• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.613 acteurs
  • 199.331 gebruikers
  • 9.394.323 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Die itt jouw PSV vriendjes (Strootman moest toch ook makkelijk 20 miljoen opleveren las ik vaak? ) wel landstitels wint, een WK en een EK speelde en al meerdere jaren in de CL en EL bepalend is. Plus, de potentie druipt van hem af. Plus, Liverpool is wat betreft geld uitgeven sowieso niet goed wijs

Ik heb nooit gezegd dat Strootman 20 miljoen moet opleveren.

Strootman heeft i.t.t. Eriksen nog een veel langer contract, is aanvoerder bij Nederland en heeft ook al een WK gespeeld.

Maar wat is dat voor een onzin-argument dat hij landstitels wint, een WK en EK speelde. Bouma heeft ook landstitels gewonnen en EK's en WK's gespeeld, is die daardoor dan automatisch meer waard ofzo?

En de potentie druipt van 'm af... Moet die 't eerst eens laten zien want anders wordt 't zo'n eeuwig talent wat nooit wat laat zien.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het zou stom zijn, mag dan bekend staan als een groot talent, om dit moment zelfs voor Ajax niet eens een meerwaarde. Maar goed, Liverpool is nou niet echt de slimste als het om geld uitgeven gaat.

Haha, wat? Omdat Eriksen niet wekelijks scoort, is zijn waarde voor Ajax nog altijd wel gigantisch hoor. Hij bepaalt ons hele tempo, hij bepaalt zo ongeveer alle opgezette aanvallen. Eriksen is nog steeds onze belangrijkste pion. Hij moet denk ik alleen wekelijks geprikkeld worden. In topduels blinkt Eriksen bijna altijd uit met zijn spel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ik heb nooit gezegd dat Strootman 20 miljoen moet opleveren.

Maar wat is dat voor een onzin-argument dat hij landstitels wint, een WK en EK speelde. Bouma heeft ook landstitels gewonnen en EK's en WK's gespeeld, is die daardoor dan automatisch meer waard ofzo?

Bouma heeft destijds ook bewezen dat hij op meerdere niveaus mee kan. Ik heb het bij Eriksen niet over titels van 10 jaar terug, maar van de 2 recente jaren. Verder las ik toch wel degelijk, ook hier geloof ik, dat Strootman wel voor enorme bedragen verkocht zou moeten worden. Beetje vreemd, aangezien hij alleen wat op Eredivisie niveau heeft laten zien. Ok, een paar kwalificatiepotjes voor Oranje ook.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Op zich wel relaxed als Ajax zijnde, wetende de dat je altijd bij Liverpool je spelers kan lozen. Na Babel voor 18 miljoen ( ) nu (mocht het waar zijn) Eriksen voor 20 ( ).

Suarez natuurlijk ook, hoewel die het wel waard blijkt te zijn voor Liverpool

Eriksen is natuurlijk van de groep Suarez, niet van de groep Babel. Bij Babel ging dat nergens over nee, echt grappig. Suarez en zeker ook Eriksen zijn dat geld wel waard.

Dat is wel dan een leuk ploegje met oa Gerrard, Coutinho, Suarez, Sturridge, Lucas en eventueel Eriksen. Nog een paar fatsoenlijke verdedigers erbij en je hebt een prima team daar.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Als PSV nu ook ineens 2 titels achter mekaar pakt, wordt Marcelo dan automatisch meer waard omdat die titels heeft gepakt?

Zo lijkt jouw redenatie namelijk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Als PSV nu ook ineens 2 titels achter mekaar pakt, wordt Marcelo dan automatisch meer waard omdat die titels heeft gepakt?

Zo lijkt jouw redenatie namelijk.

Dat ligt aan zijn inbreng natuurlijk. Als Marcelo net als bv Vertonghen een steunpilaar was, dan wel. Ik noem bij Ajax toch bv ook niet iedereen op? Ajax heeft ook genoeg spelers die in die succesjaren mee hebben gehobbeld op het veld. Ebecilio, Ozbiliz noem ze op. Eriksen niet, die jongen was gewoon een bepalende factor. Ik redeneer echt niet alleen vanuit wat ze winnen, maar het helpt natuurlijk wel mee. En in Engeland zien ze natuurlijk ook dat oa Vertonghen, Vermaelen en Suarez het goed doen in de PL als oud spelers van Ajax.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

De Vermaelen die bij Arsenal naar het 2e plan gedegradeerd is?

