• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.909 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kuijt kan zijn ervaring delen en overbrengen Siem moet zelf nog geholpen worden bij het strikken van zijn veters.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

maar voor Oranje hoor je meer te kunnen bieden, of in ieder geval die potentie te hebben. Die heeft hij niet.

Wakker worden. De dikke jaren zijn voorbij, het gaan magere tijden worden voor Oranje. Exceptionele buitencategorie is er haast niet, het worden overgangsjaren en Siem is meer dan op zijn plaats in dit oranje.

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Waarom is Siem de meest waardevolle speler?

Kiekeboe

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wakker worden. De dikke jaren zijn voorbij, het gaan magere tijden worden voor Oranje. Exceptionele buitencategorie is er haast niet, het worden overgangsjaren en Siem is meer dan op zijn plaats in dit oranje.

Jij ook wakker worden, vriend. Ik heb het over potentie.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik denk dat je het taktische vernuft van van Gaal nogal onderschat. van Gaal weet prima wanneer je uit moet gaan van eigen kracht en wanneer je je er in bepaalde details om een team moet reageren in plaats van ageren. Basis misschien niet maar is zonder meer een zeer nuttige reserve die je vroeg of laat nodig gaat hebben.

Ik denk niet dat Van Gaal die tactiek vaak van stal gaat halen. De Jong opstellen is wat mij betreft een onbegrijpelijke keuze wanneer je betere voetballers als Clasie, Strootman en Maher achter de hand hebt. Vooral Clasie en Strootman knappen ook heel veel vuil werk op, dus wat dat betreft is De Jong ook niet hard nodig. Ik vind De Jong ook helemaal geen speler om achter een mannetje aan te lopen, daarvoor heeft hij zelf ook te veel drang naar voren. Nee, blijf erbij dat het pure opvulling van de selectie is.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

We hebben het hier over 2012.

En ik noemde hem al een nuttige (waardevolle) speler voor de Eredivisie.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

rep_robert schreef:

Zolang Kuijt geselecteerd wordt gaan dit soort verhalen niet op Rico

Kuijt is ook al een tijdje passé, zoals ik eerder zei.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Ach, de hier zo terecht verguisde Kuyt heeft zelfs eens de Gouden Schoen gewonnen...

rez

• 9 berichten
  • 69 stemmen

Wat Kuijt en Mathijsen betreft; dat is gewoon een kwestie hiërarchie bewaking. Bovendien gaan ze echt niet in de basis starten, mochten ze daadwerkelijk de selectie van Brazilië 2014 halen.

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Nicolage Rico schreef:

We hebben het hier over 2012.

En ik noemde hem al een nuttige (waardevolle) speler voor de Eredivisie.

Ik begrijp ook wel dat dat in 2012 was . Maar mensen die Siem de Jong geen waardevolle speler vinden hebben er of geen verstand van of ze hebben een te grote anti-Ajax bril op. Daarnaast zeg ik trouwens nergens dat ik Siem de Jong bij Oranje in de basis zou willen zien. Maar hij hoort absoluut

bij de selectie.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Ik begrijp ook wel dat dat in 2012 was . Maar mensen die Siem de Jong geen waardevolle speler vinden hebben er of geen verstand van of ze hebben een te grote anti-Ajax bril op. Daarnaast zeg ik trouwens nergens dat ik Siem de Jong bij Oranje in de basis zou willen zien. Maar hij hoort absoluut

bij de selectie.

Ik denk ook niet dat iemand de waarde van De Jong ontkent.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Ik denk ook niet dat iemand de waarde van De Jong ontkent.

Precies.

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik zeg het niet graag, maar zou er veel voor over hebben om hem bij Feyenoord te hebben. Ook een typische Feyenoord speler imho.

+1

Met Siem op de plek van Immers had Feyenoord al in een zetel richting kampioenschap gezeten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

DMF schreef:

Ach, de hier zo terecht verguisde Kuyt heeft zelfs eens de Gouden Schoen gewonnen...

