• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.302 gebruikers
  • 9.391.714 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4542 stemmen

Materny schreef:

Waarschijnlijk omdat je meteen weer aan het vergelijken bent met de velen die het niet doen. Hou het gewoon bij van Bommel en hoe mooi je het vindt zonder de zin in mineur af te sluiten.

Maar dat moet wel om aan te tonen dat dit geval Bommel zeer bijzonder is (dus extra credits aan Van Bommel daarmee). Anders krijg je dit:

'Hij zei dat hij terugkwam en hij kwam terug.'

'Ja, en? Logisch toch?'

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik sluit helemaal niet af in mineur. Ik benadruk enkel hoe bewonderenswaardig Van Bommel is in vergelijking met spelers als bijvoorbeeld Seedorf, Van Nistelrooy en Kuyt. Al heb ik er in het geval van Kuyt alle begrip voor.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4542 stemmen

Ach, Kuijt komt nog terug bij Liverpool. Feyenoord, Utrecht en Quick Boys.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Maar dat moet wel om aan te tonen dat dit geval Bommel zeer bijzonder is (dus extra credits aan Van Bommel daarmee). Anders krijg je dit:

'Hij zei dat hij terugkwam en hij kwam terug.'

'Ja, en? Logisch toch?'

Daar zit waarheid in. Excuses aan Nomak.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Excuses aan Nomak.

Geen probleem.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Nomak schreef:

Al heb ik er in het geval van Kuyt alle begrip voor.

Ik ook. Met Pellè valt niet te concurreren.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

DMF schreef:

Ik ook. Met Pellè valt niet te concurreren.

Ik bedoelde het op een iets andere manier.

Kuyt is sowieso > Pellè.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Kuyt heeft het in het buitenland bewezen ja. Qua cijfers in Nederland (bij Feyenoord) doet Pellè het niet minder. Bovendien had Kuyt jongens als Kalou en Castelen om zich heen die de ballen panklaar legden. Pellè heeft met Schaken en Boëtius/Goossens kwalitatief jongens die dat niveau (nog) niet hebben. Qua balbehandeling en basistechniek is Pellè ook een stuk beter.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Al die Pellè verheerlijking...

Ik doe even een Van Gaaltje: Alleen Hansie Hansie en ik hebben geloofd in Pellè.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Om technisch boven Kuyt uit te steken heb je niet bijster veel nodig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Robbie de Wit reikt Ajax zondag de schaal uit als ze kampioen worden. Prachtig dat Ajax hem heeft gevraagd. Iedereen kent zijn levensverhaal denk ik wel. Werd door velen onderhand zo talentvol als van Basten genoemd, tot dat fatale moment.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

Ik sluit helemaal niet af in mineur. Ik benadruk enkel hoe bewonderenswaardig Van Bommel is in vergelijking met spelers als bijvoorbeeld Seedorf, Van Nistelrooy en Kuyt. Al heb ik er in het geval van Kuyt alle begrip voor.

Het is wel jammer dat ze in sommige gevallen nog een rare competitie of matige club boven hun oude club verkiezen. Al kan ik Seedorf weinig verwijten. De Boer gaf aan dat hij niet echt in hun visie van jong talent inpassen hoorde, maar dat hij ooit in een andere functie vast terug kwam. Ik zie in Seedorf een toekomstig algemeen directeur. Zo'n persoonlijkheid is het wel denk ik.

Maar er zijn maar weinig spelers die terugkeerden na een mooie carrière. Rijkaard, Cocu, Davids, van Bronckhorst en van Bommel schieten me nog wel te binnen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Robbie de Wit reikt Ajax zondag de schaal uit als ze kampioen worden. Prachtig dat Ajax hem heeft gevraagd. Iedereen kent zijn levensverhaal denk ik wel. Werd door velen onderhand zo talentvol als van Basten genoemd, tot dat fatale moment.

Zei me niks eigenlijk die naam. Bedankt voor de uitleg.

Ik denk overigens dat reppie het niet zal waarderen, is te geregisseerd.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Als de naam De Wit valt mag dit doelpunt niet ontbreken.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Die goal ken ik inderdaad wel, ja. Wist alleen niet meer dat hij zo heette.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Zei me niks eigenlijk die naam. Bedankt voor de uitleg.

