• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.048 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.395 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Hansjepansje

• 241 berichten
  • 737 stemmen

C'mon Benfica. Zure nederlaag. En als de geruchten kloppen en Pellegrini zou overnemen bij City, juich in dat ten zeerste toe.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Klopt. Kan me ook een verloren pot herinneren van de A1 tegen Feyenoord vorige maand waar Ajax met allemaal 16 en 17 jarigen op het veld stond en bij de Feyenoord A! niemand jonger dan 18 was. Wat dat betreft zeggen die jeugd uitslagen mij dus ook niet zoveel.

http://www.ajax.nl/Ajax-nieuws/Ajax-nieuws-archief/Ajax-nieuwsartikel/Ajax-A1-verliest-van-Feyenoord-1.htm

Daarom wordt er ook niet meer op resultaat gehamerd. Die zeggen immers niet altijd iets.

Bij Ajax wordt er niet meer op resultaat gehamerd? Dat lijkt me een prima ontwikkeling.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25169 stemmen

Nomak schreef:

(embed)

Kijk, daar zullen de Brabantse Ajax-supporters blij mee zijn .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Statistisch gezien doet Mertens 't gewoon erg goed hoor.

15 goals, 17 assists.

Vorig seizoen 21 goals en 16 assists.

Zijn gewoon uitstekende statistieken voor een speler op de flanken.

Noem maar eens een betere, die is er namelijk niet.

Lens bijvoorbeeld vorig seizoen 9 goals en 12 assists en dit seizoen 15 goals en 10 assists.

Toegegeven. Volgens mij is/was hij effectiever dan Doedelzak, en die ging ook voor een dergelijk bedrag weg dacht ik (al ligt de markt natuurlijk wel meer op z'n gat nu).Tevens Belgisch international en doorlopend contract; PSV hoeft niet lager dan 10 te gaan zitten.

Nadelig feit blijft natuurlijk wel dat Driesje in de topwedstrijden zich verstopt tussen de grassprieten.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

j0enne schreef:

Volgens een rits aan Turkse media, doorgaans niet de meest betrouwbare, is Fenerbahce nadrukkelijk in de markt voor Dries Mertens. De Turkse club zou 8,5 miljoen euro en Miroslav Stoch over hebben voor de Belgische linksbuiten van PSV, die op 13 miljoen euro wordt ingeschat. Onderhandelingen zouden volgens de Turkse media al begonnen zijn.

Mocht dit toevallig wel waar zijn moet je 't natuurlijk direct doen. Mertens heeft goede statistieken maar is tegen de grotere ploegen vrijwel altijd onzichtbaar. Stoch was bij Twente destijds één van de besten.

De Turkse media is behoorlijk betrouwbaar en hebben het toch vaak aan het goede eind. Recente voorbeelden zijn o.a. Sneijder en Drogba.

Wat je trouwens op het eerste oog niet zou denken, dat ze betrouwbaar zijn.

Nu lijkt City ook weer opnieuw in de markt te zijn voor Maher en als de geruchten kloppen wordt er een bod voorbereid waar PSV en Ajax niet aan kunnen gaan tippen. Ben dus zeer benieuwd of Maher ze voor de 2de keer gaat afwijzen.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Volgens Slegers zit er, tgv het salaris van Stoch, niet veel waarheid of toekomst in het Mertens gerucht.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Stoch zou inderdaad het dubbele salaris van Engelaar hebben!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ah gelukkig. Engelaar niet in de basis. Hiljemark wel. Wijnaldum verder voor Lens.

Ook Locadia weer in de basis.

Onbegrijpelijk dat die Depay er niet eens gewoon in zet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Die shirts zijn echt wennen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

De eerste ligt er al in dankzij Bouma en Waterman. Lachwekkend gewoon.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Waterman...

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Nou. Tyton erin dan maar. Ook hier weer niet klem. Wat een drama.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Jammer dat dat doelpunt van Babel (volgens mij weer onterecht) werd afgekeurd. Goede loopactie, mooie crosspass van Moisander en daarna knap aan- / meegenomen in de loop en in de lucht door Babel.