In de jaren dat hij het tempo nog aan kon. Long time ago.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
+1

Met Siem op de plek van Immers had Feyenoord al in een zetel richting kampioenschap gezeten.

2 Feyenoorders die Siem de Jong verdedigen tegenover kritische Ajacieden

Welkom in de twiligh zone, hehe. Overigens kan ik me wel in je woorden vinden. Siem is best onderschat. Maar hij zal denk ik nooit doorgroeien naar Europees topniveau.

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Waarom is Siem de meest waardevolle speler? Dit seizoen heeft hij 8 x gescoord ofzo? En hoeveel assists? In veel duels zie je hem zelfs niet. Dat hij regelmatig scoort in de grotere duels maakt daar weinig verschil in. Want nogmaals: in de competitie scoort hij maar 8 x. Ook tegen de kleintjes hoor je er te staan, zullen we maar zeggen.

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

The Oceanic Six schreef:

2 Feyenoorders die Siem de Jong verdedigen tegenover kritische Ajacieden

Veel gekker moet het idd niet worden .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

(quote)

Welk verschil van meest waardevolle speler en waardevolle speler zie je niet? Effe over je brilglazen wrijven, Joy.

Dit seizoen is hij een stuk minder waardevol dan vorig seizoen. En dat uit zich niet eens alleen in de cijfers - goals en assists.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
+1

Met jou of mij op zijn plek ook.

Dat zegt vooral veel over Immers trouwens.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Met jou of mij op zijn plek ook.

Dat zegt vooral veel over Immers trouwens.

Op dit moment is hij waardevoller dan de Jong.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ja, nog even en je cluppie is 3e geworden, verliest de beker van AZ en leveren ze geen enkele international meer. En dan moet de uitslag van het onderzoek van de Europese commissie nog komen.

Wen maar vast aan het idee.

Waarom ineens zo'n reactie over PSV? Wat heeft dat te maken met Oranje? Strootman, Willems, Pieters, Narsingh en later Zoet zijn en blijven gewoon international hoor.

En maak je maar niet druk over dat onderzoek hoor. De grond is gewoon verkocht, clubs als Willem II en MVV hebben daarentegen gewoon geld gekregen omdat ze bijna failliet gingen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Oh, wat een zaadpartij trouwens. Niet om aan te gluren.

Van der Wiel trouwens ingevallen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Welk verschil van meest waardevolle speler en waardevolle speler zie je niet? Effe over je brilglazen wrijven, Joy.

Dit seizoen is hij een stuk minder waardevol dan vorig seizoen. En dat uit zich niet eens alleen in de cijfers - goals en assists.

Heeft toch 8 goals en 7 assists voor Ajax in de competitie, exclusief beker en Europees voetbal. Vrij aardig.

Daarbij ook hele belangrijke goals gemaakt in de beker en tegen Man City.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

Oh, wat een zaadpartij trouwens. Niet om aan te gluren.

Van der Wiel trouwens ingevallen.

Zeg dat wel zeg. Genant dat dit in de tweede ronde staan van de CL . En ik had i ndezelfde tijd gewoon mijn Game of Thrones Blu-ray kunnen kijken .

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zeg dat wel zeg. Genant dat dit in de tweede ronde staan van de CL . En ik had i ndezelfde tijd gewoon mijn Game of Thrones Blu-ray kunnen kijken .

Nee Celtic is lekker.. Pff..

Juve trouwens met 9(!) Italianen aan de aftrap.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Het nieuwe shirt van Oranje is uitgelekt.

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En als het niet erger kan geven De Mos en van Hooijdonk nog openlijk toe dat ze Lucas Moura niet eens kenden. Goede genade, en die kneuzen hebben banden in de voetballerij? . Zullen ze Ronaldo, Messi, Neymar wel kennen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Nee Celtic is lekker.. Pff..

Juve trouwens met 9(!) Italianen aan de aftrap.

Dat al helemaal ja .

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het nieuwe shirt van Oranje is uitgelekt.

(afbeelding)

Drukke training binnenkort. Alleen Mulder en Immers.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ja, dat die niet zijn geselecteerd, begrijp ik ook niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.