- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De huidige A1 van Ajax stelt niks voor. Vandaar ook dat Ajax in die leeftijdscategorie in het buitenland aan het scouten is om dat gat op te vullen. De B1 is wel erg talentvol, met Nouri en Dekker voorop.
Ik zie net dat de A1 van Ajax uit de laatste 10 duels 8 punten heeft gepakt 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ajax A1 werd 8e (rechter rijtje
), zou me er als club die ooit een goede jeugd had toch een beetje druk om maken....
Maar fijn dat onze volgende 'generatie' alweer klaarstaat. Want van inkomende transfers zullen we het de komende jaren nog niet moeten hebben. En het jeugdig talent in Nederland weet in ieder geval waar ze zich moeten melden.
De top talenten uit de A zitten al bij het eerste. Vilhena, Boetius en Kongolo. Volgens mij zijn alleen Sleegers en Woudenberg potentiële Feyenoord 1 spelers.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan is het treurig gesteld met het NL voetbal, als onze b garnituur als de titel weet te pakken. Dacht dat Cabral 2 ook best een groot talent was.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat Man City kan er he-le-maal niks van zeg. Wat heeft die Mancini daar een vreselijke ploeg van gemaakt. Wigan (de huidige nr 18) heeft gewoon de beste kansen in de FA Cup finale. Jammer dat ze niet een balletje erin hebben geschoten.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Toen, in 99 bedoel je?
In 2008 riep ik al dat Frank ons op het WK ver zou helpen (helaas niet ter bewijs op dit forum), en zie, vanaf het moment dat hij weg was en Cocu het overnam werd het minder. Ik zeg dus al bij deze, Cocu gaat het ook niet waarmaken bij PSV.
De assistent trainer die het verschil is tussen een WK-finale en uitschakeling in de eerste ronde van het EK met 0 punten... 
Persoonlijk denk ik dat het Sander Boschker was.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De assistent trainer die het verschil is tussen een WK-finale en uitschakeling in de eerste ronde van het EK met 0 punten...
Dat niet. Ik denk wel dat Frank de groep scherp, gefocust en als hecht collectief hield. Doet ie immers bij Ajax ook. Buiten dat lag het natuurlijk niet aan de assistent dat je 0 punten op een EK pakt.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Enige leuke aan deze FA-cup finale is die Callum McManaman. Vleugelfitser naar goed voorbeeld van naamgenoot Steve!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat niveau in die Engelse bekerfinale 
En dan stelt men in Nederland a.d.h.v. notabene VVV - Willem II dat de Eredivisie niks voorstelt, moeten ze dit eens zien 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Enige leuke aan deze FA-cup finale is die Callum McManaman. Vleugelfitser naar goed voorbeeld van naamgenoot Steve!
Hehe, ik volg Wigan niet echt, dacht tot voor kort dat het Steve was 
Die speelt een goede wedstrijd ja. Als enige ongeveer.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Haha, dan was ie nou al 50 geweest oid.

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, ik dacht later ook al, die Steve was al heel wat jaartjes uitgespeeld 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Gottegot wat is dat City beroerd.
Zabaleta eraf met rood.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind trouwens oud PSVer Kone ook goed spelen. Had wel verwacht dat hij na PSV bij betere clubs dan Wigan zou eindigen trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal 1 minuut voor tijd

j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
En gewoon terecht. Wat City aan 't doen was vandaag mag Joost weten. Belachelijk.
En dan ook nog Tevez eruit voor Rodwell en Nasri eruit voor Milner...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En gewoon terecht. Wat City aan 't doen was vandaag mag Joost weten. Belachelijk.
En dan ook nog Tevez eruit voor Rodwell en Nasri eruit voor Milner...
Maak van dat vandaag maar de afgelopen jaar. Wat speelt dat City toch antivoetbal zeg. Chelsea is er niks bij. Chelsea had tenminste nog passie in het spel, City speelt als een groepje dooie mussen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik volg redelijk veel wedstrijden van City, soms zijn ze echt geniaal met heerlijke combinaties, de andere keer is 't werkelijk om te janken.
