• 15.801 nieuwsartikelen
  • 178.294 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.542 acteurs
  • 199.091 gebruikers
  • 9.376.876 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Een 7, met als bijschrift Jammer van dat ene slippertje . Tsja...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Haha, dat is wel lachwekkend ja! Alleen Mulder en Schaken verdienen een kleine voldoende, de rest er ruim boven.

Boëtius was ook een drama trouwens.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ach, die cijfers..... Blind krijgt ook een 7. Speelde slechts 50 minuten en leverde de bal minstens 10 keer in in de 1e helft. Had hij dat niet gedaan, had hij een 9 gehad. Omdat hij goed stond.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Gister, nou we toch al de hele dag voetbal keken, ook maar Match of the Day 2 gekeken. Wilde wel eens zien wat Krul nu had gedaan. Wat een krankzinnig duel van hem zeg. De ene redding na de andere en er zaten een paar echt geniale tussen. Leuk om te horen dat de analisten ook lyrisch over zijn wedstrijd waren.

kos schreef:

Wat een wedstrijd van Tim Krul weer zeg. Niet te geloven. Ik snap echt niet dat hij niet de vaste keeper van Oranje is.

Ik wacht nog op een berichtje van je met NEC-Ajax erin

En ook iets van Veltman en Higdon...

@ de rest hier, die cijfers bij NU Sports slaan nooit ergens op. En dan ook altijd met die vreselijke naamsgrapjes erbij. Brr.

PS: Psv Lijkt Steeds Meer Op Phillip Cocu | NUsport - Altijd Sport

Dit vind ik wel een vrij treffende column.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Montorsi schreef:

Een 7, met als bijschrift Jammer van dat ene slippertje . Tsja...

Haha, lekker consequent. Ik vond Esteban eigenlijk maar matig - paar knappe reddingen, paar missers.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Wat een wedstrijd van Tim Krul weer zeg. Niet te geloven. Ik snap echt niet dat hij niet de vaste keeper van Oranje is.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Boëtius was ook een drama trouwens.

Ik vond hem de eerste helft best sterk spelen. Veel beweging, veel dreiging. Tweede helft was matig (al speelde hij daar maar een deel van).

Maar ik noem 'm voortaan Bambi. Hoe vaak die kerel uitglijdt/valt.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Was een complete wanprestatie. Kan er verder weinig over zeggen.

Gelukkig spelen ze niet elke week zo want dan degradeer je zeker.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Haha, lekker consequent. Ik vond Esteban eigenlijk maar matig - paar knappe reddingen, paar missers.

Hij pakte wel een hoop goeie ballen hoor, die kans van Vilhena, die dubbele redding Te Vrede/Immers, die kansen van Immers en Boetius in de tweede helft. Waren niet de allermoeilijkste reddingen, maar hij pakte ze allemaal wel.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Was een complete wanprestatie. Kan er verder weinig over zeggen.

Gelukkig spelen ze niet elke week zo want dan degradeer je zeker.

Nog wel vertrouwen erin dat je gaat stijgen op de ranglijst? Ik zag een bang NEC met ook nauwelijks kwaliteit in de ploeg gister spelen.

En Breuer is echt de slechtste speler in Nederland. Maar dat roep ik al jaren. Maar die vent bewijst het gewoon ook elke keer weer.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Is ook beetje pech dat er telkens 1 van onze centrale verdedigers geschorst of geblesseerd is, dan moet Breuer er wel in, we hebben jullie budget niet..

Daarnaast was vooral dat bange natuurlijk triest. Tegen zo'n team vol jochies als Ajax moet je vanaf minuut 1 de beuk er in gooien. Maar ze gingen afwachten, slappe zooi.

Kwalitatief valt het wel mee, doen niet echt onder voor de helft van de ranglijst.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De ene redding na de andere en er zaten een paar echt geniale tussen.

Hoewel het soms ook puur onvermogen was aan kant van Tottenham hoor. Die vrije scoringskans van Eriksen .

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ow, maar ik probeer NEC ook niet belachelijk te maken. Je kan ze natuurlijk niet vergelijken met de topteams, maar je staat ook onder teams als RKC, Cambuur en GAE. Dat is natuurlijk wel droevig.

