• 15.804 nieuwsartikelen
  • 178.307 films
  • 12.224 series
  • 34.004 seizoenen
  • 647.550 acteurs
  • 199.092 gebruikers
  • 9.377.028 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

AZ heeft prima gespeeld, na een mindere eerste helft. Toen was Feyenoord sterker. Daarna niet.

Eerste 60 minuten kwam AZ er niet aan te pas, daarna golfde het spel op en neer, maar was Feyenoord voorin niet zo stootkrachtig meer, helaas.

AZ prima gespeeld? Waar je dat nou weer vandaan haalt? Eerste helft hebben ze de bal amper 3 x achter elkaar naar elkaar kunnen spelen en kon Feyenoord vlak voor de 16 vrijuit tikken. Daarbij creëerden ze niets - op die counter na.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Naomi Watts schreef:

Jammer van Feyenoord. Erg goed veldspel, goed combinatiespel en aardig wat gecreëerd. Alleen die voorzetten van Schaken kunnen echt niet meer en je zag het al aankomen dat Janmaat aan die linkerkant de fout in zou gaan. 2 punten verloren.

Schaken was ondermaats, ik snap niet dat hij niet gewisseld werd. De rest deed het prima.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Schaken was ondermaats, ik snap niet dat hij niet gewisseld werd. De rest deed het prima.

Ik vond Schaken zo slecht nog niet, alleen die voorzetten waren drama.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Lefgozer schreef:

Esteban stond heel goed te keepen. Zonde van de blunder.

Esteban blijft een clown. Heb ook een aantal ballen gezien die hij kon klemmen, maar toch weg stompte. Daarnaast ook een paar prima reddingen - wel vaak matig ingeschoten door een Feyenoorder.

Esteban is de extreme vorm van Mulder; veel goede reddingen, maar ook veel fouten, alleen zijn z'n reddingen vaak knapper en z'n fouten groter.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ik vond Schaken zo slecht nog niet, alleen die voorzetten waren drama.

Er kwam wel dreiging van uit, maar je merkt gewoon dat de motor erg klein is geworden. Veel foute aannames ook. Nee, hij was niet best vandaag, zeker in vergelijking met de rest.

Ben blij dat het zelfvertrouwen terug is bij Clasie.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Llorente

Sfeertje weer hoor

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Eens, stond er ook echt van te kijken dat ie mocht blijven staan. Had 'm in de rust gelijk gewisseld. Wat een drama is Schaken dit seizoen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Maar goed, Armenteros viel ook dramatisch in.

Verder begrijp ik er niks van dat de totaal niet fitte Bakkal telkens in mag vallen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

We spreken elkaar hier weer zo rond april, mei 2014 over

Deze mag je herinneren, smijt ik hem jou of jij mij om de oren.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Dan enkel vanwege je opmerking dat je denkt dat Ajax kampioen wordt. De rest wat je stelt is onzin uiteraard. Dat is ook waar Rico zo om moet lachen. Kampioen zie ik jullie ook wel weer worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax zie ik wel kampioen worden. Als ze Messi weten los te weken bij Barca van de winter.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Ervan uitgaande dat dit net niet gaat lukken, wie zie jij dan kampioen worden?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Who needs Messi als Bojan volgende week terug is (wat dat betreft perfecte timing m.b.t. interlands) Begon net wat te acclimatiseren en beter te spelen tot zijn spierblessure. Waarschijnlijk zal Siem voorlopig in de spits blijven, maar wil het dadelijk zo wel eens zien:

Sigi/Fischer - - - - - - Siem - - - - - - Schone

- - - - - - - - Bojan - - - - - - - - - - Duarte - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - -Blind/Poulsen- - - - - - - - - - -

Boilesen - - - -Moisander - - - Veltman - - - Van Rhijn

- - - - - - - - - - - - - - - - Jesper- - - - - - - - - - - - - -

Op de flank bakte Bojan er weinig van, maar wil hem wel eens in de creatieve rol zien op het middenveld. Oude positie van Eriksen om roulerend met Duarte onder de Jong te komen. Moisander en Veltman lijken me een prima duo; ze denken beide vooruit en leggen gezond risico in hun spel. Denswil komt er wel, maar heeft nog niet het niveau wat Veltman de laatste maand haalt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Exact hoe ik ook zou spelen (Blind natuurlijk ipv Poulsen).

En dan heb je ook best een goede bank, met oa Vermeer, Denswil, Poulsen, Serero, Hoesen en Sigthorsson.

Alleen Bojan op die plek heb ik vraagtekens bij. Dan eerder Schone en Bojan van positie wisselen. Of Siem en Bojan weer wisselen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Siem op het middenveld, dat is al vaker besproken. Siem is een prima spits en leest het spelletje beter dan een Sigthorsson (die wel sterker is in de zestien). Tevens is Siem niet zo afhankelijk van aanvoer van de zijkanten, en daar schort het aan bij Ajax. Dus nee; laat Siem maar lekker staan; dat heeft hij samen met Frank vorige week al besproken.

