- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
En wij moeten beginnen met Goossens. 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Nu we hem hebben aangetrokken kan je ook wel stellen dat Altidore zal vertrekken. Ik geloof niet dat we Altidore, Johanssen en deze knaap als derde spits zal fungeren, want anders hadden we net zo goed Luckassen kunnen behouden (die ook goedkoper zou zijn).
Volgend seizoen zal er weer een heel nieuw elftal staan. Maar ik hoop niet dat Steward volgend seizoen net zo loopt te prutsen met contracten als dit seizoen met o.a. Wijnaldum en Messaoud is gebeurd.
Heb trouwens zin in vanavond en gok op een zwaarbevochten 2-2
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen Bony en geen van Ginkel. Je kunt ze op een slechter moment treffen.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Hmm, gelijkspel was ideaal geweest. Maar nu wint Feyenoord. Iig beter zij dan Vitesse, dan blijft het verschil vier punten toch?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Geen Bony en geen van Ginkel. Je kunt ze op een slechter moment treffen.
Ach ja, Ajax verloor ook van Vitesse zonder Bony. Maar niet vervelend dat hun beste speler (verreweg) niet speelt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hmm, gelijkspel was ideaal geweest. Maar nu wint Feyenoord. Iig beter zij dan Vitesse, dan blijft het verschil vier punten toch?
In dat geval komt Vitesse op 6 punten achterstand en Feyenoord op 4. 1 Overwinning van Ajax de komende 3 wedstrijden zou al voldoende zijn dan om Vitesse voor te blijven tot het eind.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ontzettend knap dat Bayern, ondanks dat het nergens meer om speelt toch week in week uit de tegenstanders met grote cijfers blijft oprollen. 0-5 nu tegen Hannover.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Wat je zegt depri, dat zegt iets over hun wil, maar bovenal over hun kracht en dat zeker in de breedte ook. Heel benieuwd dinsdag.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Pfff. Manolev scoorde zojuist maar hij stond net buitenspel. Afgekeurd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
In dat geval komt Vitesse op 6 punten achterstand en Feyenoord op 4. 1 Overwinning van Ajax de komende 3 wedstrijden zou al voldoende zijn dan om Vitesse voor te blijven tot het eind.
Zolang Vitesse maar niet wint inderdaad.
Maar ik hoop dat PSV en Fey-Vit gewoon allemaal niet winnen, dat zou het beste zijn. Ben er toch nerveus om geworden. Had nog liever gister gewonnen en dan volgende week 1-1 ofzo.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Pfff. Manolev scoorde zojuist maar hij stond net buitenspel. Afgekeurd.
Lelijke overwinning van Arsenal, geen reet gecreëerd 80 minuten tegen 10 man, 1 dood spelmoment dat erin vliegt. De eredivisiespelers vielen me niet tegen trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Enoh past dan ook prima in Engeland. Is ijzersterk, werkt zich kapot, tactisch een nul en kan geen bal normaal overspelen. Maar dat hoef je in Engeland ook niet. Ik vond het wel een topgozer bij Ajax. Maar Poulsen is dubbel zo goed.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Zolang Vitesse maar niet wint inderdaad.
Maar ik hoop dat PSV en Fey-Vit gewoon allemaal niet winnen, dat zou het beste zijn. Ben er toch nerveus om geworden. Had nog liever gister gewonnen en dan volgende week 1-1 ofzo.
Hoop natuurlijk dat jullie volgende week punten laten liggen bij NAC, dan kan 't nog. Winnen is kampioen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Enoh past dan ook prima in Engeland. Is ijzersterk, werkt zich kapot, tactisch een nul en kan geen bal normaal overspelen. Maar dat hoef je in Engeland ook niet. Ik vond het wel een topgozer bij Ajax. Maar Poulsen is dubbel zo goed.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hoop natuurlijk dat jullie volgende week punten laten liggen bij NAC, dan kan 't nog. Winnen is kampioen.
Nou, ik was er na PSV wel vrij zeker van, maar de zenuwen zijn nu wel terug. Nou is Heerenveen wel sterk tegen topclubs, maar ik had geen puntverlies verwacht. De enige zekerheid lijkt me Ajax-Willem II. Ik hoop enorm dat we dan ook kampioen worden, want Groningen uit is kut.
Enige voordeel is dat PSV vanavond en in ronde 34 lastige potjes heeft en dat Vitesse morgen bij Feyenoord speelt. Als ze daar maar niet winnen..
