- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik mis Jan vooral als captain en mens. Dat was echt een waardige aanvoerder. Nu hebben we captain Siem, sjaaa. In de laatste 10 jaar (ik trek even een grens) had ik niet vaak een speler bij Ajax die ik zo fantastisch vond als Vertonghen. Suarez was nr 2 en daarna had ik er met oa Gabri, Huntelaar en Perez nog een stel waar ik echt graag naar keek. Maar Jan is de koning
Fantastische gozer.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat vast ook ja. Maar als PSV-er ben je gewend aan zulke spelers zou je zeggen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Wel grappig. Vertonghen, Perez en Suarez zijn zo'n beetje de meeste vervelende ventjes van de Nederlandste velden van de laatste jaren geweest.
En dan maar zeuren over Mertens, Pieters, van Bommel en Strootman...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wel grappig. Vertonghen, Perez en Suarez zijn zo'n beetje de meeste vervelende ventjes van de Nederlandste velden van de laatste jaren geweest.
En dan maar zeuren over Mertens, Pieters, van Bommel en Strootman...
Dat wordt bij Vertonghen en Perez (waarom Perez?) echt overdreven. Suarez zal ik niet ontkennen. Maar ik heb een Vertonghen nooit zo horen zuigen, zeuren of zaniken zoals een Strootman of van Bommel.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Verthongen was verdediger, middenvelder en aanvaller tegelijk en dan zie je maar heel zelden.
Imposante rushes, inzicht, perfecte instelling en zoals je al zegt: een zeer prettig mens! En idd. een waardig aanvoerder. Hij heeft Ajax vorig jaar kampioen gemaakt. Zo is het gewoon!
Met de selectie die ze in België nu hebben, kunnen ze gewoon prijzen winnen.
EK 2016 of wellicht al het WK 2014: Ze moeten het alleen zelf ook gaan geloven, bescheiden dat ze zijn.
Perez heeft bij Ajax nooit het niveau gehaald wat hij bij AZ had. Dat jaar onder Co en ze de halve finale van de UEFA Cup haalden: Toen was hij geniaal. Aparte humor, dat wel!
Maar niemand zo goed als voetballer én mens als Jari!
Meest geliefde Ajacied ooit!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Aparte humor, dat wel!
Benieuwd wie deze in gaat koppen...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Dat wordt bij Vertonghen en Perez (waarom Perez?) echt overdreven. Suarez zal ik niet ontkennen. Maar ik heb een Vertonghen nooit zo horen zuigen, zeuren of zaniken zoals een Strootman of van Bommel.
Perez: zuigen, schelden (k*anker neger), iemand waar de arrogantie van afdroop.
Vertongen: schelden voor publiek, zuigen, huilen, zuigen, huilen.
Vertonghen was van Bommel en Strootman in één. Verreweg de engste speler die ooit op de Nederlandse velden heeft gespeeld.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik dacht: Ik geef een voorzetje.....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Perez: zuigen, schelden (k*anker neger), iemand waar de arrogantie van afdroop.
Vertongen: schelden voor publiek, zuigen, huilen, zuigen, huilen.
Vertonghen was van Bommel en Strootman in één. Verreweg de engste speler die ooit op de Nederlandse velden heeft gespeeld.
Haha, onzin. Echt totale onzin. Had dan Suarez genoemd. Maar Vertonghen was een bescheiden, aardige gozer. Was fanatiek op het veld, maar wel op een heel andere manier als die 2 van PSV.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Haha sorry hoor.. alleen al hoe hij zich als een soort van Beckenbauer gedroeg toen hij voor de wedstrijd naar de scheidsrechter ging om voor Guidetti te waarschuwen. En dat genante feestje wat hij vierde na de bekerwinst om maar iets te noemen?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha sorry hoor.. alleen al hoe hij zich als een soort van Beckenbauer gedroeg toen hij voor de wedstrijd naar de scheidsrechter ging om voor Guidetti te waarschuwen. En dat genante feestje wat hij vierde na de bekerwinst om maar iets te noemen?
Gezien de schwalbe die wedstrijd was de waarschuwing vooraf nog terecht ook.
Die kakkerlakken kreet was onverstandig ja. Had hij niet moeten doen. Kon er destijds wel om lachen, maar het verslechterde wel de toch al slechte banden tussen de 2 clubs.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Vertonghen.. als ik die zeurderige zeikkop alweer zie heb ik alweer gegeten en gedronken.
Wat een jankzak was dat zeg..
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Het was juist terecht dat die scheidsrechter die arrogantie op deze manier beantwoordde. 
Walgelijk gedrag vind ik dat, denken dat je een grootheid bent en je je dit kunt permitteren. Had zo door Van Bommel en Strootman gedaan kunnen worden inderdaad.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vertonghen.. als ik die zeurderige zeikkop alweer zie heb ik alweer gegeten en gedronken.
Wat een jankzak was dat zeg..
Speciaal voor jou dan.
2010-2011