Kone was trouwens erg sterk, net als die McManaman.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
City is geen elftal. Hebben wel de nodige individuele klasse. Ik heb ze de laatste 2 jaar ook regelmatig gezien, het is helemaal niks. Ligt aan die prutcoach, maar ook aan de vele rotte appels in die selectie. Zo'n Tevez met zijn houding, bah bah bah.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
@thijsslegers 1h
#strootman niet mee naar Enschede. Hij is geblesseerd. #Engelaar neemt zijn plaats in. Die krijgt dus een afscheid v #advocaat #twepsv
Ze doen d'r ook alles aan om je nog meer te laten lijden he. Godverdomme zeg. Wordt morgen weer genieten met die slapjanus in de basis. Zet dan gewoon Hiljemark erin.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een slechte grasmat in Sittard. Zou verboden moeten worden.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
A1 is ook weinig deze lichting, dat weten ze bij Ajax ook. Daarom worden zoveel buitenlandse talenten van rond de 17 en 18 jaar aangetrokken. De B1 is wel weer uitstekend.
Klopt. Kan me ook een verloren pot herinneren van de A1 tegen Feyenoord vorige maand waar Ajax met allemaal 16 en 17 jarigen op het veld stond en bij de Feyenoord A! niemand jonger dan 18 was. Wat dat betreft zeggen die jeugd uitslagen mij dus ook niet zoveel.
Daarom wordt er ook niet meer op resultaat gehamerd. Die zeggen immers niet altijd iets.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Man, man, man ... hoe duidelijk moeten handsballen de laatste weken zijn voor de Nederlandse arbitrage? Fortuna had een pingel moeten krijgen (dus grote kans op 2-2 gehad) en dan was het misschien nog spannend geworden.
mjk87 (moderator films)
-
- 14553 berichten
- 4534 stemmen
Nog even Porto-Benfica meegepikt. Heerlijke sfeer, goede harde tackles zoals je mag verwachten en een 19-jarige hanenkam die invalt met een beste goal in blessuretijd. Porto nu nog ongeslagen en 1 punt voor Benfica en kunnen volgende week kampioen worden. Benfica moet snel knop omzetten voor woensdag, maar wat heeft dit een kracht gekost en wat een dreun die laatste goal zo laat nog.
mjk87 (moderator films)
-
- 14553 berichten
- 4534 stemmen
Barcelona dus kampioen. Kutmanier om het zo te worden zonder zelf te spelen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Porto pakt waarschijnlijk de titel door in de slotseconde de 2-1 te maken tegen Benfica, nog één wedstrijd te gaan met nu een punt voorsprong! 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Volgens een rits aan Turkse media, doorgaans niet de meest betrouwbare, is Fenerbahce nadrukkelijk in de markt voor Dries Mertens. De Turkse club zou 8,5 miljoen euro en Miroslav Stoch over hebben voor de Belgische linksbuiten van PSV, die op 13 miljoen euro wordt ingeschat. Onderhandelingen zouden volgens de Turkse media al begonnen zijn.
Mocht dit toevallig wel waar zijn moet je 't natuurlijk direct doen. Mertens heeft goede statistieken maar is tegen de grotere ploegen vrijwel altijd onzichtbaar. Stoch was bij Twente destijds één van de besten.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25169 stemmen
Mertens 13 miljoen
Wat hebben ze dan wel niet voor Lens, Strootman, Martins Indi, Eriksen, Bony of Alderweireld over in hemelsnaam?
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Statistisch gezien doet Mertens 't gewoon erg goed hoor.
15 goals, 17 assists.
Vorig seizoen 21 goals en 16 assists.
Zijn gewoon uitstekende statistieken voor een speler op de flanken.
Noem maar eens een betere, die is er namelijk niet.
Lens bijvoorbeeld vorig seizoen 9 goals en 12 assists en dit seizoen 15 goals en 10 assists.
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Manchester City is eigenlijk het PSV uit Engeland, een poenerige club met teveel opgeblazen ego's die geen team kunnen vormen en zodoende 2de worden in de competitie, Europees de poulefase niet doorkomen en de bekerfinale van een laagklasser verliezen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.