Het verbaasde me hoe bang NEC speelde, want bv tegen Feyenoord gingen ze op een gegeven moment keihard de beuk erin gooien en werd het weer wat. Of vorig weekend uit bij Twente. Maar gister bleef het matig. Wel stoorde het me enorm dat ze op alle Ajacieden aan het schoppen waren. Mannelijk spel prima, maar dit was gewoon idioot.

Overigens moet NEC er gewoon in blijven. Laat RKC maar degraderen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Hoewel het soms ook puur onvermogen was aan kant van Tottenham hoor. Die vrije scoringskans van Eriksen .

Ik vond vooral de redding bij een vrije trap geniaal. Hij viel al naar de ene kant, maar toen hij de trap naar de andere kant zag vliegen kon hij alsnog die bal redden.

En ook het moment dat hij binnen een paar seconden 2x van dichtbij nog redde vond ik zeer knap.

Stekelenburg keepte dit weekend ook goed las ik en Vorm doet dat ook meestal wel. Toch prima dat we 3 keepers in de EPL hebben keepen waar je op kan bouwen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Hij pakte wel een hoop goeie ballen hoor, die kans van Vilhena, die dubbele redding Te Vrede/Immers, die kansen van Immers en Boetius in de tweede helft. Waren niet de allermoeilijkste reddingen, maar hij pakte ze allemaal wel.

Allemaal belabberd ingeschoten. Maar ik zei ook "paar knappe reddingen". Maar ook die blunder (want dat was het) en een paar ballen die hij kon pakken, maar weg stompte, bijvoorbeeld.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

N.E.C. moet sowieso blijven, als is het maar steeds mijn broertje te zeggen dat je nek boven zit en NEC in je hart (hij is voor Vitesse, kan hij altijd goed hebben als hij weer eens over Nek praat). Maar ik heb begin van het seizoen NEC op de 16e plaats gegokt, dus wat dat betreft doen ze het redelijk volgens verwachting, na de winterstop pakken ze vast nog wel genoeg puntjes om van die 18e plek af te gaan.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

'Lionel moet nu stoppen en de tijd nemen om volledig te herstellen' - voetbalzone.nl

Kans lijkt me groot dat hij tegen Ajax niet speelt

Al vind ik dat ergens jammer, zou de eerste keer kunnen zijn dat ik Messi live zie spelen, aangezien ik bij de wedstrijd aanwezig ben. Maar nu Ajax weer meer kans maakt in de CL zie ik hem liever afwezig.

'Misschien is onze bondscoach nog steeds wel een supporter van Ajax' - voetbalzone.nl

Gewoon

Dat Indi er na Feyenoord-Kiev meteen bij kwam is Willem zeker wel ontgaan? Dat heel Oranje vol zit met Feyenoorders is hem ook ontgaan?

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ow, maar ik probeer NEC ook niet belachelijk te maken. Je kan ze natuurlijk niet vergelijken met de topteams, maar je staat ook onder teams als RKC, Cambuur en GAE. Dat is natuurlijk wel droevig.

Is ook zo, maar de laatste wedstrijden ging het toch wel de goede kant op. Daarom extra jammer van inspiratieloze potje gister.

Was sowieso een heel matige wedstrijd, Ajax hoefde eigenlijk ook weinig te doen.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat heel Oranje vol zit met Feyenoorders is hem ook ontgaan?

Precies. Als je Van Gaal juist ergens van zou mogen betichten, zeker toen hij net begon, was het niet selecteren van Ajacieden. Kwam op mij sterk over dat dit met een persoonlijke vete te maken had. Als

er een club in Nederland garen spint bij het selectiebeleid van Van Gaal dan is het Feyenoord.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Alleen de keuze voor Schaken was een vreemde, voor de rest allen logische beslissingen om die Feyenoorders in de selectie op te nemen.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Alleen de keuze voor Schaken was een vreemde, voor de rest allen logische beslissingen om die Feyenoorders in de selectie op te nemen.