2011-2012

Held 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Haha, onzin. Echt totale onzin. Had dan Suarez genoemd. Maar Vertonghen was een bescheiden, aardige gozer. Was fanatiek op het veld, maar wel op een heel andere manier als die 2 van PSV.
Ik noemde Suarez ook...
Nee, Vertonghen was geen haar beter dan Strootman en Bommel.
Verrassend dat je weer met dezelfde plaatjes komt. Je wordt voorspelbaar. Als voetballer was hij verreweg jullie beste speler. Zonder hem is Ajax maar matig.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Perez vind/vond ik juist altijd wel sympathiek, die andere twee daarentegen..
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Overigens zal geen clubsupporter neutraal naar dit kijken. Wij vonden Vertonghen en Suarez geweldig, PSVers Strootman en Bommel, Feyenoorders Guidetti...
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Dat iets positiefs over Ajax zeggen voor jullie heel moeilijk is, daar kan ik nog inkomen.
Maar Vertonghen vergelijken met van Bommel en/of Strootman.
Kom op, zeg!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Het was juist terecht dat die scheidsrechter die arrogantie op deze manier beantwoordde. 
Walgelijk gedrag vind ik dat, denken dat je een grootheid bent en je je dit kunt permitteren. Had zo door Van Bommel en Strootman gedaan kunnen worden inderdaad.
Inderdaad. Zelden zo'n arrogante kop gezien als die van Jantje.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Overigens zal geen clubsupporter neutraal naar dit kijken. Wij vonden Vertonghen en Suarez geweldig, PSVers Strootman en Bommel, Feyenoorders Guidetti...
Daar zit wel een waarheid in, maar ik vind Ajax juist wel sympathieks spelers hebben de laatste jaren, en Fernandez van Feyenoord behoord ook tot het rijtje "bijzonder irritante gasten". Maar je probeert het gedrag van genoemde spelers goed te praten, omdat ze een Ajax shirt droegen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kijk eens vaker in de spiegel dan 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Van die kop van Strootman wordt je vrolijk 
Lelijker vind je ze niet.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nee ook niet. Daarom zijn ze zo goed met elkaar te vergelijken. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Daar zit wel een waarheid in, maar ik vind Ajax juist wel sympathieks spelers hebben de laatste jaren, en Fernandez van Feyenoord behoord ook tot het rijtje "bijzonder irritante gasten". Maar je probeert het gedrag van genoemde spelers goed te praten, omdat ze een Ajax shirt droegen.
Fernandez? Wat is er met die jongen dan? Ik zie hem zelfs nooit meer voetballen eigenlijk. Hij schijnt druk te zijn met vrouwen aanrijden...
Ik praat verder niks goed. Ik snap jullie geklaag over Suarez namelijk wel. En ik snap ook dat je Vertonghen arrogant kan vinden. Maar bij Perez snap ik het niet en bij Vertonghen overdrijven er wel een paar heel erg. Vertonghen is fanatiek op het veld, maar wel op een andere manier dan Strootman of van Bommel.
Het huidige Ajax kan trouwens wel een Suarez of Vertonghen gebruiken. Dat is echt een elftal brave koorknaapjes. Daar zitten inderdaad weinig vervelende jongens tussen. Daar zou wel iets meer fanatisme bij mogen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Eens. Op het veld mag je best 1 of 2 zuigers hebben.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Eens. Op het veld mag je best 1 of 2 zuigers hebben.
Ja, dat missen wij nu echt. Onze spelers kunnen best voetballen, maar er zitten weinig zuigers of mouwen-opstroop types tussen. PSV heeft teveel zuigers, Ajax heeft er weer te weinig. Vorig jaar hadden we een mooie mix, toen Vertonghen en Janssen er nog speelden. Nu missen we toch 1 leider waar iedereen zich aan op kan trekken. Mocht Ajax nu kampioen worden, dan is het echt een teamprestatie, nog meer dan de 2 vorige titels. Er is nauwelijks 1 uitblinker.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Suarez was gewoon een verschrikkelijk irritant kereltje.
Verthongen was en is gewoon in alles een echte Ajacied. Arrogant? Misschien. Een beetje. Maar dat past bij Ajax. Dat jullie daar aanstoot aan nemen, het zij zo.
Niemand kan ontkennen dat hij vorig jaar met kop en schouders er bovenuit stak..
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Psst gillie, Vertonghen heeft de h in zijn naam na de g staan 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Nu hebben we captain Siem

Vertonghen mag trouwens niet eens de veters strikken van zijn voorganger Vermaelen. Dat was pas een geweldenaar!!! Vertonghen is erg overschat. Speelt niet voor niets bij Tottenham. Hoger dan dat gaat hem niet worden voor onze o zo sympathieke Belg.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Psst gillie, Vertonghen heeft de h in zijn naam na de g staan
Onderzoek heeft uitgewezen dat het niet uitmaakt hoe je een woord spelt zolang de eerste en laatste letter maar op de juiste plaats staan en ja, het klopt dus 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.