• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.289 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.471 acteurs
  • 199.088 gebruikers
  • 9.376.792 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Blatter kennende natuurlijk niet. Die geeft 'm uiteraard aan Messi.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

@ de rest hier, die cijfers bij NU Sports slaan nooit ergens op. En dan ook altijd met die vreselijke naamsgrapjes erbij. Brr.

Nog even een grappige.

Xandro Schenk (wie?) van Go Ahead krijgt van Nusport een 5..

..staat ie vervolgens bij Telesport in het elftal van de week

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

j0enne schreef:

Stemmen niet gewoon alle aanvoerders en bondscoachesvan de nationale ploegen hiervoor? Worden zelfs altijd openbaar gemaakt.

Je kunt Blatter veel verwijten maar je kunt ook overdrijven..

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Sowieso zijn er veel te veel prijzen.

Gouden Bal, Gouden Schoen, World Player, beste speler van het CL seizoen, Europees speler vh jaar en noem maar op.

Ik snap sowieso niet waarom er prijzen zijn die over een jaar lopen. Een voetbalseizoen loopt van pakweg augustus tot mei. Over die periode moet je een prijs uitreiken.

Beste speler van de wereld, De Gouden Schoen en beste speler vd CL. Dat lijkt me genoeg aan prijzen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gouden Bal, Gouden Schoen, World Player, beste speler van het CL seizoen, Europees speler vh jaar en noem maar op.

Ik snap sowieso niet waarom er prijzen zijn die over een jaar lopen. Een voetbalseizoen loopt van pakweg augustus tot mei. Over die periode moet je een prijs uitreiken.

Beste speler van de wereld, De Gouden Schoen en beste speler vd CL. Dat lijkt me genoeg aan prijzen.

Gouden Bal bestaat trouwens niet meer.

FIFA Ballon d'Or is 't, een samenvoeging van de Gouden Bal (Europees voetballer van 't jaar) en de Wereldvoetballer van 't jaar.

Ben 't wel met je eens qua prijzen. Zo'n Europees voetballer van 't jaar die de UEFA dan nog uitreikt die Ribery overigens won is nogal nutteloos, aangezien die eerste drie ook altijd genomineerd worden voor de FIFA Ballon d'Or, en noem nu één speler op die niet in Europa speelt die ooit kans maakt op deze prijs... Niemand.

FIFA Ballon d'Or en De Gouden Schoen zouden al genoeg zijn.

En je zegt de beste speler van de CL, maar die bestaat toch niet?

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Gouden Bal bestaat trouwens niet meer.

FIFA Ballon d'Or is 't, een samenvoeging van de Gouden Bal (Europees voetballer van 't jaar) en de Wereldvoetballer van 't jaar.

Weet je wat Ballon d'Or betekent?

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

Die Puskas-award 2013 is ook een lachertje. Een goal uit 2012 (foutje van vorig jaar) en 9 andere goals die alle op elkaar lijken. Vooral volleys en een omhaal. Een goal met een schitterende aanval, een lekker stift, dat alles zit er niet bij. En twee vrouwen genomineerd, waarbij de goals niet zo spectaculair zijn maar waar waarschijnlijk gewoon naar geslacht is gekeken om hen ook bij de genomineerden op te nemen. Overigens is die goal van Zlatan tegen Anderlecht mooier dan zijn befaamde omhaal. En dan zijn het ook nog eens filmpjes met dat vreselijke Engelse commentaar.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Moet de filmpjes nog zien maar; Engels commentaar

Of heb jij liever zo'n huilende Italiaan?

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

Nee, maar Engelsen krijg ik de kriebels ervan. Die overdreven van praten, plus dat lelijke accent als ze een andere nationaliteit uitspreken. Het is je beroep, je wordt goed betaald, spreek Van Persie dan ook zo uit, niet als Ven Pursie, alsof het een handtasje is. Et cetera et cetera.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Weet je wat Ballon d'Or betekent?

Gouden Bal.

Oké, de Gouden Bal (Europees voetballer van 't jaar) is opgeheven en is nu de FIFA Gouden Bal (Europees + Wereld).

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

depri83 schreef:

(afbeelding)

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

j0enne schreef:

Dit jaar verdiend Zlatan hem of Falcao niemand anders.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Dit jaar verdiend Zlatan hem of Falcao niemand anders.

Of Veldman

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Niet alleen dat, er is ook veel te veel voetbal, volg nu nog alleen maar Ajax en vanaf de halve finale CL, EK en WK daar gelaten maar word ook pas intressant bij de kwart finale etc,

ps. finale euroleague kijk ik ook.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

mjk87 schreef:

Nee, maar Engelsen krijg ik de kriebels ervan. Die overdreven van praten, plus dat lelijke accent als ze een andere nationaliteit uitspreken.

Dat is toch in elk land zo. Denk je dat Braziliaanse namen in Nederland goed uitgesproken worden (uitgezonderd El Sierd)?

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Of Veltman

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

mjk87 schreef:

Nee, maar Engelsen krijg ik de kriebels ervan. Die overdreven van praten, plus dat lelijke accent als ze een andere nationaliteit uitspreken. Het is je beroep, je wordt goed betaald, spreek Van Persie dan ook zo uit, niet als Ven Pursie, alsof het een handtasje is. Et cetera et cetera.

Want Nederlandstalige commentatoren, die kennen dat probleem niet hoor.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Tja, die goal van Arsenal moet er gewoon bij zitten.

Die van Ankersen is overigens sowieso het mooiste.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

De mooiste goals zijn de tiki taka goal van Arsenal en die omhaal van Zlatan.

Misschien moet je zelfs daar een categorie voor aanmaken. Beste teamgoal en beste individuele goal. Ik kan namelijk niet kiezen.

Overigens was die van Ajax tegen Celtic ook weergaloos mooi. Maar dan zal ik wel weer gekleurd kijken.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

@ depri en asahara: ook, en dat is ook fout, al heb ik het idee dat ze (de meesten) het nog proberen tenminste. En het valt minder op natuurlijk. En andere talen dan Duits of Engels kijk ik sowieso niet. Die Engelsen weten na 10 jaar nog steeds niet hoe ze de naam van de topscoorder van hun competitie uitspreken. Buiten dat, nee, Engels commentaar vind ik gewoonweg niet prettig om te luisteren.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Beide weergaloos inderdaad Jari.

Al vind ik die met de hak van Zlatan in de competitie ook erg mooi. Of de kopbal van Ronaldo tegen United (maar die is niet genomineerd).

Edit: huh die van Arsenal ook niet?

Edit2:

Kunnen we niet een x een soort Mooiste doelpunt K.O. houden? Dit zal niet op het forum mogen natuurlijk, maar dan houden we het toch gewoon binnen dit topic? Lijkt me wel leuk, iedereen twee goals nomineren en dan uiteindelijk één winnaar.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

schram101 schreef:

Of de kopbal van Ronaldo tegen United (maar die is niet genomineerd).

Natuurlijk, goal van het jaar die. Geweldig hoe hoog hij kwam en zo bleef hangen. Maar zoals ik al zei, het zijn vooral volleys en afstandsschoten, en dan Zlatan met zijn volley niet eens. Eenheidsworst.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Overigens was die van Ajax tegen Celtic ook weergaloos mooi. Maar dan zal ik wel weer gekleurd kijken.

Klopt

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

mjk87 schreef:

En het valt minder op natuurlijk.

Het valt toch ook op hoor. Toen ik naar Real Madrid aan het kijken was op de Nederlandse tv dacht ik dat er een troep giftige reptielen in het stadion aanwezig waren maar het bleek gewoon een Franse voetballer te zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.