• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.860 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Tuurlijk moet het er komen, maar het is een beetje simpele naieve gedachte hier dat al die grote clubs allemaal 'illegaal geld' of zo hebben en er echt veel mee zal veranderen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

We gaan het zien, gaat hopelijk van alles gebeuren wat in het voordeel van de "kleinere" Europese topteams zal zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

DMF schreef:

Het gaat weer een paar jaar voorspoedig en ze komen weer uit alle hoeken en gaten tevoorschijn met hun grootheidswaanzin.

Echt he .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Haha, financial fairplay, waar zo'n beetje alle topclubs sowieso toch al aan voldoen.

Ja, behalve in Italie, Spanje en Engeland. Alleen Duitsland voldoet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En als Feyenoord 3 keer achter elkaar kampioen wordt zijn jullie de nuchterheid zelve uiteraard.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Dat zullen we nooit weten alleen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

haha das ook weer waar

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Overigens is er niks mis met ambitieus zijn. Van Marwijk riep al in 2008 dat Oranje voor de wereldtitel ging en niks minder. Daar kwam hij nog verrekte dichtbij. Ajax zegt dat ze gaan proberen om het gat met de Europese top weer te dichten. Wat is daar mis mee om het uit te spreken? Ze zeggen nergens dat het ook gaat lukken. Voorlopig hoef je niks te verwachten, maar de club, de organisatie en alles daarom heen is wel heel positief veranderd. Ik ben erg benieuwd wat er binnen nu en 5 jaar is gerealiseerd. Mocht het mislukken, dan hebben ze het toch geprobeerd, op een verantwoorde manier want ze geven vergeleken met de rest vrij weinig transfergeld uit.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ja, behalve in Italie, Spanje en Engeland. Alleen Duitsland voldoet.

Die vinden heus wel wat.

Denk uberhaupt niet dat de UEFA wat gaat ondernemen tegen vrijwel alle topclubs uit de CL hoor. Vrees dat het allemaal een dikke anti-climax wordt.

We moeten gewoon accepteren dat er nooit meer een Nederlandse club een grote prijs gaat pakken, daarvoor is het huidige klimaat hier niet geschikt voor.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Real bvb heeft geen enkel probleem met de financial fair play. Maar goed, jullie weten het toch allemaal beter .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

The Oceanic Six schreef:

OWat is daar mis mee om het uit te spreken? Ze zeggen nergens dat het ook gaat lukken.

Ok, in dat geval hoop ik dat Feyenoord de treble gaat pakken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

Ok, in dat geval hoop ik dat Feyenoord de treble gaat pakken.

In Feyenoord zijn geval moeten ze eerst maar eens uitspreken kampioen te worden. Lijkt me ambitieus zat.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Overigens is er niks mis met ambitieus zijn. Van Marwijk riep al in 2008 dat Oranje voor de wereldtitel ging en niks minder. Daar kwam hij nog verrekte dichtbij. Ajax zegt dat ze gaan proberen om het gat met de Europese top weer te dichten. Wat is daar mis mee om het uit te spreken? Ze zeggen nergens dat het ook gaat lukken. Voorlopig hoef je niks te verwachten, maar de club, de organisatie en alles daarom heen is wel heel positief veranderd. Ik ben erg benieuwd wat er binnen nu en 5 jaar is gerealiseerd. Mocht het mislukken, dan hebben ze het toch geprobeerd, op een verantwoorde manier want ze geven vergeleken met de rest vrij weinig transfergeld uit.

Probeer eerst eens een rondje verder te komen.

Opmerkelijk dat dat nog niet gelukt is, aangezien Ajax "90% van de teams kan hebben."

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat zijn niet mijn woorden. Momenteel ben je gewoon nog een Europese middenmoter als Ajax zijnde. Dat moet subtop worden, daarna iets onder de top en de top lijkt me onhaalbaar. Maar je zou wel een FC Porto kunnen zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Onder de top zijn subtoppers, Einstein. Sub betekent letterlijk onder .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

Met meneertje Mickey Mouse Otherfool voorop natuurlijk. Die opeens angstvallig stil is de laatste weken.

Krijg nog altijd een dvd van hem omdat El Flapdrol eruit ligt. Normaliter zo snel als de wind met trollen, maar nu...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Er zijn in deze tijd ook nog mensen die werken natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Onder de top zijn subtoppers, Einstein. Sub betekent letterlijk onder .

Mhow, ik zie als subtop een ploeg die structureel zeg maar in de CL kan overwinteren. En net onder de top zie ik ploegen die wel eens aan meer denken. In de topjaren van hun vond ik Lyon net onder de top zitten, net als Porto. PSV vond ik bv rond 2005-2007 een subtopper. 1 hoge uitschieter, maar wel structureel aardig bezig in de CL met een paar overwinteringen.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

In Feyenoord zijn geval moeten ze eerst maar eens uitspreken kampioen te worden. Lijkt me ambitieus zat.

Ik zeg toch ook nergens dat het gaat lukken?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zeg het gewoon eens, misschien gaat het dan ook nog eens gebeuren.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Je bent naar Boekarest uit geweest dus je hebt al meer gedaan dan alle Feyenoordjes hier bij elkaar

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Als de selectie intact blijft (met een extra spits + buitenspeler erbij) dan kunnen ze dat komend seizoen weer - sinds jaren - uitspreken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

En als Feyenoord 3 keer achter elkaar kampioen wordt zijn jullie de nuchterheid zelve uiteraard.

Na twee keer zou het me wel gaan vervelen, vrees ik. Het verlangen naar veel mooier dan het hebben.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Je bent naar Boekarest uit geweest dus je hebt al meer gedaan dan alle Feyenoordjes hier bij elkaar

Boekarest is niet zo ver meer als je in de Achterhoek woont.

mjk87 (moderator films)

• 14582 berichten
  • 4542 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Boekarest is niet zo ver meer als je in de Achterhoek woont.

Ow jawel, eerst naar Schiphol en dan terugvliegen. Amsterdam is dichterbij Boekarest dan de Achterhoek.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Paard en wagen is toch het meest voor de handliggende vervoer in die contreien?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ow jawel, eerst naar Schiphol en dan terugvliegen. Amsterdam is dichterbij Boekarest dan de Achterhoek.

Ging waarschijnlijk via Duitsland. Ik ben daar ook weleens geweest voor citytrip.

mjk87 (moderator films)

• 14582 berichten
  • 4542 stemmen

Tja, Weeze en Düsseldorf zijn beide verder dan Schiphol en in ieder geval veel lastiger te bereiken. Enkel Zestienhoven is nog verder maar daar heb ik pas één maal hoeven zijn.

mjk87 (moderator films)

• 14582 berichten
  • 4542 stemmen

Reinbo schreef:

Paard en wagen is toch het meest voor de handliggende vervoer in die contreien?

Geen idee, kom daar nauwelijks.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

A&L komt toch uit Doetinchem?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.