• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.636 acteurs
  • 199.331 gebruikers
  • 9.394.336 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Reinbo schreef:

Lijkt me dan ook weer geen 'Ajax' grap....

Misschien toch wel.

Omdat ze Olli niet goed kunnen spellen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Mooi stuk in de Volkskrant:

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Als ik een telescoop had, dan had ik een poging gewaagd het te lezen.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Gewoon Ctrl ingedrukt houden en dan scrollen met de muis..

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Maar kom op, nou weet ik nog steeds niet wat er zo bijzonder aan is? Of is het gewoon weer een zoveelste hype, altijd gericht op kitsch en nooit weet je hoe men daartoe komt, zoals Wuppies en Beesies en Flippo's en de Tamagotchi. Iets dat vooral kinderen aantrekt.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ajax is trouwens jaloers op Olli.

(afbeelding)

Nee hoor, deze olifant is veel ouder dan Olli. Deze olifant is getekend tijdens de 'Fluwelen Revolutie' en is een verwijzing naar Elefant Blau de groep van Laporta die met ondersteuning van Cruijff de veranderingen bij Barcelona heeft opgestart.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)
Nee hoor, deze olifant is veel ouder dan Olli. Deze olifant is getekend tijdens de 'Fluwelen Revolutie' en is een verwijzing naar Elefant Blau de groep van Laporta die met ondersteuning van Cruijff de veranderingen bij Barcelona heeft opgestart.

Correct. Die olifant was de laatste jaren het gezicht van de fluwelen revolutie. Op veel Ajax sites werd die olifant ook als avatar gebruikt.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Fluwelen revolutie? Meer een olifant in de welbekende porseleinkast.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Fluwelen revolutie? Meer een olifant in de welbekende porseleinkast.

Het is gezien het hakwerk van Cruijff niet erg zachtzinnig gegaan nee

Maar ik ben die man voor eeuwig dankbaar dat hij het gedaan heeft en door heeft gedrukt. Ondanks alle tegenwind van de RvC, Coronel, Sturkenboom en van Gaal.

De club is nu weer een club. Het voelt weer als Ajax.

Triester is dat het zover heeft moeten komen dat Cruijff dat nodig vond. Wat is Ajax in 10 jaar toch afgegleden zeg. Gelukkig klimmen ze nu weer.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Het was ook niet serieus bedoelt en de bedoeling dat iemand hier serieus op zou reageren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Correct. Die olifant was de laatste jaren het gezicht van de fluwelen revolutie. Op veel Ajax sites werd die olifant ook als avatar gebruikt.

Zeker gekozen vanwege zijn neus.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

rep_robert schreef:

Probleem is alleen dat Seedorf niet gewisseld moest worden, maar een geblesseerde speler langs de zijlijn op een stretcher. De scheidsrechter gebaarde tegen Seedorf dat ie eruit moest, waardoor Seedorf helemaal in de war raakte.

Samen met het belachelijke penalty moment riekt dit natuurlijk wel naar corruptie.

Ok, dat is wel vreemd inderdaad, al heb ik altijd liever dat scheidsrechters nog laat terugkomen op een foute beslissing als ze dat opmerken.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

(afbeelding)

Vagos Jukovic!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Zeker gekozen vanwege zijn neus.

Hou op, ik lach mezelf nog een kriek

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

20m voor Eriksen

Voor een 1-jarig contract, waar praten we over (gezien het feit dat dit geen onzin gerucht lijkt te zijn waar er per week 10 van voorbij komen). Ben een groot fan van hem, maar gezien het feit dat hij niet wil verlengen kun je dit niet laten liggen. Tevens denk ik dat hij geen nee zou zeggen tegen Liverpool.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Lijkt me inderdaad een onzinbericht.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

In Engeland staat het inmiddels ook in de krant. Gezien het feit dat Eriksen als een supertalent wordt beschouwd, Man City oprolde en met Denemarken de beste wedstrijd van zn carriere speelde tegen Engeland sluit ik niets uit. Tevens is Liverpool een notoire 'teveel betaler', gezien eerdere transacties.

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Ga je dan wel je avatar veranderen Materny?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Bij elke andere club dan Liverpool is dit bedrag een 1-april grap.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

A&L zou zelfs 40 miljoen weigeren

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Het staat nu ook op sport1 dus kunnen we het officieel als onzin betitelen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

20 miljoen voor een knul met een contract van een jaar dat soms een paar leuke wedstrijden speelt!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

A&L zou zelfs 40 miljoen weigeren

Met een 1 jarig contract van de zomer niet meer. En eerlijk is eerlijk, de ontwikkeling van Eriksen is de laatste 2 jaar een beetje stil komen te staan, al vind ik hem nog altijd een fantastische spelmaker. Enorm technisch, creatief en altijd in beweging. Die jongen wordt gewoon een wereldster, nog steeds van overtuigd.

Eriksen voor 20-25 miljoen weg, Maher voor onder de 10 miljoen halen. Dan kan Ajax weer een paar jaar vooruit. Siem de Jong nog een jaar behouden en na WK 2014 zorgen dat vd Vaart weer voor Ajax speelt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

20 miljoen voor een knul met een contract van een jaar dat soms een paar leuke wedstrijden speelt!

Die itt jouw PSV vriendjes (Strootman moest toch ook makkelijk 20 miljoen opleveren las ik vaak? ) wel landstitels wint, een WK en een EK speelde en al meerdere jaren in de CL en EL bepalend is. Plus, de potentie druipt van hem af. Plus, Liverpool is wat betreft geld uitgeven sowieso niet goed wijs

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Als Ajax 20 mil voor Eriksen krijgt is AZ natuurlijk achterlijk als ze Maher voor minder dan 10 laten gaan.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Internationale markt ligt natuurlijk anders dan de nationale. Wanneer AZ onredelijke bedragen vraagt zou ik ze gewoon laten optyfen. Maher is ook niet alles. Genoeg alternatieven voor Ajax binnen de huidige selectie.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

rep_robert schreef:

Internationale markt ligt natuurlijk anders dan de nationale. Wanneer AZ onredelijke bedragen vraagt zou ik ze gewoon laten optyfen.

optyfen

Genoeg alternatieven voor Ajax binnen de huidige selectie.

Serano?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het zou stom zijn, mag dan bekend staan als een groot talent, om dit moment zelfs voor Ajax niet eens een meerwaarde. Maar goed, Liverpool is nou niet echt de slimste als het om geld uitgeven gaat.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Op zich wel relaxed als Ajax zijnde, wetende de dat je altijd bij Liverpool je spelers kan lozen. Na Babel voor 18 miljoen ( ) nu (mocht het waar zijn) Eriksen voor 20 ( ).

Suarez natuurlijk ook, hoewel die het wel waard blijkt te zijn voor Liverpool

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

optyfen

(quote)

Serano?

Fischer, Siem de Jong... We hebben Maher niet nodig, maar als hij komt zou ik dat niet erg vinden. Maar geen buitenproportionele bedragen voor betalen s.v.p. Oftewel, AZ kan anders optyfen inderdaad

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.