• 16.343 nieuwsartikelen
  • 179.974 films
  • 12.390 series
  • 34.319 seizoenen
  • 651.361 acteurs
  • 199.651 gebruikers
  • 9.417.100 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

In ieder geval complimenten dat je het geprobeerd hebt.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nelom twee seizoenen langer bij Feyenoord - FCUpdate.nl

Goed of slecht nieuws? Heb em weinig aan het werk gezien.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Goed nieuws. Zoals hij de laatste tijd speelt, is hij een erg bruikbare back. Geen geweldenaar, maar voor het niveau van de Eredivisie prima. Eigenlijk meer een back dan Indi is. Als Willems en Blind Oranje kunnen halen, moet Nelom dat zeker ook kunnen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Best een aardige back-up, al blijf ik 'm defensief vrij kwetsbaar vinden. Aanvallend is-ie beter dan Indi.

Steaua op 1-0 tegen Chelsea.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

DMF schreef:

Daar is-ie weer.

Steau op voorsprong!

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Lijkt mij vrij logisch. Heb je de onderbroek van Abramovich met die voorzitter van Steau vergeleken? Dan verdient Steau het toch veel meer om door te gaan

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Moisander zegt tegenover ELF Voetbal dat hij niet tevreden was over zijn start bij Ajax, maar dat hij inmiddels zijn draai heeft gevonden. De mandekker pakt echter nog wel behoorlijk wat gele kaarten. "Ik verzamel er veel te veel, dat is niet goed", is Moisander zelfkritisch. "Soms is het onhandigheid, soms moet ik corrigeren. Dan móét en zal ik die tegenstoot eruit halen. Dat is een stukje trots."

"In de kleedkamer beginnen ze me al Van Bommel te noemen…", vervolgt Moisander.

Wat is men in regio Eindhoven toch snel chagrijnig zeg

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Steau op voorsprong!

Tevens de eindstand Bizar.

Benieuwd wat Becali weer te roepen heeft...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Steaua . Dat wordt weer genieten met Becali.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Zo, en nu verdomme hopen op een goede pot!

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Wat een baas die Bale, blijft ook aan de lopende band scoren!

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Kijk, dit is tenminste een wedstrijd. Sigurdsson, 2-0.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Dat Inter bakt er helemaal niks van. Zelden zie je een ploeg zo domineren in een wedstrijd tussen twee ploegen met status als dat Tottenham hier doet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

Kijk, dit is tenminste een wedstrijd. Sigurdsson, 2-0.

Euhm, dan is het toch juist geen wedstrijd?

Blij dat ik gekozen heb voor de bios.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Daar is die, Jan Vertonghen. 3-0.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Euhm, dan is het toch juist geen wedstrijd?

Blij dat ik gekozen heb voor de bios.

Wat versta jij dan onder een wedstrijd? Oké, 2 ploegen die gelijkwaardig zijn die spelen in een razend hoog tempo.

Tottenham speelt gewoon uitstekend in een hoog tempo en zit er bovenop, Inter komt er gewoon niet aan te pas. Al voeren ze ook niet bepaald veel uit.

Dembele, wat een power heeft die man toch ook. En het gemak waarmee hij tegenstanders van zich af zet, wegdraait en versnelt. Geweldig.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

'Are you Arsenal in disguise?'

Geweldige sfeer op WHL.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Jan Vertonghen, vedette

En Inter wordt vernederd, altijd mooi. Overschatte kutclub.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Overschatte kutclub.

Hoe is Inter dan overschat? Is gewoon een prachtige club. Veel mooiere club dan Tottenham, ook een veel grotere prijzenkast.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Indrukwekkend afscheid Theo Bos in Gelredome | Seizoen 2012/2013 | Video's | Eredivisielive.nl

Kippenvel. Mooi hoe de emoties bij Hofs eruit komen. Dan heeft Bos toch erg veel voor hem betekend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Wat versta jij dan onder een wedstrijd? Oké, 2 ploegen die gelijkwaardig zijn die spelen in een razend hoog tempo.

Tottenham speelt gewoon uitstekend in een hoog tempo en zit er bovenop, Inter komt er gewoon niet aan te pas. Al voeren ze ook niet bepaald veel uit.

Dembele, wat een power heeft die man toch ook. En het gemak waarmee hij tegenstanders van zich af zet, wegdraait en versnelt. Geweldig.

Eens, zeer zelden dat een ongelijke strijd voor een goede wedstrijd zorgt maar totale dominatie is ook heerlijk om te zien inderdaad. Gelukkig was de bios ook prima, hoef ik ook geen spijt te hebben dat ik het gemist heb .

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Daar is die, Jan Vertonghen. 3-0.

Jantjuhhh!!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

Met de hand van Louis.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Doelpuntrijk avondje in de EL: 8 wedstrijden, 10 doelpunten.

Spurs goed voor 30% van de doelpunten.

En Verthongen is de man!

Wat missen we hem bij Ajax, zeg!

Laten we hopen dat de Ned. competitie meer spektakel brengt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik mis Jan vooral als captain en mens. Dat was echt een waardige aanvoerder. Nu hebben we captain Siem, sjaaa. In de laatste 10 jaar (ik trek even een grens) had ik niet vaak een speler bij Ajax die ik zo fantastisch vond als Vertonghen. Suarez was nr 2 en daarna had ik er met oa Gabri, Huntelaar en Perez nog een stel waar ik echt graag naar keek. Maar Jan is de koning Fantastische gozer.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ja, goeie speler Vertonghen. En wat te denken van Dembele, wat een beest Geweldige conditie, beresterk en technisch onderlegd. Mijn favoriete Rode Duivel.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Perez? Mislukt bij Ajax. Twee keer.

Montorsi

• 9736 berichten
  • 2388 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Hoe is Inter dan overschat? Is gewoon een prachtige club. Veel mooiere club dan Tottenham, ook een veel grotere prijzenkast.

Allebei vervelende koopclubs.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Perez is in mijn ogen niet mislukt. Haalde goede cijfers, was regelmatig belangrijk in topduels (de 0-4 in Rotterdam bv ) en was een lust voor het oog soms om naar te kijken. Jammer dat Henk ten Cate zo'n eikel was en hem niet mocht. In de 2e periode was het beste bij Perez er wel wat af, maar nog steeds vond ik hem goed. Baalde toen hij naar Twente ging.

@ Jawadde, België boft maar met deze selectie. Zit heel wat goeds tussen. Overigens wel goed dat Dembele tegenwoordig een minder aanvallende rol heeft. Zijn scorend vermogen vond ik bij AZ al bedroevend. Verder wel een sublieme speler.

Jammer trouwens dat Vertonghen geen Nederlander is. Dan had ie een 10 jaar lang vast in de basis van Oranje gestaan. Hopelijk heeft hij ooit nog de behoefte om voor Ajax te spelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.