Nelom, Vilhena en daarnaast het grote vertrouwen in Clasie roepen bij mij toch enige vraagtekens op. Boëtius zat ook al een keer in de voorselectie.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Zo zien de eerste 6 (Play-off 1) er uit in dit land. De voornaamste clubs liggen nog dicht bijeen ... en alles blijft dus nog mogelijk.

1 Standard 34

2 Racing Genk 32

3 Zulte-Waregem 32

4 Anderlecht 31

5 Club Brugge 30

6 Lokeren 26

Opvallend: Het zijn dezelfde 6 ploegen die vorig jaar in Play-Off 1 mee deden.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Worden er vrijdag nog op een open kanaal WK playoffs uitgezonden dat iemand weet?

Ik zie dat ze bij Fox uitpakken met... Engeland - Chili

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

AGE-411 schreef:

Opvallend: Het zijn dezelfde 6 ploegen die vorig jaar in Play-Off 1 mee deden.

Het zijn de 6 sterkste ploegen in onze competitie, het zou pas opvallend geweest zijn moest Cercle in het lijstje gestaan hebben. Ik verwacht dat dit de play-off 1 van dit jaar wordt, Kortrijk zie ik weer play-off 2 spelen en aan AA Gent maak ik geen woorden meer vuil.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

Worden er vrijdag nog op een open kanaal WK playoffs uitgezonden dat iemand weet?

Ik zie dat ze bij Fox uitpakken met... Engeland - Chili

RTL7 zendt vanaf half 9 Portugal - Zweden uit.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
RTL7 zendt vanaf half 9 Portugal - Zweden uit.

Dankjewel

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, dat werd vorige week al gezegd. Heerlijk. Ik ga zeker beide duels kijken (neem aan dat ze de return ook uitzenden, enkele dagen later). Sowieso zijn alles of niets duels meestal fantastisch.

Ik geef Zweden nog een vrij goede kans eerlijk gezegd. Portugal heeft altijd geluk gehad in de play offs matige tegenstanders te loten, maar nu mag Zlatan het proberen. Zullen doelpuntrijke potjes worden, aangezien ze beiden veel goals weggeven en beiden een absolute wereldspits hebben.

PS: Messi dit jaar waarschijnlijk niet meer in actie | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

PS2: Siem de Jong in Oranje, vervanger van Kuijt.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja, dat werd vorige week al gezegd. Heerlijk. Ik ga zeker beide duels kijken (neem aan dat ze de return ook uitzenden, enkele dagen later). Sowieso zijn alles of niets duels meestal fantastisch.

Ik geef Zweden nog een vrij goede kans eerlijk gezegd. Portugal heeft altijd geluk gehad in de play offs matige tegenstanders te loten, maar nu mag Zlatan het proberen. Zullen doelpuntrijke potjes worden, aangezien ze beiden veel goals weggeven en beiden een absolute wereldspits hebben.

PS: Messi dit jaar waarschijnlijk niet meer in actie | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

PS2: Siem de Jong in Oranje, vervanger van Kuijt.

Toe maar. Hoop info in één post.

1. Fijn, dan treft Ajax een beduidend zwakker Barcelona en is een punt mogelijk (en hopen dat Milan wint in Glasgow, want je moet hoe dan ook winnen in Milaan tenzij zij verliezen, maar dat zie ik liever niet gebeuren). Bovendien komt de Gouden Bal zowaar echt in de buurt van Ronaldo, al zal Ribery wel uit de hoge hoed worden gehaald.

2. Fijn voor Siem, en misschien traint hij zich nu wel uit de dip.

3. Zweden geef ik 30% kans, puur omdat Portugal er vaak wel staat als het moet. Let ook maar op de kwalificatie steeds, die begint ruk en als het moet worden de meeste potjes gewoon gewonnen. Al is het zonde dat Zlatan niet op een WK speelt (en Ronaldo vice versa natuurlijk).

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Die Gouden Bal moet nu dus wel naar Ronaldo gaan.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

j0enne schreef:

Die Gouden Bal moet nu dus wel naar Ronaldo gaan.

Geloof je het zelf?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.