- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Prachtig idd. Hij weet ook direct dat 'ie 'em perfect raakt en dat het een goal is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Benfica - Chelsea @ Amsterdam ArenA
Best wel aardig voor een finale van de Europa League.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Johan: Benfica - Chelsea is ook het mooiste affiche!
Wilfred: Ah, dus jij gaat ervan uit dat Chelsea naar de finale gaat?
Oeps! 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Benfica 
Zelden zo'n smerige ploeg gezien. Verheug me er nu al op dat ze hard op hun bek gaan tegen Chelsea.
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12878 stemmen
Hazard vandaag érg mooie dingen laten zien bij Chelsea. Mag zo wel de finale winnen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Benfica 
Zelden zo'n smerige ploeg gezien. Verheug me er nu al op dat ze hard op hun bek gaan tegen Chelsea.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Benfica 
Chelsea is nooit smerig zeker? Erg blij dat we na 23 jaar weer een Europese finale spelen
Zat er al een tijdje aan te komen en nu eindelijk een feit geworden. Wel balen dat we tegen Chelsea moeten. Niet de makkelijkste ploeg om tegen te spelen, al doen we het over het algemeen goed tegen Engelse clubs.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Chelsea - Benfica, vind ik toch een mooier affiche dan de DFB Bokal finale van de CL.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Krijg nog altijd een dvd van hem omdat El Flapdrol eruit ligt. Normaliter zo snel als de wind met trollen, maar nu...
Beetje druk boys, ik weet dat jullie me missen. Maar PM je adres even dan, krijg jij een mooi dvd'tje. Met 'ergens in de provincie, ver van Amsterdam' kan de PTT niet zoveel ben ik bang...
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Benfica - Chelsea @ Amsterdam ArenA
Best wel aardig voor een finale van de Europa League.
Met Benfica als waardige winnaar!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ben geen fan van die eikel, maar het is inderdaad wel een mooi filmpje 
Snap overigens best dat hij een PSV held is. Toont hetzelfde gedrag als Suarez destijds bij Ajax. De eeuwige winnaar en provocateur in een speler.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Chelsea - Benfica, vind ik toch een mooier affiche dan de DFB Bokal finale van de CL.
Dat sowieso. Erg jammer dat Real die derde er niet in heeft kunnen prikken.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Ben geen fan van die eikel, maar het is inderdaad wel een mooi filmpje 
Snap overigens best dat hij een PSV held is. Toont hetzelfde gedrag als Suarez destijds bij Ajax. De eeuwige winnaar en provocateur in een speler.
Depri geniet ook van zijn enige momentje van sfeer in het Philips stadion
Jammer dat het spandoek lullig en lelijk blijft in vergelijking met de "sfeer".
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het gaat om de intentie. En die was goed. De boodschap is overgekomen, de manier waarop imponerend. We hoeven ook weer niet alles af te kraken.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Euh jawel
Vind het maar lullig eruit zien, het begon immers ook met dat lullige doekje dat even snel in elkaar geflanst lijkt te zijn. Als ik kijk naar hoe Gomes geëerd werd is dat veel mooier i.m.o.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Prachtig eerbetoon aan Van Bommel. Die toch wel terecht een held genoemd kan worden in tegenstelling tot velen die roepen dat ze terugkeren maar ondertussen al weten dat ze die belofte toch nooit nakomen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maar PM je adres even dan, krijg jij een mooi dvd'tje. Met 'ergens in de provincie, ver van Amsterdam' kan de PTT niet zoveel ben ik bang...
Zelfs in tijden van verlies uiterst scherp. 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
We hoeven ook weer niet alles af te kraken.
Juist.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Prachtig eerbetoon aan Van Bommel. Die toch wel terecht een held genoemd kan worden in tegenstelling tot velen die roepen dat ze terugkeren maar ondertussen al weten dat ze die belofte toch nooit nakomen.
En ja hoor, Nomak weet er weer iets negatiefs aan te breien. 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Die Miralem is trouwens in vorm, nog niet eerder zo fit eruit gezien bij Ajax.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En ja hoor, Nomak weet er weer iets negatiefs aan te breien.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Waarschijnlijk omdat je meteen weer aan het vergelijken bent met de velen die het niet doen. Hou het gewoon bij van Bommel en hoe mooi je het vindt zonder de zin in mineur af te sluiten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De laatste stuiptrekkingen noem ik dat
Tevens werk ik bij de PTT dus vertel me niet wat ze wel en niet kunnen. Al woon ik trouwens dichter bij mijn hoofdstad dan hij bij z'n geliefde Berlijn lijkt me zo, dus die vlieger gaat ook al niet op. 
Je hoort snel van me OF, al besluit ik wellicht dat iemand anders hier de dvd wel mag hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.