- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En toch heb ik hem fantastische goals zien maken of heerlijke assists zien geven. Doodzonde dat dit zo gelopen is. Vooral dankzij Sulejmani zelf, want hij was nog lange tijd erg populair bij het publiek en de Boer heeft hem ook 1,5 seizoen nog de kans gegeven. Alle kansen zelfs.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hij was een talent, gebaseerd op een half seizoen bij Heerenveen.
Die 16 miljoen maakte hem een groter talent dan hij daadwerkelijk was.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hoppa! Cardozo met de 2-1!
Heerlijke wedstrijd!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha wat een geweldige emotionele wedstrijd tussen Benfica en Fenerbahce. Mooie 2-1 nu voor Benfica, die er nog 1 nodig hebben.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Genieten van Benfica, wat een tempo spelen die gasten thuis toch altijd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hij was een talent, gebaseerd op een half seizoen bij Heerenveen.
Die 16 miljoen maakte hem een groter talent dan hij daadwerkelijk was.
Hij is misschien te snel gegaan en sowieso voor een bizar hoog bedrag, maar hij was echt erg goed.
Maar destijds leek hij het grootste talent van de Eredivisie, daar was toen bijna iedereen het wel over eens.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Meeste landstitels in tijdperk Beatrix: 1. PSV 14; 2. Ajax 13; 3. Feyenoord 3; 4. AZ 2; 5. Twente 1
Eindstand eredivisie tijdperk Beatrix: 1. PSV 2464 punten; 2. Ajax 2452 pnt; 3. Feyenoord 2076 punten; 4. Twente 1712
Bea 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Je moet er toch niet aan denken dat dat Fenerbahce de finale haalt.
Werkelijk alleen maar lange ballen pompen die naar voren.
Benfica daarentegen! 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha dan staat het zondag dus 1-0 voor Ajax in het Willem-Alexander tijdperk 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Je moet er toch niet aan denken dat dat Fenerbahce de finale haalt.
Werkelijk alleen maar lange ballen pompen die naar voren.
Benfica daarentegen!
Ja, want in Istanbul voetbalde Benfica wel zeker
Fenerbahce heb ik al meer aanvallende intenties zien hebben dan Benfica vorige week. Net ook weer een megakans.
Juist daarom een veel leukere pot dan vorige week. Twee ploegen die meer willen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ja, want in Istanbul voetbalde Benfica wel zeker
Fenerbahce heb ik al meer aanvallende intenties zien hebben dan Benfica vorige week. Net ook weer een megakans.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Heerlijke pot. Moordend tempo, passie, vlotte combinaties en fysiek lekker harde duels.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dat je dan leest dat hij op het trainingsveld in Servië soms dan wel 5 of 6 uur alleen met zijn pa stond te trainen. Typisch voorbeeld van een snel volgevreten vedette.
Als een trainer mij voor het oog van de camera de trappen van de arena op en af wil laten lopen heb ik het ook snel gehad met de beste man.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als een trainer mij voor het oog van de camera de trappen van de arena op en af wil laten lopen heb ik het ook snel gehad met de beste man.
Maar de Boer deed dat niet en onder de Boer werd hij ook steeds beroerder.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Lekker tempo, maar een belabberd niveau. Enfin, Benfica heeft wel een aantal fijne spelers.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Ik kon hem ook redelijk volgen(met zijn Martin Jol verhaal dan he) tot aan zijn contract aanbieding, dan weet ik het allemaal niet meer hoor. Hij zegt dat hij alleen een smsje heeft gekregen dat hij niet mee mocht naar Brazilië, terwijl Ajax ook zegt een voicemail te hebben ingesproken. Sulejmani zegt weer dat dit een leugen is, maar vermeldt even later wel dat hij zijn telefoon heeft uitgezet nadat hij in Servië was die desbetreffende winterstop. Ja, logisch dat je dan niet te bereiken bent 
Het zal geen makkelijke jongen zijn om mee te communiceren.
Moet wel zeggen dat hij een interessant onderwerp aansnijdt. Er was totaal geen speciaal programma voor jonge spelers(denk hierbij aan aangekochte spelers). Individuele trainingen, bezig zijn op het veld terwijl er niet gespeeld werd.
Maar dit jaar is Ajax daar wel aan begonnen. Bijvoorbeeld weer iets wat er dankzij de fluwelen revolutie is gekomen 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4542 stemmen
Benieuwd ook wanneer in Eindhoven de gemoedelijke revolutie begint
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Weet je wat ik pas waardeloos vind? Dat Sulejmani na 5 jaar Nederland nog geen paar zinnen Nederlands kan. VI heeft hem in het Engels moeten interviewen. Dan ben je gewoon echt een luie zak die ook geen moeite doet om hier te wennen.
Nog erger is dat Sulejmani zei dat hij pas sinds enkele maanden weet wat hij wel en niet kan eten, had ie onderzoek naar gedaan
x100000000
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4542 stemmen
Dat hele interview is echt puur vermaak. Van verbazing in verbazing kom je.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Nog erger is dat Sulejmani zei dat hij pas sinds enkele maanden weet wat hij wel en niet kan eten, had ie onderzoek naar gedaan
x100000000
Lijkt me ook een zaak van de club zo een voedingspatroon (het ging ook niet om patat en frikadellen wat hij niet meer mocht).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Lekker tempo, maar een belabberd niveau. Enfin, Benfica heeft wel een aantal fijne spelers.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lijkt me ook een zaak van de club zo een voedingspatroon (het ging ook niet om patat en frikadellen wat hij niet meer mocht).
Je maakt mij niet wijs dat Ajax hem geen dieet heeft gegeven en een voedingsschema. Helemaal omdat Sulejmani aanleg heeft tot overgewicht.
PS: Chelsea van 0-1 naar 2-1. Basel moet er dus 2 maken, lijkt me onmogelijk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Het is wachten op de 3-1.
2e helft is niet van hoog niveau tot nu toe.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Je maakt mij niet wijs dat Ajax hem geen dieet heeft gegeven en een voedingsschema. Helemaal omdat Sulejmani aanleg heeft tot overgewicht.
PS: Chelsea van 0-1 naar 2-1. Basel moet er dus 2 maken, lijkt me onmogelijk.

Edit: Geen vrije trap maar weer een enorme poeier van een meter of 25.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Eindelijk. Weer Cardozo! 3-1! 
Geweldige spits.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Edit: Geen vrije trap maar weer een enorme poeier van een meter of 25.

Respect voor zo'n knal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.