggaat dus die Bovers praat gewoon op eigen titel.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik wou mezelf even Quidoiaans op de borst kloppen, maar ik kan helaas de oude voetbaltopics niet vinden. Dat zag je toch allang al aankomen? Cocu is een sufkut en dat werkt door naar de spelersgroep. Ik vind hem echt geen hoofdtrainer. Hoogstens assistent. Zo zie ik Bergkamp ook geen hoofdtrainer worden.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Ik heb me ondertussen al neergelegd bij een kansloos seizoen.
Gaat hooguit strijden worden voor de Europa League. Hoger zou me echt verbazen.
Ik denk met de winterstop op 12 punten van de koploper.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Ik wou mezelf even Quidoiaans op de borst kloppen, maar ik kan helaas de oude voetbaltopics niet vinden. Dat zag je toch allang al aankomen? Cocu is een sufkut en dat werkt door naar de spelersgroep. Ik vind hem echt geen hoofdtrainer. Hoogstens assistent. Zo zie ik Bergkamp ook geen hoofdtrainer worden.
Overigen >> Algemeen >> Het grote voetbaltopic #6
Voilá
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
@ depri en asahara: ook, en dat is ook fout, al heb ik het idee dat ze (de meesten) het nog proberen tenminste. En het valt minder op natuurlijk. En andere talen dan Duits of Engels kijk ik sowieso niet. Die Engelsen weten na 10 jaar nog steeds niet hoe ze de naam van de topscoorder van hun competitie uitspreken. Buiten dat, nee, Engels commentaar vind ik gewoonweg niet prettig om te luisteren.
De "r" aan het begin van een Portugese/Braziliaanse naam wordt uitgesproken als een soort "h." Zo wordt "Robinho" bijvoorbeeld een soort van "Hobinjo." En dat is maar een van de voorbeelden. Dus ook wij Nederlanders doen het absoluut niet goed, hoor.
Heb ook wel eens een wedstrijd van Milan gezien met Portugees commentaar waar de commentator de "o" op het eind van "Robinho" zelfs bijna niet uitsprak: "Hobinje," werd het dan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Damned; zoek me al een kwartier te pleuris naar die quote.....
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Gelukkig kent Bergkamp zijn plek.
Overigens, het is natuurlijk wel van groot belang dat je een passende technische staf hebt. Zo is bij Ajax Hennie Spijkerman een onmisbare pion in de staf. Brengt ervaring, kalmte en is weer op sociaal vlak een ander type dan de Boer. Ze zijn complementair aan elkaar.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Sneijder krijgt eigen reallifesoap met Yolanthe - FCUpdate.nl
Haha, thanks. Ik krijg alleen voetbaltopic #7 te zien als ik het archief induik.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Sneijder krijgt eigen reallifesoap met Yolanthe - FCUpdate.nl
Haha, thanks. Ik krijg alleen voetbaltopic #7 te zien als ik het archief induik.
Google is your friend 
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Sufkut? Classy! Hij is nog bij jouw club begonnen he.
De man is bij elke club waar hij gespeeld heeft aanvoerder geweest. Die man heeft echt wel het tactische vermogen en het overwicht om een groep op zijn plaats te zetten.
Ben juist blij dat we niet zo een opgefokte zeurzak aan de kant hebben staan die zich over alles druk aan het maken is.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Cocu was als speler juist stil en introvert.
Ik vraag me af of hij de skills bezit om een topcoach te zijn.
Ik ben er zelf geen moeite mee als iemand druk aan de zijlijn coacht. Doet bv De Boer of Koeman ook, maar daar wordt je als team niet minder van.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Ik ga van mezelf uit maar ik had er altijd een pleurishekel aan die schreeuwende coaches langs de lijn en had meer aan mensen die je gewoon rustig de boel uitleggen.
In het veld was Cocu trouwens echt niet stil.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Bedoel gewoon met name NL elftalwedstrijden.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
PSV 1 kan wel een voorbeeld nemen aan Jong PSV. Niet zo getalenteerd maar wel goed terugkomen na een tegenslag.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jong Ajax weer eens verloren en...u raad het niet...wederom een rode kaart.
Groot succes, deze JL campagne van Ajax.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
PSV 1 kan wel een voorbeeld nemen aan Jong PSV. Niet zo getalenteerd maar wel goed terugkomen na een tegenslag.
17 uit 7 is het toch? En in het begin was het huilen met de pet op. Doen ze prima daar in Eindhoven.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Zie er helaas geen reet van want fox zendt alleen maar Ajax uit.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
17 uit 7 is het toch? En in het begin was het huilen met de pet op. Doen ze prima daar in Eindhoven.
16 uit 7, wat er eigenlijk 21 moesten zijn. Tegen Achilles'29 die 1-2 in de laatste minuten weggeven en zelfs nog verloren met 3-2 en tegen Helmond Sport die 0-1 in de laatste seconde verspelen tot 1-1.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.