- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Naar Man U. - Real keken 1,8 miljoen.
Naar PSG - Valencia 1,1 miljoen.
Je ziet dus wel al een duidelijk verschil tussen de 'grote' namen en de 'minder grote' namen.
Ik heb gister ook niet gekeken, dinsdag wel. Zag vanochtend pas de uitslagen.
Ik kies ze tegenwoordig wel uit, kijk veel minder dan dat ik vroeger deed. Als de spanning ontbreekt, de teams mij niet aanspreken, dan sla ik tegenwoordig over. De Europa League (nu Ajax eruit ligt) interesseert mij totaal niet.
En het moet betaalbaar blijven.
Verbaast me nog altijd dat de CL niet op de commerciële te zien is.
Misschien iets voor SBS6, want die staan er heel slecht voor.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Vanavond Anzhi - Newcastle United en Tottenham Hotspur - Internazionale!
Aardige potjes hoor! Beter dan PSG - Valencia! 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Slechter kan moeilijk. Wat een baggerwedstrijd gister. Had beter een filmpje gekeken 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Valencia bleef gek genoeg met vier verdedigers en vier middenvelders staan, ondanks dat ze nog een doelpunt nodig hadden. Geen grijntje beleving gezien.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Slechter kan moeilijk. Wat een baggerwedstrijd gister. Had beter een filmpje gekeken
Ook genoeg baggerfilms. Dus of het dan beter was geworden? 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Nee, ze geloofden er helemaal niet in. Met wat meer overtuiging had het er nochtans ingezeten. Zal me verder worst wezen, geen van teams heeft de kwaliteit om de CL te winnen.
Hehe, ja, dat weet je inderdaad ook niet op voorhand.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Is het trouwens meer mensen het opgevallen dat toen van de week bekend werd dat de bekerfinale de komende 4 jaar ook in de Kuip gehouden wordt onze vriend Bert Oosterveen bijzonder verheugd was in tegenstelling tot enkele maanden geleden toen diezelfde Oosterveen de Kuip nog ouderwets vond, niet centraal gelegen, niet met zijn tijd vond mee gaan en last had van klagende sponsors en supporters..
Wat klopt hier niet?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De kans dat je een bekerfinale in noodweer speelt is dan ook wel bijzonder klein. Snap best dat ie Oranje supporters droog wil laten zitten.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
De kans dat je een Oranje wedstrijd speelt met noodweer is net zo klein/groot als de bekerfinale.
Feit is dat het Oranje publiek een heel ander soort publiek is dan de club supporter. Die maalt niet om een koude kroket.
Blijft natuurlijk wel krom want in principe lult hij nou alles weer recht. Dus de beste man is niet serieus te nemen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
tuurlijk niet, die speel je door het hele jaar heen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Fernandez betrokken bij een zwaar ongeluk. Hij heeft een 19-jarige vrouw van het zebrapad gekegeld. Daar raakt-ie ze dus wel.
Los van het ongeluk, maar wat een eikel vind ik dat. En een bedroevende voetballer. En eentje met losse handjes. Snel weg ermee! In de rommelbak.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Zolang de kijkcijfers hoog zijn, lijkt me. Voetbal zal altijd blijven scoren.
Dat vraag ik me af. Hoe groter de commerciele belangen worden, hoe minder aantrekkelijk het voetbal, zo lijkt het tenminste. Eéns wordt het kantelpunt bereikt.
Los daarvan: 1,1 miljoen mensen is niet zoveel als je ziet dat de halve televisie-avond ervoor wordt omgegooid. Dat DWDD, toch zelf ook dagelijks goed voor een miljoen kijkers als ik het goed heb, telkens maar weer moet inkorten zodat een paar nietszeggende onnozelaars een wedstrijd als die van PSG tegen Valencia kunnen "voorbeschouwen" is natuurlijk een farce.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Fernandez betrokken bij een zwaar ongeluk. Hij heeft een 19-jarige vrouw van het zebrapad gekegeld. Daar raakt-ie ze dus wel.
Los van het ongeluk, maar wat een eikel vind ik dat. En een bedroevende voetballer. En eentje met losse handjes. Snel weg ermee! In de rommelbak.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Waarschijnlijk reed ie haar expres aan ja. Hij zal wel balen dat ze niet dood was.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Dat vraag ik me af. Hoe groter de commerciele belangen worden, hoe minder aantrekkelijk het voetbal, zo lijkt het tenminste. Eéns wordt het kantelpunt bereikt.
