• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.237 gebruikers
  • 9.387.357 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Willems oogt gewoon nonchalant, mede door die trucjes. Die moet die gewoon eens afleren, ook als die naar voren gaat, dan wil die eerst wat scharen doen om een man te passeren. Daar moet die gewoon mee kappen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Je hoeft het geen twee keer te zeggen hoor. Maar Derksen heeft hier natuurlijk ook geen gelijk. Al zie ik in van Rhijn wel veel meer potentieel. Het oogt natuurlijker, heb het idee dat hij het niveau veel makkelijker aan kan. En hij heeft een functionelere techniek waar hij geen onnodige schaartjes doet en gewoon een voorzet geeft

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ach ja, minder dan een jaar geleden werd Blind door iedereen, zelfs door eigen fans (kan de quotes uit het archief halen), uitgekotst en uitgelachen. En nu is hij uitgeroepen tot beste Ajacied van het seizoen.

Misschien gaat het ook wel zo met Willems. Er is niet veel nodig om uit te blinken in een Mickey Mouse League.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Van Rhijn daarentegen werd wel bestempeld als een toptalent door Derksen, ik hoor 't 'm nog elke aflevering even zeggen!

Itt Willems bleef van Rhijn wel in een aantal zware CL duels en nationale topwedstrijden overeind. Maar van Rhijn speelt ook een teleurstellend seizoen, kan veel beter.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nomak schreef:

Ach ja, minder dan een jaar geleden werd Blind door iedereen, zelfs door eigen fans (kan de quotes uit het archief halen), uitgekotst en uitgelachen. En nu is hij uitgeroepen tot beste Ajacied van het seizoen.

Zelfde geldt voor Frank de Boer.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

Ja hij moet leren verdedigen en efficiënter aanvallen. Lijken me basis elementen die hij allang had moeten beheersen. Loopt continu verkeerd te dekken en aanvallend doet hij wat schaartjes om vervolgens de bal te verspelen of een slechte voorzet geven.

Minder druistig en efficiënter aanvallen. Dingen die hij moet afleren, lijkt me makkelijker dan dingen aanleren die hij niet kan.

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Wiel is 10 keer beter dan Willems en Rhijn.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Moet die eerst maar eens gaan spelen voordat die weer bij Oranje komt.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Oh, Drenthe mag weer gratis vertrekken bij die Russen nadat ze vandaag gedegradeerd zijn.

Ben benieuwd waar die nu weer belandt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

A1 Kampioen

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

Nou, dan kan de Coolsingel weer volstromen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Zelfde geldt voor Frank de Boer.

Oja?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mjk87 schreef:

Nou, dan kan de Coolsingel weer volstromen

Dat moment komt steeds dichterbij.

Hansjepansje

• 241 berichten
  • 737 stemmen

Lampard Niks van gezien wegens F1 en Giro, maar dus blijkbaar eigenhandig een 1-0 achterstand goedgemaakt tegen Villa. En passant dus Chelsea naar de CL geschoten én het clubrecord gebroken qua aantal goals. Heldje.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Ben benieuwd waar die nu weer belandt.

Hopelijk zal hij nu wel iets uitzoeken waar hij makkelijker een 'niggerkapper' kan vinden waar hij lekker lauw kan worden, jeweettochzelluf.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Dat moment komt steeds dichterbij.

Organiseer er eens een braderie. Dan moet het lukken.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Kan me nog herinneren dat er moord en brand werd geschreeuwd naar aanleiding van enkele van zijn beslissingen (onder andere over de opstellingen).

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Reinbo schreef:

A1 Kampioen

En wij weer tweede. Ook hun kunnen dus niet met druk omgaan aangezien ze twee of drie weken geleden nog eerste stonden maar toen ineens hopeloos ten onder gingen tegen Groningen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Reinbo schreef:

A1 Kampioen

B1 kampioen. Dankzij Feyenoord, dat AZ versloeg en Ajax dus onhaalbaar was voor AZ

Lekker boeiend dus verder

Ajax Life | Supportersvereniging Ajax - Ajax ook bijna kampioen in sportief klassement KNVB - ajaxlife.nl

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Wel mooi al die oud-kampioenen die een haag vormen bij het vieren van de titel van Bayern. O.a. Kahn, Makaay, Elber, Lizarazu etc.

