• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.535 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.143 gebruikers
  • 9.380.455 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Je moet ook wel erg naief zijn om te denken dat dit geheim blijft.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Inderdaad, tientallen zo niet honderden mensen hebben meegewerkt aan dat rapport, incl journalisten!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Lekker gebouwd dan, als dat ding niet tegen een stormpje kan. Pfff.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Trainingscentrum? Ze hebben toch alleen een middencirkel nodig om de bal rond te spelen?

‘Dennis Bergkamp doet uitspraak in biografie’ | De Speld

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Wat een kut Clasico trouwens, Real had minimaal een gelijkspel verdiend.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

Platini wil WK met veertig landen - NOS Sport

Waarom niet gelijk met alle 209 landen? Dan kunnen landen San Marino, Bhutan en de Turks- en Caicoslanden ook eens meedoen.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

otherfool schreef:

Trainingscentrum? Ze hebben toch alleen een middencirkel nodig om de bal rond te spelen?

‘Dennis Bergkamp doet uitspraak in biografie’ | De Speld

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Pelle 3 duels geschorst.

@RikElfrink 26m

Goed nieuws over Tyton, hij is alweer op De Herdgang bij #PSV en hervat over een paar dagen rustig de training.

Gelukkig maar.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Drie duels!!

Haha. Moeten we hier nou om lachen of om huilen?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Drie duels!!

Haha. Moeten we hier nou om lachen of om huilen?

Compensatie voor zijn gedrag dit seizoen denk ik. Heeft zich al vaker laten gaan met smerige elleboogjes enzo.

Verder heb ik geen idee wat je voor een slaande beweging krijgt. 3 duels gok ik, haha.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Compensatitie? Dat zou het nog hilarischer maken.

Als er iets bullshit is, is het wel het zogenaamde 'optelsommetje'.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Klopt, maar zo redeneren ze bij de KNVB denk ik wel. Had Suarez ook. Die kreeg op het einde steeds langere straffen.

Maar je mist Pelle dus 1 bekerduel en tegen Cambuur en AZ. Valt nog te overzien.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Compensatie voor zijn gedrag dit seizoen denk ik. Heeft zich al vaker laten gaan met smerige elleboogjes enzo.

Verder heb ik geen idee wat je voor een slaande beweging krijgt. 3 duels gok ik, haha.

Er is geen standaard meer.

Er wordt maar wat gegeven. Mertens met een slaande beweging, 2 duels. Marcelo met een slaande beweging, 3 duels. Lens met 't shirtje trekken na de wedstrijd, 3 duels.

Maar iemand vol in z'n maag stampen terwijl die op de grond ligt is 2 duels...

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Als het smerige elleboogjes waren hadden ze die toen wel bestraft lijkt me? Dan kun je inderdaad begrijpen dat een recidivist zwaarder wordt bestraft, dat is hier helemaal niet aan de orde.

Al vind ik 3+1 niet zo gek. Had verwacht dat het 2+1 was geworden maar sta hier niet van te kijken. Misschien dat ze die pot tegen Hoek een beetje meerekenen als niet ter zaken doende?

Uiteindelijk deed Pelle niet meer dan opgefokt op die Te Wierik aflopen en een soort schijnbeweging kopstoot maken zonder dat ie iets raakt en ook maar wil raken. Dus meer dan 3 had ook wel erg overdreven geworden.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Feyenoord is al akkoord gegaan. Vrij logisch, want ga je in beroep dan mag ie spelen tegen Hoek en stel t wordt terug gebracht tot 2 win je dus alleen die wedstrijd, stel dat het zo blijft mis je hem nóg een competitiewedstrijd.

Maar ik vind het vrij veel moet ik zeggen. Al ben ik misschien wat gekleurd, dat zal er vast mee te maken hebben..

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Compensatie? Yeah right. Wat een kulargument.

3 duels zou op zich wel terecht zijn. Gewoon niet doen.

Daarnaast niet gek dat Pellè ff niet speelt. Kan hij straks weer fris beginnen. De laatste 2 wedstrijden speelde hij ver onder z'n niveau.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Als het smerige elleboogjes waren hadden ze die toen wel bestraft lijkt me? Dan kun je inderdaad begrijpen dat een recidivist zwaarder wordt bestraft, dat is hier helemaal niet aan de orde.

Al vind ik 3+1 niet zo gek. Had verwacht dat het 2+1 was geworden maar sta hier niet van te kijken. Misschien dat ze die pot tegen Hoek een beetje meerekenen als niet ter zaken doende?

Uiteindelijk deed Pelle niet meer dan opgefokt op die Te Wierik aflopen en een soort schijnbeweging kopstoot maken zonder dat ie iets raakt en ook maar wil raken. Dus meer dan 3 had ook wel erg overdreven geworden.

Dus je maakt wel een beweging met je hoofd maar je wilt 'm niet raken?

Da's ook knap zeg!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

De intentie tot het gegeven van een kopstoot is net zo kwalijk. Of je hem nu raakt of niet.

Prima straf lijkt me. Niet te kort, niet te zwaar. Uiteindelijk mis je hem in 2 fatsoenlijke potjes en een bekerpotje tegen amateurs.

Pelle begint wat maniertjes te krijgen. Taak voor Koeman hem dat af te leren. Net als dat eeuwige gejank om penalty's. Dat heeft Pelle helemaal niet nodig, aangezien hij goed genoeg is.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Als Te Wierik niet achteruit deinst raakt hij hem gewoon.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Dus je maakt wel een beweging met je hoofd maar je wilt 'm niet raken?

Da's ook knap zeg!

Ja dat kan niet volgens jou? Beetje intimideren dit. Als hij hem wilt raken geeft ie wel echt een kopstoot.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ja dat kan niet volgens jou? Beetje intimideren dit. Als hij hem wilt raken geeft ie wel echt een kopstoot.

Dan ben je wel heel erg dom om dat te doen met een halve kopstoot.

Duw 'm dan naar de grond o.i.d.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Dan wordt de schorsing toch veel hoger

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

Pelle 3 duels geschorst.

Mooi zo, dan mist ie de wedstrijd tegen AZ. Scheelt toch weer.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Erwinner schreef:

Dan wordt de schorsing toch veel hoger

Iemand een duw geven of een halve kopstoot. Lijkt me dat dat geen reet uitmaakt.

Net of ze een duw hoger gaan bestraffen dan een halve kopstoot.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Tja, moet je niet je bericht gaan aanpassen natuurlijk.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

Waarom is een kopstoot drie duels (of soms meer) en iemand een forse duw geven soms net aan geel? Beide intimidatie, beide frustratie en beide hoeven geen ernstige gevolgen te hebben. Tenminste, de poging tot kopstoot van Pelle zag er niet uit alsof de Heraclied blijvend hersenletsel zou oplopen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.