- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Willems oogt gewoon nonchalant, mede door die trucjes. Die moet die gewoon eens afleren, ook als die naar voren gaat, dan wil die eerst wat scharen doen om een man te passeren. Daar moet die gewoon mee kappen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Je hoeft het geen twee keer te zeggen hoor. Maar Derksen heeft hier natuurlijk ook geen gelijk. Al zie ik in van Rhijn wel veel meer potentieel. Het oogt natuurlijker, heb het idee dat hij het niveau veel makkelijker aan kan. En hij heeft een functionelere techniek waar hij geen onnodige schaartjes doet en gewoon een voorzet geeft
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ach ja, minder dan een jaar geleden werd Blind door iedereen, zelfs door eigen fans (kan de quotes uit het archief halen), uitgekotst en uitgelachen. En nu is hij uitgeroepen tot beste Ajacied van het seizoen.
Misschien gaat het ook wel zo met Willems. Er is niet veel nodig om uit te blinken in een Mickey Mouse League.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Van Rhijn daarentegen werd wel bestempeld als een toptalent door Derksen, ik hoor 't 'm nog elke aflevering even zeggen!
Itt Willems bleef van Rhijn wel in een aantal zware CL duels en nationale topwedstrijden overeind. Maar van Rhijn speelt ook een teleurstellend seizoen, kan veel beter.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ach ja, minder dan een jaar geleden werd Blind door iedereen, zelfs door eigen fans (kan de quotes uit het archief halen), uitgekotst en uitgelachen. En nu is hij uitgeroepen tot beste Ajacied van het seizoen.
Zelfde geldt voor Frank de Boer.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Ja hij moet leren verdedigen en efficiënter aanvallen. Lijken me basis elementen die hij allang had moeten beheersen. Loopt continu verkeerd te dekken en aanvallend doet hij wat schaartjes om vervolgens de bal te verspelen of een slechte voorzet geven.
Minder druistig en efficiënter aanvallen. Dingen die hij moet afleren, lijkt me makkelijker dan dingen aanleren die hij niet kan.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Wiel is 10 keer beter dan Willems en Rhijn.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Moet die eerst maar eens gaan spelen voordat die weer bij Oranje komt.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Oh, Drenthe mag weer gratis vertrekken bij die Russen nadat ze vandaag gedegradeerd zijn.
Ben benieuwd waar die nu weer belandt.
mjk87 (moderator films)
-
- 14553 berichten
- 4534 stemmen
Nou, dan kan de Coolsingel weer volstromen 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oja?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, dan kan de Coolsingel weer volstromen
Dat moment komt steeds dichterbij. 
Hansjepansje
-
- 241 berichten
- 737 stemmen
Lampard
Niks van gezien wegens F1 en Giro, maar dus blijkbaar eigenhandig een 1-0 achterstand goedgemaakt tegen Villa. En passant dus Chelsea naar de CL geschoten én het clubrecord gebroken qua aantal goals. Heldje.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ben benieuwd waar die nu weer belandt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat moment komt steeds dichterbij.
Organiseer er eens een braderie. Dan moet het lukken.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Kan me nog herinneren dat er moord en brand werd geschreeuwd naar aanleiding van enkele van zijn beslissingen (onder andere over de opstellingen).
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
A1 Kampioen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
A1 Kampioen
B1 kampioen. Dankzij Feyenoord, dat AZ versloeg en Ajax dus onhaalbaar was voor AZ 
Lekker boeiend dus verder 

depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Wel mooi al die oud-kampioenen die een haag vormen bij het vieren van de titel van Bayern. O.a. Kahn, Makaay, Elber, Lizarazu etc.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kan me nog herinneren dat er moord en brand werd geschreeuwd naar aanleiding van enkele van zijn beslissingen (onder andere over de opstellingen).
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Met latje trappen in de rust van de bekerfinale pakten we jullie trouwens met 2-0. Het zit julie echt niet mee dit seizoen. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Was destijds in ieder geval wel een geheel andere gedachtegang over Frankie ten opzichte van nu. Nu wordt ie opeens Koning Frank genoemd of weet ik veel wat en worden zijn ballen door zijn broek heen gezogen door elke (hetero- en homoseksuele) Ajax-supporter.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Was destijds in ieder geval wel een geheel andere gedachtegang over Frankie ten opzichte van nu. Nu wordt ie opeens Koning Frank genoemd of weet ik veel wat en worden zijn ballen door zijn broek heen gezogen door elke (hetero- en homoseksuele) Ajax-supporter.
), op andere fora waar ik kom en in mijn vriendengroep. Dat neemt niet weg dat 'we' gewoon blij zijn met het kampioenschap en Frank, maar wel vinden dat het (veel) beter kan en moet.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben al vanaf de 1e dag lyrisch over hem, dus ik voel me niet aangesproken.
Wel mag je natuurlijk inhoudelijke kritiek hebben (Janssen verdedigende middenvelder maken bv), hij heeft zeker geen foutloos werk geleverd. Maar het is wel zeer goed.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
B1 kampioen. Dankzij Feyenoord, dat AZ versloeg en Ajax dus onhaalbaar was voor AZ 
Lekker boeiend dus verder 
Ajax A1 werd 8e (rechter rijtje
), zou me er als club die ooit een goede jeugd had toch een beetje druk om maken....
Maar fijn dat onze volgende 'generatie' alweer klaarstaat. Want van inkomende transfers zullen we het de komende jaren nog niet moeten hebben. En het jeugdig talent in Nederland weet in ieder geval waar ze zich moeten melden. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14553 berichten
- 4534 stemmen
Toen, in 99 bedoel je?
In 2008 riep ik al dat Frank ons op het WK ver zou helpen (helaas niet ter bewijs op dit forum), en zie, vanaf het moment dat hij weg was en Cocu het overnam werd het minder. Ik zeg dus al bij deze, Cocu gaat het ook niet waarmaken bij PSV.
mjk87 (moderator films)
-
- 14553 berichten
- 4534 stemmen
Ajax A1 werd 8e (rechter rijtje
), zou me er als club die ooit een goede jeugd had toch een beetje druk om maken....
Maar fijn dat onze volgende 'generatie' alweer klaarstaat. Want van inkomende transfers zullen we het de komende jaren nog niet moeten hebben. En het jeugdig talent weet in ieder geval waar ze zich moeten melden.
A1 is ook weinig deze lichting, dat weten ze bij Ajax ook. Daarom worden zoveel buitenlandse talenten van rond de 17 en 18 jaar aangetrokken. De B1 is wel weer uitstekend.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Oké jongens, ik geloof jullie. Toch vond ik even dat het nodig was om wat kritiek te leveren na alle lofzang.
@mjk87: En wat betreft Cocu heb je gelijk denk ik. Daar zie ik totaal geen trainer in. Beetje een sufkut.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.