- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Die intro hebben wij ook altijd hoor. Gevolgd door de Ajax Marsch. Perfecte overgang trouwens, tromgeroffel wat voor de zenuwen zorgt om vervolgens naadloos over te lopen op de Ajax Marsch. Bij NEC past ie niet. Daar komt niks interessants achter aan.
Bedoel je dit?
Let ook op het spandoek na 40 seconden 
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 berichten
- 4515 stemmen
Die intro hebben wij ook altijd hoor. Gevolgd door de Ajax Marsch. Perfecte overgang trouwens, tromgeroffel wat voor de zenuwen zorgt om vervolgens naadloos over te lopen op de Ajax Marsch. Bij NEC past ie niet.
Ik verwees er ook naar die die er bij Ajax altijd is, maar ook dat ik die bij NEC hoor. En inderdaad, gaat naadloos in elkaar over, alsof het zo bedoeld is.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 berichten
- 4515 stemmen
Hmz, dat wist ik oprecht niet. Weg dat nummer dus. Schijtartiest ook eigenlijk. Wel typisch dat GG daar ooit sponsor was trouwens 
kos
-
- 46693 berichten
- 8850 stemmen
Bij NEC heb je heel even dat trompetje gevolgd door Eye of the Tiger. Is al een jaar of 20. Dat bedoelt ie denk ik.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Dat snap ik trouwens echt niet. Bij PSV heb je Tina Turner(Come on
), Bij NEC dus Eye of the Tiger. Waarom de clubliederen niet, want die hebben de clubs toch ook?
kos
-
- 46693 berichten
- 8850 stemmen
Geen idee, is al zo lang als ik me kan herinneren eigenlijk.
2de helft is bij opkomst Al Mot ik Kruupe, Nijmeegs stadslied.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Simply the best is best een mooi nummer, eerlijk gezegd. Past qua inhoud al jaren niet meer bij PSV, maar met het nummer is niks mis 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Ik verwees er ook naar die die er bij Ajax altijd is, maar ook dat ik die bij NEC hoor. En inderdaad, gaat naadloos in elkaar over, alsof het zo bedoeld is.
Ik zie het staan ja
Vond het ook raar om te horen bij NEC, het geheel klopt gewoon niet. Zo heerlijk opzwepende intro, gevolgd door een popnummertje opeens.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Simply the best is best een mooi nummer, eerlijk gezegd. Past qua inhoud al jaren niet meer bij PSV, maar met het nummer is niks mis
Partysquad heeft een jaar of 6 geleden ook in de ArenA opgetreden. Gingen ze We Will Rock You draaien. Zijn na een minuut weggefloten door 50 000 man. Best een domme zet, omdat ze dat nummer ook veel bij PSV gebruiken. Gelukkig gebruikt Ajax een passender nummer van Queen haha.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Partysquad heeft een jaar of 6 geleden ook in de ArenA opgetreden. Gingen ze We Will Rock You draaien. Zijn na een minuut weggefloten door 50 000 man. Best een domme zet, omdat ze dat nummer ook veel bij PSV gebruiken. Gelukkig gebruikt Ajax een passender nummer van Queen haha.
Partysquad is dan ook trieste ellendige herrie. Maar het origineel is natuurlijk wel een mooi nummer. Net als Simply the best van TT.
kos
-
- 46693 berichten
- 8850 stemmen
Brrr... Queen en Tina Turner. Bijna net zo erg als Status Quo bij Vistas
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 berichten
- 4515 stemmen
Brrr... Queen en Tina Turner. Bijna net zo erg als Status Quo bij Vistas
.
Je moet ook wel Queen uit de jaren 70 draaien hè? Dus Q1, Q2, Sheer Heart Attack, ANATO, ADATR en The Game kan ook prima. Heel anders dan de muziek uit de jaren 80.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Indeed, lekker mee blèren met Death on Two Legs. Niets mis mee
Groot Queen fan, maar er zijn twee nummers die ik niet kan horen en dat zijn de boven genoemden, iets te commercieel en te vaak gebruikt helaas. Al hebben de nieuwe nummers in mijn ogen ook z'n charmes, maar het is wel anders. Vooral Hot Space is een kleine mislukking, maar dat was een mindere periode van de groep.
Komkommertijd merk ik al 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Bij NEC heb je heel even dat trompetje gevolgd door Eye of the Tiger. Is al een jaar of 20. Dat bedoelt ie denk ik.
Utrecht heeft ook Eye of the Tiger. Geweldige opkomst muziek. Dit seizoen hebben ze er echter een of andere kut dance/techno iets remix van gemaakt.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
In Utrecht werd dit nummer ook vaak gedraaid, maar achter het horen van elk stukje van Tina zong de Bunnikside iets er achteraan wat men niet zo leuk vond. Nu draaien ze het nummer niet meer.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
en La Cucamarcha is er niet meer na een goal...?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Oké, dacht 't een keer niet meer te horen
Ps Eye of the Tiger vind ik maar niks
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Hmz, dat wist ik oprecht niet. Weg dat nummer dus. Schijtartiest ook eigenlijk. Wel typisch dat GG daar ooit sponsor was trouwens.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Geef mij de liederen van Sevilla FC maar.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Aldus de man die te pas en onpas de WWII erbij haalt.
Maar als je dat niet bedoeld lijn je toch gewoon zeggen dat Brands in dit geval goed werk heeft geleverd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Aldus de man die te pas en onpas de WWII erbij haalt.
Maar als je dat niet bedoeld lijn je toch gewoon zeggen dat Brands in dit geval goed werk heeft geleverd.
Wat ik van Brands inzake de Strootman-gate vind, staat helder uiteengezet in mijn eerdere post. Dat is niet zwart, dat is niet wit, maar grijs.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
1-0 Zenith. Over en uit. 
Dan doe maar Lyon of Zenith, daar heb je de meeste kans tegen.
Arsenal en AC Milan lijken me onmogelijk en Schalke is 50-50.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Volgens mij maakt PSV tegen iedereen kans. En dat meen ik. Zenith en Lyon zijn niet in vorm, Arsenal en Milan teren op hun naam en prestaties van járen geleden en tegen Schalke heb je altijd kans.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
En sowieso is elk team nog zoekende.
Anzhi Makhachkala gooit roer 180 graden om - FCUpdate.nl
Eindelijk eens wat Fiancial Fair Play?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij maakt PSV tegen iedereen kans. En dat meen ik. Zenith en Lyon zijn niet in vorm, Arsenal en Milan teren op hun naam en prestaties van járen geleden en tegen Schalke heb je altijd kans.
Alleen hebben die teams wel spelers als Cazorla en Balotelli. Je doet net of het prutsers zijn. Sowieso vind ik het vrij bizar dat je PSV steeds zo omhoog schrijft. Ze zullen ook ingespeeld moeten raken en hebben ondanks dat een hele jonge ploeg. Zulte pakken ze wel, maar tegen die 5 geef ik ze niet veel kans. Misschien tegen Lyon of Schalke als het mee zit. Milan is altijd lastig, al hebben ze geen wereldteam meer en Arsenal en Zenit lijken me veel en veel te sterk.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Zenit 2-0
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Achja, kunnen we uitkijken naar een leuk affiche. PSV-Arsenal lijkt me wel wat. Als PSV het dan zou redden, dan ligt ieder geval die Franse zeurpiet eruit.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als ze een andere club dan Lyon of Schalke loten vliegen ze gegarandeerd eruit. Ja, mijne beste heren en charmante dames; u las het hier het eerst.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.