- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14582 berichten
- 4542 stemmen
Zal Düsseldorf nog steeds ver weg zijn en Weeze is ook niet ideaal (veel binnendoor dan nog). Als ik daar heen rijd kan ik beter via Arnhem dan binnendoor, dat is nog sneller.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Gewoon beschamend hoe kwetsbaar Barcelona is zonder Messi. Hun hele systeem is afgestemd op Messi en zonder hem vallen ze door de mand tegen een sterk elftal zoals Bayern.
Borrusia is een buitengewoon verrassend sterk elftal met enorm veel potentie, maar ik denk dat ze toch het onderspit gaan delven tegen dit Bayern.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
P.S. Ajax had dit jaar dus gewoon bijna een punt behaald uit bij de finalist.
VVV heeft ongetwijfeld ook weleens een punt uit gepakt bij NEC. En NEC zal ongetwijfeld weleens een punt uit hebben gepakt bij Ajax. Mocht Ajax dus wel dat punt hebben gepakt in Dortmund, zou dat VVV dan de beste club van de wereld maken?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Fuck barcelona!
Doe je het wel veilig?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
VVV heeft ongetwijfeld ook weleens een punt uit gepakt bij NEC. En NEC zal ongetwijfeld weleens een punt uit hebben gepakt bij Ajax. Mocht Ajax dus wel dat punt hebben gepakt in Dortmund, zou dat VVV dan de beste club van de wereld maken?
Wat dacht je van Bayer Leverkusen? Die wonnen dit jaar van Bayern Munchen!! Wow, die hadden Barcelona denk met 11-0 naar huis gestuurd 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Doe je het wel veilig?
mjk87 (moderator films)
-
- 14582 berichten
- 4542 stemmen
Wat dacht je van Bayer Leverkusen? Die wonnen dit jaar van Bayern Munchen!! Wow, die hadden Barcelona denk met 11-0 naar huis gestuurd
En Bayern won later weer van Leverkussen; dat Bayern had dan wel 16-0 gewonnen 
Tot een aantal jaren terug won Ajax wel vaak van Feyenoord maar nauwelijks van PSV, maar Feyenoord won daar weer opvallend vaak van. Ook zo'n leuk rondje mee te maken.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Toch raar spelletje dat voetbal, er klopt helemaal niks van.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wij winnen nog steeds vaak van PSV. Thuis sowieso. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
´Feyenoord haalt Bulgaarse ...
Indien dit klopt zal het wel betekenen dat de Vrij weg gaat lijkt me zo.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen

depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Wij winnen nog steeds vaak van PSV. Thuis sowieso.
Doelsaldo maak je toch nooit meer goed. 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Koop nu en betaal over 5 jaar!!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En dat op een totaalbedrag van liefst 7,5 ton 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Volgens de lokale krant Meridian Match
Oh. Die ja.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Beter zo dan weer in de schulden komen. Overigens het enige lichtpuntje aan dit gerucht.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
´Feyenoord haalt Bulgaarse ...
Indien dit klopt zal het wel betekenen dat de Vrij weg gaat lijkt me zo.
Hebben jullie daar nog nooit van gehoord? Een niet te missen kans!
Hij wordt ook wel de Slager van Burgas genoemd. De Rots van Chernomorets. IJzeren Georgi.
Maar dat komt vooral omdat hij geld bij moet verdienen bij de plaatselijke slager om rond te komen en te dik is voor zijn lengte.
mjk87 (moderator films)
-
- 14582 berichten
- 4542 stemmen
"over de transfersom van 750.000 euro. Feyenoord zal deze volgens de berichtgeving in tien termijnen betalen. "

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik vind 10 termijnen wel wat weinig.
Balen dat hij geen vader heeft die z'n salaris betaald.
mjk87 (moderator films)
-
- 14582 berichten
- 4542 stemmen
Dan zouden ze Sulejmani in 220 termijnen betalen 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wie koopt Sulejmani nou? 
Die gast dacht: "ik hoef maar 1 wedstrijd goed te spelen tegen Ajax en dan verdien ik straks 1,8 miljoen per jaar, hahahahahahaha."
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Het gerucht is alweer ontkent, overigens.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sulejmani was een fantastisch talent. Kon er alleen niet mee om gaan, mist de wil om zichzelf echt beter te maken en was achteraf een miskoop. Destijds was ik er erg blij mee, al was hij veel te duur betaald.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Pfff. Fenerbahce op 1-1 door een pingel maar de pass naar de spits waaruit die handsbal kwam was buitenspel... Dirkie benutte 'm wel goed.
Benfica moet nu nog 2x scoren.
mjk87 (moderator films)
-
- 14582 berichten
- 4542 stemmen
Sulejmani was een fantastisch talent. Kon er alleen niet mee om gaan, mist de wil om zichzelf echt beter te maken en was achteraf een miskoop.
Eens, en dat laatste blijkt wel uit zijn interview met V.I. deze week. "De ander heeft het altijd gedaan"
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
De 1-0 van Benfica was echt oogstrelend. Jammer dat de bal nog de binnenkant paal raakte; was de bal in het zijnetje geploft, dan was het perfect geweest.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Eens, en dat laatste blijkt wel uit zijn interview met V.I. deze week. "De ander heeft het altijd gedaan"
Dat was wel een schrijnend interview ja. Die gozer heeft nog minder zelfkritiek dan Marcelo.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Dat je dan leest dat hij op het trainingsveld in Servië soms dan wel 5 of 6 uur alleen met zijn pa stond te trainen. Typisch voorbeeld van een snel volgevreten vedette.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.