Bojan op de flank; dat is nog geen succes geweest (ook niet bij zijn vorige clubs). Hij is creatief genoeg voor op de positie van Serero. Mits hij verdedigend zijn taken uitvoert mag hij van mij daar een kans krijgen. Schone op rechts gaat al een tijd goed (ook vorig seizoen), en het is beter dan de Sa en Andersen momenteel (al heeft laatstgenoemde nog veel krediet bij mij; heeft gewoon nog wat tijd nodig).

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

We spreken elkaar hier weer zo rond april, mei 2014 over

Deze mag je herinneren, smijt ik hem jou of jij mij om de oren.

Ajax maakt net zoveel kans op het kampioenschap als 4 a 5 andere teams.

Dat Ajax het beste elftal heeft, het beste als team presteerst en het best speelt, dat is complete onzin.

Zoals Joy ook aangeeft.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Dat duel tussen Higuain en Barzagli net... Had een duel tussen Zeefuik en Theo Janssen kunnen zijn. Staan beide bepaald niet droog zeg, en dat op dit niveau.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

3-0

De volley van Pogba

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Wat een vrije trap van Pirlo. Dat Milan die ooit heeft laten gaan, ongelofelijk.

Ah, die van Pogba zat er ook geweldig in zeg.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Exact hoe ik ook zou spelen (Blind natuurlijk ipv Poulsen).

Hangt een beetje van de tegenstander af. Voetballend is Blind absoluut de betere. Voor het betere schoffelwerk (bv. Europees of tegen PSV, Poulsen is goed tegen Toivonen) toch liever Poulsen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joy4ever schreef:

Ervan uitgaande dat dit net niet gaat lukken, wie zie jij dan kampioen worden?

Ik zou mijn geld zetten op Vitesse.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Wat een wedstrijd van Tim Krul weer zeg. Niet te geloven. Ik snap echt niet dat hij niet de vaste keeper van Oranje is.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Hij zat in ieder geval niet in zijn beste periode de laatste tijd, vandaag was ie weer prima.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

3-0

De volley van Pogba

Gefeliciteerd. Niet gekeken, maar 3-0 tegen Napoli is op papier wel indrukwekkend. Vooral na die paar matige wedstrijden die Juve de afgelopen tijd heeft gespeeld - het voetbal zelf dan; resultaat halen ze altijd wel. Nog maar een punt achter op Roma. Belachelijk eigenlijk, haha. Erg leuk seizoen in de Serie A tot nu toe.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Wat een vrije trap van Pirlo. Dat Milan die ooit heeft laten gaan, ongelofelijk.

Ah, die van Pogba zat er ook geweldig in zeg.

Allegri had 'm niet nodig; paste niet in zijn speelstijl. Haalt echter een jaar later wel Montolivo op en promoveert 'm tot aanvoerder. Kijk, dat zijn we van Allegri gewend, maar dat Galliani of Braida - desnoods Silvio himself - daar geen stokje voor heeft gestoken, mag je hun ook wel aanrekenen.

Overigens stonden de Italiaanse media er afgelopen weekend vol mee dat Galliani en Braida na dit seizoen Milan gaan verlaten. Een Milan zonder Galliani; kan het me niet voorstellen. Een van de beste, zo niet dé beste, algemeen directeuren in het voetbal.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Hilarische cijfers weer bij Nusport..Speel je zoals gisteren, komt je gemiddelde uit op 6,2 (met drie onvoldoendes), en AZ op gemiddeld 6,5.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Haha, dat is wel lachwekkend ja! Alleen Mulder en Schaken verdienen een kleine voldoende, de rest er ruim boven.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Harco schreef:

Gefeliciteerd. Niet gekeken, maar 3-0 tegen Napoli is op papier wel indrukwekkend. Vooral na die paar matige wedstrijden die Juve de afgelopen tijd heeft gespeeld - het voetbal zelf dan; resultaat halen ze altijd wel. Nog maar een punt achter op Roma. Belachelijk eigenlijk, haha. Erg leuk seizoen in de Serie A tot nu toe.

Grazie

3-0 winst tegen Napoli is niet verkeerd idd. Zeker niet omdat het verre van geflatteerd was. Juve speelde tot dusver zeer stroef inderdaad. Dan kan je wel je potjes winnen maar het gaat op een gegeven moment tegen je werken.

Absoluut een leuk seizoen tot zover! Inter die ook volop meedoet. Alleen voor jou een wat minder seizoen. Hopen dat die koekebakker Allegri snel weg is. Zo een trainer moet je niet willen. Had ik een tijdje terug ook met Ranieri bij Juve. Mijn hemel, wat een drama.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Haha, dat is wel lachwekkend ja! Alleen Mulder en Schaken verdienen een kleine voldoende, de rest er ruim boven.

Ook Janmaat een 5 dus.. Nu levert zo'n pingel wel minpunten op, maar met de goeie assist en een aardige wedstrijd voor de rest is dat wel aan de lage kant.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Dan had Esteban ook een 5 zeker?

Janmaat speelde - op die fout na - erg sterk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.