- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nee, maar is wel een typische song die populair is in de ArenA. We hebben het nergens over authentieke Amsterdamse zangers.
Zoals ik al zei, wat wilt Meeuwis in godsnaam gaan zingen bij PSV? Zijn repertoire sluit niet aan op voetbal(supporters). Daarnaast wordt er vooral skihut muziek gedraaid bij jullie, ook niet echt iets dat Meeuwis kan zingen. Denk niet dat mensen bij een voetbalwedstrijd zitten te wachten op Het is een nacht of kedeng kedeng

Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Laat die Erikson aub geen interviews meer geven. Wat een saaie gozer.
Interviewer: "Wat er ook gebeurt zondag tegen PSV, Ajax verdient de titel."
Erikson: "Dat kun je pas zeggen aan het einde van het seizoen."

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is een Deen, geen Zweed.
Prima antwoord van Eriksen, die heeft ook geleerd van Dries 'kampioenswedstrijd' Mertens.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Sven Göran is niet zijn vader; Eriksen heet de beste jongen en een verstandige repliek lijkt mij.
Een keer geen Amsterdamse arrogantie, is het weer niet goed 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
True, dit nummer heeft wel een hoog skihut gehalte 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Waardeloos schieten, teleurgesteld weglopen, balen van jezelf en dan plots beseffen dat je gescoord hebt. Een goal die letterlijk uit de lucht komt vallen!
[embed]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t68HViznNfA[/embed]
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Een keer geen Amsterdamse arrogantie, is het weer niet goed
Een beetje bluf had hier wel op zijn plek geweest. Als je zulke antwoorden geeft kun je net zo goed geen interview geven.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
De vraag/opmerking van de interviewer is journalistiek gezien gewoon heel erg slecht.
Eriksen geeft het enige juiste antwoord.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Een beetje bluf had hier wel op zijn plek geweest. Als je zulke antwoorden geeft kun je net zo goed geen interview geven.
Ik zou er zelfs voor willen pleiten dat voetballers überhaupt geen interviews moeten geven. Daar is de technische staf voor. Al die spelers krijgen exact dezelfde mediatraining en mede daardoor komt er zelden tot nooit iets uit. Elk weekend hoor ik wel een ander verwend nest iets murmelen over een (jongens)droom en dat toch vooral het team belangrijk is.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen

Met de groeten van Dré. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bloed, Zweet en Tranen 
Hoe dom is het voetbalpubliek? Zo dom dus.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Waarom? Zou hij positief hebben geantwoord op die vraag dan was het weer 'Amsterdamse arrogantie' volgens de notoire bashers. Enige juiste antwoord. Tevens als we het dan toch over die vraag hebben, Vitesse heeft wellicht het meeste recht erop gezien de hoeveelheid topduels ze hebben gewonnen en hoeveel punten ze hebben verloren tijdens Bony zijn AC periode.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Waarom? Zou hij positief hebben geantwoord op die vraag dan was het weer 'Amsterdamse arrogantie' volgens de notoire bashers. Enige juiste antwoord. Tevens als we het dan toch over die vraag hebben, Vitesse heeft wellicht het meeste recht erop gezien de hoeveelheid topduels ze hebben gewonnen en hoeveel punten ze hebben verloren tijdens Bony zijn AC periode.
Conclusie: Bony heeft het meeste recht op de titel. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Nee, geef mij maar Bettye LaVette, Candi Staton, Marlena Shaw, Etta James, Roberta Flack, Marvin Gaye etc.
Ben ik naast mijn eigen interesses ook best tolerant met andere stijlen maar wat hier allemaal voorbijkomt
.
Christina Aguilera noem je expres niet zeker? 
Maar: 
Nu weer ontopic. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Al heeft Litouwers welgeteld één nummer in zijn repetoire, en de helft van de tijd laat hij het publiek zingen. Dat vind ik zo zielig worden die man.
Je vergeet Mijn Feyenoord. Dat nummer heeft het Hand in Hand bijna ingehaald. Daarnaast heeft hij nog een hitje met een Feyenoordlied gehad, maar zelfs ik kan die niet voor me halen. 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Al dat onterechte gemiep over de onveiligheid in de Nederlandse stadions kan ook direct de prullenbak in.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
El Flapdrol laat zich van een aangename kant zien. Leuk en mooi artikel.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Al dat onterechte gemiep over de onveiligheid in de Nederlandse stadions kan ook direct de prullenbak in.
ad.nl dat met een feyenoord plaatje komt. The surprise... 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Mooi verhaal. 
Christina Aguilera noem je expres niet zeker? 
Maar: 
(embed)
Nu weer ontopic.
Je moet hiervoor in het ouwe lullen topic wezen 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Hopen dat Nomak mee leest.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Geweldige voetbalweek met sensationele wedstrijden. Dit is voetbal op zijn best. De wedstrijd Dortmund - Malaga had zonder twijfel het indrukwekkendste slot sinds '99. En als je beide buitenspel doelpunten weg laat zijn ze alsnog verdiend door. Leuke ploeg, hoewel ze niet goed genoeg zijn om Barcelona en Madrid te verslaan hadden ze dit jaar 100% de Europa League gewonnen.
Ook opzienbarend hoeveel Barcelona nu afghankelijk is geworden van Messi. Een paar jaar terug konden ze ook nog prima uit de voeten zonder hem, maar de wedstrijd tegen PSG was wel beschamend. Dit komt omdat hun speelstijl volledig is afgestemd op Messi, en dat is geniaal en kwetsbaar tegelijk.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik vond de kampioenswedstrijd van City toch indrukwekkender hoor! 
United was net afgelopen terwijl City nog even bezig was en dan kwam die mokerslag dat City alsnog gewonnen had!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leuke ploeg, hoewel ze niet goed genoeg zijn om Barcelona en Madrid te verslaan hadden ze dit jaar 100% de Europa League gewonnen.
.
Heb je het over Dortmund? Die hebben in de groepsfase Real toch behoorlijk pijn gedaan met goed voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, dit is wel erg mooi. Volgens mij is Mourinho op persoonlijk vlak best een goede kerel.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Heb je het over Dortmund? Die hebben in de groepsfase Real toch behoorlijk pijn gedaan met goed voetbal.
Klopt, maar in een halve finale gaan ze toch echt het onderspit delven als ze Real weer treffen. Als ik ongelijk blijk te hebben geef ik dat maar al te graag toe...
Hansjepansje
-
- 241 berichten
- 737 stemmen
Xavi heeft gisteren weer een bewezen wie de beste voetballer ter wereld is. En nee, dit is geen troll, ik roep dat al jaren.* 96 passes aan een 100% accuracy. Zit nu aan 1005 passes in de CL, niemand anders komt aan 600.
*Al heb ik wel een hele dikke voorliefde voor dat soort centrale middenvelders. Natuurlijk zijn de statistieken van Messi ongelooflijk, dat weet ik ook wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Xavi heeft gisteren weer een bewezen wie de beste voetballer ter wereld is. En nee, dit is geen troll, ik roep dat al jaren.* 96 passes aan een 100% accuracy. Zit nu aan 1005 passes in de CL, niemand anders komt aan 600.
*Al heb ik wel een hele dikke voorliefde voor dat soort centrale middenvelders. Natuurlijk zijn de statistieken van Messi ongelooflijk, dat weet ik ook wel.
. Eens. Spanje gaat in zo'n gat vallen als hij er mee stopt. Verwacht dat het WK zijn laatste kunstje wordt.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik wou al zeggen. Als je statistieken gaat overleggen, verliest iedereen het van Messi.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.