Los daarvan: 1,1 miljoen mensen is niet zoveel als je ziet dat de halve televisie-avond ervoor wordt omgegooid. Dat DWDD, toch zelf ook dagelijks goed voor een miljoen kijkers als ik het goed heb, telkens maar weer moet inkorten zodat een paar nietszeggende onnozelaars een wedstrijd als die van PSG tegen Valencia kunnen "voorbeschouwen" is natuurlijk een farce.
Dat DWDD niet gewoon van 19-20 op nederland 1 zit is sowieso een farce, Inhoudelijk hoort het daar en geen overlap met het NOS journaal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Guyon ging dus alvast kijken bij de Coolsingel. Die gelooft er ook wel vol overtuiging in.
Maarja, onoplettendheid in het verkeer, dat heeft iedereen wel eens. Laat het een les wezen. Maar doen alsof het een cvrimineel is is ook wat overdreven.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Los van het ongeluk, benadrukte ik.
Al verwacht ik niet dat meneer onsportief zal rijden in z'n nieuwe Opel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sportief rijden doen ze bijna allemaal in Rotterdam. Ik vind het als boerenpummel ook altijd weer even wennen als ik me in rotterdam begeef
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
"Het 19-jarige slachtoffer uit Rotterdam is met meerdere botbreuken overgebracht naar het ziekenhuis. Hoe de voetballer er zelf aan toe is, is nog niet bekend."
Ja, die zal in zijn dikke bak vast zwaar gewond zijn geraakt..... 
Ik reed niet te hard, ik had niet gedronken, alleen op de een of andere manier heb ik haar niet op tijd gezien. Maar met de schuldvraag ben ik nu helemaal niet bezig.
Nee, denk ook dat het eigenlijk haar schuld was.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het WK zou je ook niet als doel moeten zien. Natuurlijk moet je er geen bijrolletje willen spelen, maar het zou niet realistisch zijn als je daar tot de halve finales denkt te komen..
Ik zou de aanwezigheid daar al goed vinden. En met Sneijder, van Persie en wat jongelingen kan er best een aardig team staan, in elke linie een ervaren speler met twee getalenteerde jonkies. Enkel de verdediging zou meer ervaring moeten hebben, maar gelukkig hebben we Matthijsen nog. 
Heb zelf nog de magere jaren 80 meegemaakt. in 84 en 86 deden we niet eens mee. Dus ik vind het nu best meevallen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Het WK zou je ook niet als doel moeten zien. Natuurlijk moet je er geen bijrolletje willen spelen, maar het zou niet realistisch zijn als je daar tot de halve finales denkt te komen.
EK 2016 is een eerste echte graadmeter. Daar kan toch een aardig team staa. Best kans dat tegen die tijd een groot deel van de potentiele selectie in een grote competitie speelt.
Ik denk juist dat Oranje op het W.K. 2014 een beter team heeft dan op het E.K. 2016. Want in 2016 kun je de échte sterspelers (Van Persie, Sneijder en Robben) wegstrepen. In 2016 zullen de huidige talenten wel beter zijn, als het goed is, maar ik zie ze het niveau van het drietal niet halen.
Wie weet staat onze verdediging wel tegen die tijd.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Moisander zegt tegenover ELF Voetbal dat hij niet tevreden was over zijn start bij Ajax, maar dat hij inmiddels zijn draai heeft gevonden. De mandekker pakt echter nog wel behoorlijk wat gele kaarten. "Ik verzamel er veel te veel, dat is niet goed", is Moisander zelfkritisch. "Soms is het onhandigheid, soms moet ik corrigeren. Dan móét en zal ik die tegenstoot eruit halen. Dat is een stukje trots."
"In de kleedkamer beginnen ze me al Van Bommel te noemen…", vervolgt Moisander.

Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Zometeen 7 Fransen in de basis bij Newcastle! 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik maar denken dat Anzhi - Newcastle beter ging worden dan PSG - Valencia, niet dus.
Dit is gewoon nog slechter, niet normaal.
Nog geen 1 kans, stadion bijna helemaal leeg, kunstgras, -7 o.i.d.
De eerste helft kijk ik nog even maar de tweede helft is niet aan mij besteed.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.