- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die 70 minuten voordat Pietertje erin kwam was PSV ook nergens 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Rood voor Excelsior. Wij krijgen moddarfucking Cambuur in de eredivisie 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
En rood voor de eagles. Alsof het zo bedoeld is 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
AZ op die beruchte dag.
Die was ik effe vergeten. Dat is wel een goede, aangezien ze er toen met een zege waren geweest. Nog meer voorbeelden?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Cambuur kampioen, schieten zojuist de 0-2 binnen! 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De derby Heerenveen-Cambuur dus weer terug.
Volendam heeft natuurlijk nog een kans via de nacompetitie.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hoop 't niet. Laat VVV en Roda JC maar lekker in de Eredivisie blijven. Of RKC natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
VVV, lekker weg ermee. Vervelende ploeg, brengen qua voetbal niks.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Volendam ook niet zonder Tuyp! 
Hoe kut moet je je nu voelen als supporter van Volendam zeg, tjongejonge. Trauma voor 't leven.
Yuri Rose bij Cambuur zie ik zojuist! 
Alleen hij kapt er na dit seizoen mee. Ook zuur zeg.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat is wel een goede, aangezien ze er toen met een zege waren geweest. Nog meer voorbeelden?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Rose speelt vanaf volgend seizoen bij de Ajax amateurs, gaat ook stage bij de club lopen geloof ik.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
VVV, lekker weg ermee. Vervelende ploeg, brengen qua voetbal niks.
Stiekem hoopte ik op Cambuur en mijn gebedje is dus gehoord. Volendam heb ik nog bewust meegemaakt dus dan maakt dat een stuk minder spannend. Cambuur in de eredivisie. Ik zie die lui er zo weer uitvliegen en dat is dan natuurlijk niet ten nadele van ons (zeiden ze ook over ons natuurlijk, maar wij kwamen wel iets overtuigender uit de Jupiler League). PEC - Cambuur en Sc Heerenveen - Cambuur worden weer spektakelstukken om u tegen te zeggen. Ik kan hier prima mee leven.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Zijn er eigenlijk voorbeelden van clubs die hun kampioenswedstrijd hebben verpest terwijl ze de schaal of beker voor het grijpen hadden? Kan me eigenlijk weinig bedenken.
Twente in 2011 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Zijn er eigenlijk voorbeelden van clubs die hun kampioenswedstrijd hebben verpest terwijl ze de schaal of beker voor het grijpen hadden? Kan me eigenlijk weinig bedenke.
Djukic die een penalty mist voor Valencia waardoor Barca kampioen werd in 1994(?).
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Pa-Modou Kah zo juist getekend bij Portland Timbers. Had wel leuk geweest als 'ie terug was gekeerd naar Roda. Een echte breker die Roda best zou kunnen gebruiken en aan z'n tweets te zien volgt hij Roda nog steeds op de voet.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zo jammer dat Mark de Vries deze promotie niet meer mag meemaken. Wat een gigant was dat, vergeet de duels met Kah in die play-off wedstrijden nooit meer.
Trouwens de mooiste en meest zenuwslopende wedstrijden die ik ooit heb gezien.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Pa-Modou Kah zo juist getekend bij Portland Timbers. Had wel leuk geweest als 'ie terug was gekeerd naar Roda. Een echte breker die Roda best zou kunnen gebruiken en aan z'n tweets te zien volgt hij Roda nog steeds op de voet.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Mourinho gaat ook los
:
http://www.vi.nl/nieuws/240471/Toneelstukje-boze-Mourinho-zorgt-voor-ophef-in-Spanje.htm
En voor diegenen die Spaans spreken:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ATp7H0dRc6g[/embed]
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mourinho gaat ook los
:
http://www.vi.nl/nieuws/240471/Toneelstukje-boze-Mourinho-zorgt-voor-ophef-in-Spanje.htm
Wat een loser blijft die kerel toch. Een einde maken aan de hegemonie van Barcelona, terwijl je maar 1 titel en misschien 2 nietszeggende nationale bekers wint? Hij is nota bene in zijn 1e jaar door Barcelona uit de CL getrapt en staat nu 11 punten achter op datzelfde Barca 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Grappig dat De Boer nu een situatie als die met Leerdam voor ogen heeft met Eriksen wanneer hij niet bijtekend. Benieuwd wat de supportertjes van de hoofdstelingen daarvan vinden op dit forum aangezien zij zelf Koeman verketterden om die situatie destijds.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Zeggen ze niks van, de meeste hier krijgen een harde plassert als de Boer weer iets zegt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Uiteraard. De Boer is een godheid en daar mag je alleen voor knielen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Miralem Sulejmani ervaart het nu toch?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
El Hamdaoui toen ook.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.