Hier zat Lindgren ook tegen rood aan (twee benen vooruit, niet op de bal). Blijft toch een aparte speler. Kan namelijk best voetballen, maar grossiert dit seizoen in vage (vooral harde) overtredingen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Bedankt Waterman! Nummer 2!

Te triest voor woorden gewoon.

Ik zei hier voor de wedstrijd al dat 't 4-1 ging worden. Dat gaan ze met gemak halen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Pff, daar had Eriksen bijna Dortmund kunnen vergeten. Wat een schandalige tackle.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ranzig wat Lindgren deed zeg.

Blij dat Ajax deze wedstrijd toch gewoon serieus neemt. Een kampioen moet alles willen winnen, ook deze. En het is goed voor je uitbalans en dus het gevoel wat Groningen volgend seizoen heeft als Ajax langs komt. Gewoon 0-3 vandaag aub.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Jammer dat dat doelpunt van Babel (volgens mij weer onterecht) werd afgekeurd. Goede loopactie, mooie crosspass van Moisander en daarna knap aan- / meegenomen in de loop en in de lucht door Babel.

Hier zat Lindgren ook tegen rood aan (twee benen vooruit, niet op de bal). Blijft toch een aparte speler. Kan namelijk best voetballen, maar grossiert dit seizoen in vage (vooral harde) overtredingen.

Lingdren is een Brama. Kan best mee ballen, maar is verder ook weinig bijzonders. Al kan zo'n jongen best bij bv Vitesse mee.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Tyton erin. Nu is het al te laat ja.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Tyton erin. Nu is het al te laat ja.

Maak je nog druk om die 11 kneusjes joh. Je bent 2e geworden, meer zat er niet in. Als ik PSVer was hoopte ik dat er veel van die rotte appels daar zouden vertrekken.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Mertens uit een pingel 2-1. Van Bommel vervolgens net geen 2-2.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Mertens uit een pingel 2-1. Van Bommel vervolgens net geen 2-2.

Zal wel de afscheidswedstrijd van Bommeltje zijn denk ik. Zou me verbazen als hij volgend seizoen nog prof is.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

En het bleef nog lang onrustig in de catacomben van de Kuip.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Maak je nog druk om die 11 kneusjes joh. Je bent 2e geworden, meer zat er niet in. Als ik PSVer was hoopte ik dat er veel van die rotte appels daar zouden vertrekken.

Dat er spelers moeten vertrekken staat los van het feit of het veel toevoegt dat jij ze ' kneusjes' noemt. Maken wij ons daar druk om ga jij naar je eigen ploeg kijken.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Lamlendige houding weer zoals altijd. Wat Toivonen aan 't doen is mag Joost weten.

Gaat helemaal nergens meer over, doet werkelijk alles verkeerd wat die maar verkeerd kan doen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zal wel de afscheidswedstrijd van Bommeltje zijn denk ik. Zou me verbazen als hij volgend seizoen nog prof is.

Misschien in de ´Ooijer rol´. Zich schikken in een reserverol en zodoende soms de ploeg neer te zetten om een voorsprong te verdedigen. Op de trainingen zal hij ook wel een aanwinst zijn; goed verlengstuk van Cocu.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De Vrij . Och, wat is die toch een potje slecht in 2013.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Dat er spelers moeten vertrekken staat los van het feit of het veel toevoegt dat jij ze ' kneusjes' noemt. Maken wij ons daar druk om ga jij naar je eigen ploeg kijken.

Ik zou me niet meer zo druk maken om een ploegje lamzakken als die van PSV in een potje dat er toch niks meer op het spel staat. Het doet schijnbaar wel pijn, je reageert zo geïrriteerd

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

En die 3-1 voor Twente, haha.

PSV eindigt dus met 9 nederlagen in een regulier seizoen

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Dit is gewoon niet meer normaal. Kijk die Hutchinson. 3-1.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.