- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Je moet ook wel erg naief zijn om te denken dat dit geheim blijft.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Inderdaad, tientallen zo niet honderden mensen hebben meegewerkt aan dat rapport, incl journalisten!
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lekker gebouwd dan, als dat ding niet tegen een stormpje kan. Pfff.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Trainingscentrum? Ze hebben toch alleen een middencirkel nodig om de bal rond te spelen?
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Wat een kut Clasico trouwens, Real had minimaal een gelijkspel verdiend.
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 berichten
- 4522 stemmen
Platini wil WK met veertig landen - NOS Sport
Waarom niet gelijk met alle 209 landen? Dan kunnen landen San Marino, Bhutan en de Turks- en Caicoslanden ook eens meedoen.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Trainingscentrum? Ze hebben toch alleen een middencirkel nodig om de bal rond te spelen?

depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Dus Ajax gaat vanaf vandaag nog 10 tot 15 procent minder spelen?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Pelle 3 duels geschorst.
@RikElfrink 26m
Goed nieuws over Tyton, hij is alweer op De Herdgang bij #PSV en hervat over een paar dagen rustig de training.
Gelukkig maar.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Drie duels!!
Haha. Moeten we hier nou om lachen of om huilen?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Compensatie voor zijn gedrag dit seizoen denk ik. Heeft zich al vaker laten gaan met smerige elleboogjes enzo.
Verder heb ik geen idee wat je voor een slaande beweging krijgt. 3 duels gok ik, haha.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Compensatitie? Dat zou het nog hilarischer maken.
Als er iets bullshit is, is het wel het zogenaamde 'optelsommetje'.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Klopt, maar zo redeneren ze bij de KNVB denk ik wel. Had Suarez ook. Die kreeg op het einde steeds langere straffen.
Maar je mist Pelle dus 1 bekerduel en tegen Cambuur en AZ. Valt nog te overzien.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Compensatie voor zijn gedrag dit seizoen denk ik. Heeft zich al vaker laten gaan met smerige elleboogjes enzo.
Verder heb ik geen idee wat je voor een slaande beweging krijgt. 3 duels gok ik, haha.
Er wordt maar wat gegeven. Mertens met een slaande beweging, 2 duels. Marcelo met een slaande beweging, 3 duels. Lens met 't shirtje trekken na de wedstrijd, 3 duels.
Maar iemand vol in z'n maag stampen terwijl die op de grond ligt is 2 duels...
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Als het smerige elleboogjes waren hadden ze die toen wel bestraft lijkt me? Dan kun je inderdaad begrijpen dat een recidivist zwaarder wordt bestraft, dat is hier helemaal niet aan de orde.
Al vind ik 3+1 niet zo gek. Had verwacht dat het 2+1 was geworden maar sta hier niet van te kijken. Misschien dat ze die pot tegen Hoek een beetje meerekenen als niet ter zaken doende?
Uiteindelijk deed Pelle niet meer dan opgefokt op die Te Wierik aflopen en een soort schijnbeweging kopstoot maken zonder dat ie iets raakt en ook maar wil raken. Dus meer dan 3 had ook wel erg overdreven geworden.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Feyenoord is al akkoord gegaan. Vrij logisch, want ga je in beroep dan mag ie spelen tegen Hoek en stel t wordt terug gebracht tot 2 win je dus alleen die wedstrijd, stel dat het zo blijft mis je hem nóg een competitiewedstrijd.
Maar ik vind het vrij veel moet ik zeggen. Al ben ik misschien wat gekleurd, dat zal er vast mee te maken hebben..
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Compensatie? Yeah right. Wat een kulargument.
3 duels zou op zich wel terecht zijn. Gewoon niet doen.
Daarnaast niet gek dat Pellè ff niet speelt. Kan hij straks weer fris beginnen. De laatste 2 wedstrijden speelde hij ver onder z'n niveau.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Als het smerige elleboogjes waren hadden ze die toen wel bestraft lijkt me? Dan kun je inderdaad begrijpen dat een recidivist zwaarder wordt bestraft, dat is hier helemaal niet aan de orde.
Al vind ik 3+1 niet zo gek. Had verwacht dat het 2+1 was geworden maar sta hier niet van te kijken. Misschien dat ze die pot tegen Hoek een beetje meerekenen als niet ter zaken doende?
Uiteindelijk deed Pelle niet meer dan opgefokt op die Te Wierik aflopen en een soort schijnbeweging kopstoot maken zonder dat ie iets raakt en ook maar wil raken. Dus meer dan 3 had ook wel erg overdreven geworden.
Da's ook knap zeg!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De intentie tot het gegeven van een kopstoot is net zo kwalijk. Of je hem nu raakt of niet.
Prima straf lijkt me. Niet te kort, niet te zwaar. Uiteindelijk mis je hem in 2 fatsoenlijke potjes en een bekerpotje tegen amateurs.
Pelle begint wat maniertjes te krijgen. Taak voor Koeman hem dat af te leren. Net als dat eeuwige gejank om penalty's. Dat heeft Pelle helemaal niet nodig, aangezien hij goed genoeg is.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Als Te Wierik niet achteruit deinst raakt hij hem gewoon.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Da's ook knap zeg!
Ja dat kan niet volgens jou? Beetje intimideren dit. Als hij hem wilt raken geeft ie wel echt een kopstoot.
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1836 stemmen
"De clubs kwamen er dit weekend zelf niet uit" 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ja dat kan niet volgens jou? Beetje intimideren dit. Als hij hem wilt raken geeft ie wel echt een kopstoot.

Duw 'm dan naar de grond o.i.d.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Dan wordt de schorsing toch veel hoger 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Pelle 3 duels geschorst.
Mooi zo, dan mist ie de wedstrijd tegen AZ. Scheelt toch weer. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Dan wordt de schorsing toch veel hoger
Net of ze een duw hoger gaan bestraffen dan een halve kopstoot.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Tja, moet je niet je bericht gaan aanpassen natuurlijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 berichten
- 4522 stemmen
Waarom is een kopstoot drie duels (of soms meer) en iemand een forse duw geven soms net aan geel? Beide intimidatie, beide frustratie en beide hoeven geen ernstige gevolgen te hebben. Tenminste, de poging tot kopstoot van Pelle zag er niet uit alsof de Heraclied blijvend hersenletsel zou oplopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.