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Geen Louis?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Lefgozer schreef:

Kan me nog herinneren dat er moord en brand werd geschreeuwd naar aanleiding van enkele van zijn beslissingen (onder andere over de opstellingen).

Kritiek hebben is wat anders dan iemand fileren, zoals bij Daley vorig jaar (wat ik schandalig vond).

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
En wij weer tweede.

Met latje trappen in de rust van de bekerfinale pakten we jullie trouwens met 2-0. Het zit julie echt niet mee dit seizoen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Kritiek hebben is wat anders dan iemand fileren, zoals bij Daley vorig jaar (wat ik schandalig vond).

Was destijds in ieder geval wel een geheel andere gedachtegang over Frankie ten opzichte van nu. Nu wordt ie opeens Koning Frank genoemd of weet ik veel wat en worden zijn ballen door zijn broek heen gezogen door elke (hetero- en homoseksuele) Ajax-supporter.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Lefgozer schreef:

Was destijds in ieder geval wel een geheel andere gedachtegang over Frankie ten opzichte van nu. Nu wordt ie opeens Koning Frank genoemd of weet ik veel wat en worden zijn ballen door zijn broek heen gezogen door elke (hetero- en homoseksuele) Ajax-supporter.

Niet overdrijven. De mensen die kritiek hadden op bijv. z'n selectiebeleid of bepaalde keuzes in de opstelling, hebben dat nu nog steeds. Althans, hier zeker (ervan uitgaande dat ik zowat de enige ben ), op andere fora waar ik kom en in mijn vriendengroep. Dat neemt niet weg dat 'we' gewoon blij zijn met het kampioenschap en Frank, maar wel vinden dat het (veel) beter kan en moet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Ik ben al vanaf de 1e dag lyrisch over hem, dus ik voel me niet aangesproken.

Wel mag je natuurlijk inhoudelijke kritiek hebben (Janssen verdedigende middenvelder maken bv), hij heeft zeker geen foutloos werk geleverd. Maar het is wel zeer goed.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

B1 kampioen. Dankzij Feyenoord, dat AZ versloeg en Ajax dus onhaalbaar was voor AZ

Lekker boeiend dus verder

Ajax A1 werd 8e (rechter rijtje ), zou me er als club die ooit een goede jeugd had toch een beetje druk om maken....

Maar fijn dat onze volgende 'generatie' alweer klaarstaat. Want van inkomende transfers zullen we het de komende jaren nog niet moeten hebben. En het jeugdig talent in Nederland weet in ieder geval waar ze zich moeten melden.

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Toen, in 99 bedoel je?

In 2008 riep ik al dat Frank ons op het WK ver zou helpen (helaas niet ter bewijs op dit forum), en zie, vanaf het moment dat hij weg was en Cocu het overnam werd het minder. Ik zeg dus al bij deze, Cocu gaat het ook niet waarmaken bij PSV.

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ajax A1 werd 8e (rechter rijtje ), zou me er als club die ooit een goede jeugd had toch een beetje druk om maken....

Maar fijn dat onze volgende 'generatie' alweer klaarstaat. Want van inkomende transfers zullen we het de komende jaren nog niet moeten hebben. En het jeugdig talent weet in ieder geval waar ze zich moeten melden.

A1 is ook weinig deze lichting, dat weten ze bij Ajax ook. Daarom worden zoveel buitenlandse talenten van rond de 17 en 18 jaar aangetrokken. De B1 is wel weer uitstekend.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Oké jongens, ik geloof jullie. Toch vond ik even dat het nodig was om wat kritiek te leveren na alle lofzang.

@mjk87: En wat betreft Cocu heb je gelijk denk ik. Daar zie ik totaal geen trainer in. Beetje een sufkut.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.