- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een fantastische vrije trap van Der Lothar zeg. Wat een powerknal!
Niet blij mee, maar deze is wel subliem.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Qua voetbal gaan we het hier niet winnen dus dan maar zo.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou, Roda is onderuit gegaan dus AZ mag zich zo goed als veilig noemen. Ben wel benieuwd hoe AZ hiermee om zal gaan dadelijk.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Aan Verbeek te horen vooraf niet veel anders dan de 1e helft.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Helaas moet ik deze wedstrijd via de tv (Eredivisie live) volgen, omdat ik mijn dochter vandaag thuis heb. Was anders graag bij de wedstrijd zelf geweest.
Verder spelen we aardig en is de wedstrijd behoorlijk in balans. Alleen we moeten blijven waken voor de counter daar is PSV gevaarlijk mee.
Ik houd nog vast aan de 2-2 die ik eerder op de dag noemde.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Aan Verbeek te horen vooraf niet veel anders dan de 1e helft.
Daarom. Ik geloof er niet in dat Verbeek zijn AZ zou willen zien verliezen. Is niet iets in zijn aard. Daarnaast, PSV kan het zelf ook wel, ze hebben een betere selectie dan AZ. Zie het vanavond wel 1-3 worden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De enige die nog wat kon forceren bij AZ (Jozy) gaat er nu uit. Dat wordt dus sowieso niks meer, helaas.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Wat valt dat AZ helaas toch weer erg tegen he. Kijk het nog maar net, maar die spelen echt niets klaar.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wedje maken dat van Bommel en Mertens na afloop weer over de titel gaan praten.
En 0-3. Lachwekkend wat AZ (expres toch?) laat zien.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Reijnen droeftoeter. Nu staat dat akelige gezelschap weer op vier punten. Volgend weekend Breda gaat echt een sleutelduel worden; puntenverlies en alles ligt weer open.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Het centrale duo Reijnen-Viergever moet wel het slechtste van de Eredivisie zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Drie kadootjes, drie keer goed uitgepakt door PSV.
Ik noemde Heerenveen-thuis deze week cruciaal, en tot nu toe ziet het er zeer beroerd uit. PSV speelt slecht, maar wint wel. Wij spelen slecht, en verspelen gelijk punten (goed, nu had de scheids er een belangrijk aandeel in, maar dat kan je zomaar nog een keer gebeuren). Had je van Heerenveen gewonnen, dan had zelfs ik het wel aangedurfd geld te zetten op het kampioenschap.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Wedje maken dat van Bommel en Mertens na afloop weer over de titel gaan praten.
En 0-3. Lachwekkend wat AZ (expres toch?) laat zien.
De enigen die zich zorgen lijken te maken om het kampioenschap zijn jullie geloof ik.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Drie kadootjes, drie keer goed uitgepakt door PSV.
Ik noemde Heerenveen-thuis deze week cruciaal, en tot nu toe ziet het er zeer beroerd uit. PSV speelt slecht, maar wint wel. Wij spelen slecht, en verspelen gelijk punten (goed, nu had de scheids er een belangrijk aandeel in, maar dat kan je zomaar nog een keer gebeuren). Had je van Heerenveen gewonnen, dan had zelfs ik het wel aangedurfd geld te zetten op het kampioenschap.
Achja, jij ziet het nooit zonnig in, dat is ook weer niet erg representatief. Maar toegeven, het zijn rottige uitslagen dit weekend. Gewoon NAC verslaan en daarna je kampioenswedstrijd tegen Willem II. Al moet Ajax wel weer wat beter spelen.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Achja, jij ziet het nooit zonnig in, dat is ook weer niet erg representatief. Maar toegeven, het zijn rottige uitslagen dit weekend. Gewoon NAC verslaan en daarna je kampioenswedstrijd tegen Willem II. Al moet Ajax wel weer wat beter spelen.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Waarom speelt die Reijnen(spel ik het goed) eigenlijk bij AZ? Die heeft nog nooit iets goed gedaan.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Fantastische aanval, een beetje te laat alleen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Het traditionele tegendoelpunt ontbrak idd nog...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Alle druk dus morgen in de Kuip.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Het traditionele tegendoelpunt ontbrak idd nog...
Verder toch knap dat we met 10 man de gehele wedstrijd hebben weten te winnen.
Vandaag eindelijk een keer geen cadeautjes uitgedeeld, maar deze keer was 't de beurt aan AZ.
Viergever en Reijnen! 
Humberto aan Maher:
Heeft van Bommel jou proberen over te halen?
Blablabla.
'Ik weet waar ik heen ga'
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De enigen die zich zorgen lijken te maken om het kampioenschap zijn jullie geloof ik.
Kan ik me ook wel weer voorstellen, nog maar 7 te gaan:

j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wel fijn dat Willem II heeft gewonnen, spelen ze tenminste nog ergens voor bij Ajax!
Nog maar 2 punten achter op VVV.
Willem II nog naar Vitesse, Ajax en thuis tegen AZ. VVV morgen thuis tegen Twente, uit naar ADO, thuis tegen Groningen en uit naar Vitesse.
Trouwens nog nooit zo professioneel een wedstrijd gespeeld als vandaag. Raar. Waarom lieten we vorige week zoiets niet zien?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Over Willem II maak ik me niet druk. Het is meer aankomend weekend. Als je dan niet wint en PSV doet dit wel, dan krijgen we een moeilijk slot. Tegen wie moet PSV nog meer buiten Groningen en Twente, ben de andere even kwijt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
NEC, thuis. Eerst Groningen, dan NEC en dan uit naar Twente.
Wint Ajax bij NAC dan is 't gewoon gedaan en zijn ze kampioen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Oh, Valencia in 6 minuten van 0-0 naar 4-0, 4 goals!
Malaga krijgt even een pakkie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
AZ heeft het laten lopen, zoals verwacht. Wel jammer. Nu moet Twente het maar doen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ja hoor, dat was te verwachten nu die reacties! 
Zo'n pegel uit 't niets die er ineens in gaat, je beste speler na rust eruit en vervolgens de 2-0.
Dan is 't gewoon gedaan.
Oh, überbaas Di Natale weer de winnende gemaakt! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.