Nee, ben er niet gerust op. Eigenlijk is dat wel lachwekkend, want vorige week zou ik hebben getekend voor een punt bij PSV. Dat werden er 3 en gister 1. Maar als je vorige week gelijk had gespeeld en gister had gewonnen, dan had je exact hetzelfde gehad. Alleen is nu mijn gevoel anders.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Oh, die Giroud is ook te dom voor woorden om daar zo'n overtreding te maken...
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nou, ik was er na PSV wel vrij zeker van, maar de zenuwen zijn nu wel terug. Nou is Heerenveen wel sterk tegen topclubs, maar ik had geen puntverlies verwacht. De enige zekerheid lijkt me Ajax-Willem II. Ik hoop enorm dat we dan ook kampioen worden, want Groningen uit is kut.
Enige voordeel is dat PSV vanavond en in ronde 34 lastige potjes heeft en dat Vitesse morgen bij Feyenoord speelt. Als ze daar maar niet winnen..
Nee, ben er niet gerust op. Eigenlijk is dat wel lachwekkend, want vorige week zou ik hebben getekend voor een punt bij PSV. Dat werden er 3 en gister 1. Maar als je vorige week gelijk had gespeeld en gister had gewonnen, dan had je exact hetzelfde gehad. Alleen is nu mijn gevoel anders.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zoeken wat AFO is, maar je bedoelde dus ADO den Haag haha. Ik dacht al, vage afkorting.
Vitesse zie ik morgen eigenlijk wel winnen, al is het vrij onzeker of Bony mee gaat spelen. Zou wel wat schelen. En PSV, tsja. Ik zie ze ook zomaar nog alles winnen nu de echte titelstress nu weg is. PSV kan natuurlijk wel prima voetballen. De marge is er nog wel, maar het voelt allemaal nu wat lullig aan. Van ultieme vreugde naar onduidelijkheid binnen 6 dagen.
NAC zal een sleutelduel worden. Eigenlijk heb ik wel vertrouwen dat Ajax daar wint. Ze zijn cijfermatig de beste uitploeg en bij NAC is het vaak voor Ajax wel te doen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Als je nou als Ajax zijnde geen kampioen meer wordt dan verdien je het ook niet. Normaal gesproken moet Ajax met twee vingers in de neus winnen van NAC en Willem II. Ik denk echter wel dat ze het moeilijk krijgen, maar het zal toch niet dat ze niet winnen bij NAC en Willem II. Ik verwacht dat we 'gewoon' kampioen worden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kan me trouwens niet voorstellen dat AZ van PSV wint vanavond. Die hebben er gewoon te veel baat bij die wedstrijd te laten lopen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
v. Dijk zojuist rood gepakt, is die geschorst tegen ons!
Lindgren ook geschorst, 7e geel.
Moeten we natuurlijk zometeen wel even zien te winnen willen we nog meedoen om die tweede plek.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Kan me trouwens niet voorstellen dat AZ van PSV wint vanavond. Die hebben er gewoon te veel baat bij die wedstrijd te laten lopen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wijnaldum trouwens op de bank, die zal wel niet gedurfd hebben om in de basis te starten en in de zak te belanden van z'n broertje...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Komop AZ
Zou fantastisch zijn als Maher vanavond bepalend is 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die Overtoom zakt toch ook gigantisch door het ijs op een iets hoger niveau, terwijl velen dachten dat ie makkelijk mee zou kunnen bij een topclub. Speelt al weken erg slecht.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
v. Dijk zojuist rood gepakt, is die geschorst tegen ons!
Lindgren ook geschorst, 7e geel.
Moeten we natuurlijk zometeen wel even zien te winnen willen we nog meedoen om die tweede plek.
PSV heeft nooit moeite met Groningen, dus ach. Maar ik had ze liever compleet tegen PSV gezien, hehe.
Hoe verloopt AZ-PSV? Ik schakel nu pas in. Zie AZ in die minuten wel aardig spelen geloof ik.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die Overtoom zakt toch ook gigantisch door het ijs op een iets hoger niveau, terwijl velen dachten dat ie makkelijk mee zou kunnen bij een topclub. Speelt al weken erg slecht.
Niet helemaal fair dit. AZ is dit seizoen sowieso geen niveau hoger dan Heracles. Ik weet zeker dat Overtoom bij bijvoorbeeld Feyenoord of Vitesse uitstekend mee had gekund. Vind ik echt een leuke, frivole speler. Maar heel AZ draait gewoon stroef. Ook Maher speelt dit seizoen vaak onder zijn kunnen, wordt in het niveau mee omlaag getrokken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ooow?

Hoe verloopt AZ-PSV? Ik schakel nu pas in. Zie AZ in die minuten wel aardig spelen geloof ik.
AZ speelt relatief aanvallend, komen er soms snel uit maar achterin ook slordig. Gaat gelijk op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.