• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.113 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.322 gebruikers
  • 9.393.580 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een fantastische vrije trap van Der Lothar zeg. Wat een powerknal!

Niet blij mee, maar deze is wel subliem.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Qua voetbal gaan we het hier niet winnen dus dan maar zo.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nou, Roda is onderuit gegaan dus AZ mag zich zo goed als veilig noemen. Ben wel benieuwd hoe AZ hiermee om zal gaan dadelijk.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Aan Verbeek te horen vooraf niet veel anders dan de 1e helft.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Helaas moet ik deze wedstrijd via de tv (Eredivisie live) volgen, omdat ik mijn dochter vandaag thuis heb. Was anders graag bij de wedstrijd zelf geweest.

Verder spelen we aardig en is de wedstrijd behoorlijk in balans. Alleen we moeten blijven waken voor de counter daar is PSV gevaarlijk mee.

Ik houd nog vast aan de 2-2 die ik eerder op de dag noemde.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Aan Verbeek te horen vooraf niet veel anders dan de 1e helft.

Daarom. Ik geloof er niet in dat Verbeek zijn AZ zou willen zien verliezen. Is niet iets in zijn aard. Daarnaast, PSV kan het zelf ook wel, ze hebben een betere selectie dan AZ. Zie het vanavond wel 1-3 worden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

De enige die nog wat kon forceren bij AZ (Jozy) gaat er nu uit. Dat wordt dus sowieso niks meer, helaas.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Done. 0-2.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Wat valt dat AZ helaas toch weer erg tegen he. Kijk het nog maar net, maar die spelen echt niets klaar.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wedje maken dat van Bommel en Mertens na afloop weer over de titel gaan praten.

En 0-3. Lachwekkend wat AZ (expres toch?) laat zien.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reijnen droeftoeter. Nu staat dat akelige gezelschap weer op vier punten. Volgend weekend Breda gaat echt een sleutelduel worden; puntenverlies en alles ligt weer open.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Het centrale duo Reijnen-Viergever moet wel het slechtste van de Eredivisie zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Drie kadootjes, drie keer goed uitgepakt door PSV.

Ik noemde Heerenveen-thuis deze week cruciaal, en tot nu toe ziet het er zeer beroerd uit. PSV speelt slecht, maar wint wel. Wij spelen slecht, en verspelen gelijk punten (goed, nu had de scheids er een belangrijk aandeel in, maar dat kan je zomaar nog een keer gebeuren). Had je van Heerenveen gewonnen, dan had zelfs ik het wel aangedurfd geld te zetten op het kampioenschap.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wedje maken dat van Bommel en Mertens na afloop weer over de titel gaan praten.

En 0-3. Lachwekkend wat AZ (expres toch?) laat zien.

De enigen die zich zorgen lijken te maken om het kampioenschap zijn jullie geloof ik.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Drie kadootjes, drie keer goed uitgepakt door PSV.

Ik noemde Heerenveen-thuis deze week cruciaal, en tot nu toe ziet het er zeer beroerd uit. PSV speelt slecht, maar wint wel. Wij spelen slecht, en verspelen gelijk punten (goed, nu had de scheids er een belangrijk aandeel in, maar dat kan je zomaar nog een keer gebeuren). Had je van Heerenveen gewonnen, dan had zelfs ik het wel aangedurfd geld te zetten op het kampioenschap.

Achja, jij ziet het nooit zonnig in, dat is ook weer niet erg representatief. Maar toegeven, het zijn rottige uitslagen dit weekend. Gewoon NAC verslaan en daarna je kampioenswedstrijd tegen Willem II. Al moet Ajax wel weer wat beter spelen.

Hansjepansje

• 241 berichten
  • 737 stemmen

Beerschot Bye bye now!

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Achja, jij ziet het nooit zonnig in, dat is ook weer niet erg representatief. Maar toegeven, het zijn rottige uitslagen dit weekend. Gewoon NAC verslaan en daarna je kampioenswedstrijd tegen Willem II. Al moet Ajax wel weer wat beter spelen.

Ik zie het ook nooit zonnig in. Daarom zeg ik altijd aan het begin van het seizoen: Ajax wordt kampioen. Ook dit jaar. Gelijkspelletje tegen Heerenveen zegt niets en NAC zal traditioneel de poort achterin open zetten tegen Ajax. Laatste keer dat NAC niet verloor is alweer vier jaar geleden. Toevallig was ik er toen bij, daarom dat ik het nog weet. Bovendien speelt NAC nergens meer voor. Dus ik zou me inderdaad geen zorgen maken.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Was jij niet naar Israel?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Waarom speelt die Reijnen(spel ik het goed) eigenlijk bij AZ? Die heeft nog nooit iets goed gedaan.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Fantastische aanval, een beetje te laat alleen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Het traditionele tegendoelpunt ontbrak idd nog...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Alle druk dus morgen in de Kuip.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

depri83 schreef:

Het traditionele tegendoelpunt ontbrak idd nog...

Inderdaad. Verbaasde me dat die niet viel na die 1-0. Ik dacht, 'wat krijgen we nu weer?', EINDELIJK een marge van 2.

Verder toch knap dat we met 10 man de gehele wedstrijd hebben weten te winnen.

Vandaag eindelijk een keer geen cadeautjes uitgedeeld, maar deze keer was 't de beurt aan AZ.

Viergever en Reijnen!

Humberto aan Maher:

Heeft van Bommel jou proberen over te halen?

Blablabla.

'Ik weet waar ik heen ga'

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

De enigen die zich zorgen lijken te maken om het kampioenschap zijn jullie geloof ik.

Kan ik me ook wel weer voorstellen, nog maar 7 te gaan:

(afbeelding)

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Wel fijn dat Willem II heeft gewonnen, spelen ze tenminste nog ergens voor bij Ajax!

Nog maar 2 punten achter op VVV.

Willem II nog naar Vitesse, Ajax en thuis tegen AZ. VVV morgen thuis tegen Twente, uit naar ADO, thuis tegen Groningen en uit naar Vitesse.

Trouwens nog nooit zo professioneel een wedstrijd gespeeld als vandaag. Raar. Waarom lieten we vorige week zoiets niet zien?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Over Willem II maak ik me niet druk. Het is meer aankomend weekend. Als je dan niet wint en PSV doet dit wel, dan krijgen we een moeilijk slot. Tegen wie moet PSV nog meer buiten Groningen en Twente, ben de andere even kwijt.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

NEC, thuis. Eerst Groningen, dan NEC en dan uit naar Twente.

Wint Ajax bij NAC dan is 't gewoon gedaan en zijn ze kampioen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Oh, Valencia in 6 minuten van 0-0 naar 4-0, 4 goals! Malaga krijgt even een pakkie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

AZ heeft het laten lopen, zoals verwacht. Wel jammer. Nu moet Twente het maar doen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ja hoor, dat was te verwachten nu die reacties!

Zo'n pegel uit 't niets die er ineens in gaat, je beste speler na rust eruit en vervolgens de 2-0.

Dan is 't gewoon gedaan.

Oh, überbaas Di Natale weer de winnende gemaakt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.