Ik denk overigens dat reppie het niet zal waarderen, is te geregisseerd.

Kreeg als 22 jarige Ajacied een hersenbloeding, speelde tussen 84 en 86 voor Ajax en werd in 85 kampioen (daar had ik wel even hulp van ajax.nl voor nodig, haha). Kreeg later in zijn leven nog 2 keer een hersenbloeding. Is nu 49 en mag bij Ajax de schaal uitreiken. Erg mooi.

PS: Volendam overigens op 0-1 voorsprong, die gaan dus kampioen worden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als Cruijf zelfs, zeiden ze. Al wordt talent soms wat overschat natuurlijk. V/d Vaart zou ook de nieuwe Cruijf zijn. Of Cruz de nieuwe van Basten. Of... etc.

Maar doodzonde natuurlijk dat zoiets een groot talent in de weg staat.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Als Cruijf zelfs, zeiden ze. Al wordt talent soms wat overschat natuurlijk. V/d Vaart zou ook de nieuwe Cruijf zijn. Of Cruz de nieuwe van Basten. Of... etc.

Maar doodzonde natuurlijk dat zoiets een groot talent in de weg staat.

Ja, hij werd een gigantische carrière voorgehouden. Erg spijtig voor Ajax, Oranje en uiteraard voor hem zelf natuurlijk dat het zo is gelopen. Soms overdrijven ze wel ja, maar die jongen werd ook door de echte topspelers van Oranje als ongekend goed gezien.

Overigens, Volendam weer gelijk, Cambuur op 0-1. Volendam moet dus oppassen.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Kan je trouwens nog degraderen uit de Jup ?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nee. Dat slaat trouwens nergens op, maar het kan hier dus wel.

Volendam trouwens 2-1 achter. Als de standen zo eindigen is Cambuur kampioen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Sierd de Vos drukt zijn stempel ook weer ff op de wedstrijd Iedereen die nu niks te doen hebben raad ik aan om hem snel over te schakelen naar Eredivisie Live 1.

Onze favoriete buren uit D*venter zijn trouwens altijd wel goed voor een leuk stuntje om de volgende wedstrijd weer te verliezen van Almere City FC. Gun Cambuur trouwens de titel, krijgen wij weer eens een quasi-derby daar in het oosten met natuurlijk SC Cambuur-SC Heerenveen en het altijd beladen PEC - Cambuur.

*wrijft in handen*

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Voldendam!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

´PSV vormt een containerschip terwijl wij bij Ajax in een speedboot zitten´

Kan niet wachten tot de nieuwe VI.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

´PSV vormt een containerschip terwijl wij bij Ajax in een speedboot zitten´

Kan niet wachten tot de nieuwe VI.

Haha inderdaad. Of Cruijff zijn quote over dat rijke clubs als Man City best te verslaan zijn:

''Ik heb nog nooit een zak geld een wedstrijd zien winnen''

Sowieso bewaar ik de kampioensspecials van VI altijd. Die van de laatste 2 jaar liggen ook nog in de la.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Dag Volendam. 3-1!

Worden gewoon weggespeeld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Dag Volendam. 3-1!

Worden gewoon weggespeeld.

Wat heb je tegen FC Volendam dan?

Ik vind alle muziek uit dat dorp kut, ik vind die bevolking irritant, maar ik heb niks tegen de lokale FC die altijd verzorgd voetbal spelen.

Wel sneu, geef je alles op 1 avondje weg zeg.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Niks hoor, maar dat je dan compleet wordt weggespeeld bij de beslissende wedstrijd is toch vrij lachwekkend.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Niks hoor, maar dat je dan compleet wordt weggespeeld bij de beslissende wedstrijd is toch vrij lachwekkend.

Dat klinkt bekend

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zijn er eigenlijk voorbeelden van clubs die hun kampioenswedstrijd hebben verpest terwijl ze de schaal of beker voor het grijpen hadden? Kan me eigenlijk weinig bedenken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

AZ op die beruchte dag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.