Maar ja, ze zien ook Enoh, Emanuelson, Anita, Rosenberg op de banken zitten en Heitinga knoeien.

Ik neem aan dat ze naar de kwaliteiten van de speler kijken en niet welke clubs hij op zijn cv heeft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Maar ja, ze zien ook Enoh, Emanuelson, Anita, Rosenberg op de banken zitten en Heitinga knoeien.

Ik neem aan dat ze naar de kwaliteiten van de speler kijken en niet welke clubs hij op zijn cv heeft.

Enoh heeft geloof ik 2 weken terug pas na blessureleed zijn debuut gemaakt.

Verder zijn al die jongens die jij noemt ook niet als grote aankoop naar Engeland gehaald. Suarez en Vertonghen wel. Vermaelen daarvoor idem. Alleen Anita misschien van jouw ploegje namen, die zit vreemd genoeg op de bank.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Alleen Anita misschien van jouw ploegje namen, die zit vreemd genoeg op de bank.

Vreemd genoeg? De meesten wisten dit al, hoor.

"De echte voetbalkenner" zeg maar.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Anita is natuurlijk een aardige breedte aankoop voor Newcastle. om in te zetten in de League Cup.

stinissen (crew films & series)

• 23526 berichten
  • 77050 stemmen

j0enne schreef:

20 miljoen voor een knul met een contract van een jaar dat soms een paar leuke wedstrijden speelt!

Precies strik er om heen en weg doen al was het maar voor de helft van dat bedrag en de naam Eriksen zal zeer snel vergeten worden het is geen topper zoals Suarez en in mindere mate Verthongen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

depri83 schreef:

De Vermaelen die geweldige seizoenen heeft gespeeld van Arsenal en nu een keer een minder jaartje heeft? Bedoel je die Vermaelen? Doe niet zo voorbarig joh, Vermaelen is gewoon een uitstekende speler en kan het niveau van Arsenal zeker wel aan. Dat heeft ie al lang en breed aangetoond.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

20 miljoen Eriksen

Redelijke voetballer op dit moment, hij heeft wel heel veel talent. Hij staat alleen al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling. Misschien wel beter voor hem om een andere competitie op te zoeken, maar zou Liverpool nou echt zo gek zijn om 20 miljoen voor een aardige voetballer met een jaar contract te betalen? Achja, Carrol en Babel hadden ook van die achterlijke transfersom.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

Als Ajax 20 mil voor Eriksen krijgt is AZ natuurlijk achterlijk als ze Maher voor minder dan 10 laten gaan.

AZ is voor de internationale sportwereld een degradatiekandidaat die enkele jaren geleden een uitschieter naar boven had. Had AZ nu Eriksen gehad en Ajax Maher dan was er nu geen kip te bekennen die 20mil voor Eriksen had neergelegd. Ajax is een merk, een instituut, een fenoneem op gebied van opleiding. De spelers die daar rondlopen zijn altijd meer waard dan soortgelijke spelers bij een andere club. Tevens moet Maher zich nog maar eens zien te bewijzen op internationaal gebied.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Zie je, jongens. Hij zegt af en toe wel slimme dingen, die Materny.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nu jij nog.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Mijn uitspraken moeten meestal rijpen. Net als wijn. Over een paar jaar zal je de genialiteit van mijn posts snappen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Jouw uitspraken rijpen als een slecht belegde boterham. Het smaakt niet, ze blijven je daarom ook niet bij en binnen een maand zijn ze vergaan

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik dacht dat Erikson 40 mjn waard volgens A&L.... Gaat hard naar beneden die prijs. Wordt vast 12 mjn eerdat die echt gaat. Liverpool is gek als ze 20 mjn neertellen voor een eenjarig contract. Het is De Vrij niet....

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Materny schreef:

(quote)

soortgelijke spelers bij een andere club. Tevens moet Maher zich nog maar eens zien te bewijzen op internationaal gebied.

Ik denk dat Maher zich wel aardig bewezen heeft op internationaal niveau.

Tevens de jongste Nederlandse speler die ooit gescoord heeft in Europa.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Schat Maher ook hoger in dat Erikson. Moet het nog laten zien een niveautje hoger, maar dat lukt m wel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Ik denk dat Maher zich wel aardig bewezen heeft op internationaal niveau.

Vertel eens.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Materny schreef:

(quote)

AZ is voor de internationale sportwereld een degradatiekandidaat die enkele jaren geleden een uitschieter naar boven had. Had AZ nu Eriksen gehad en Ajax Maher dan was er nu geen kip te bekennen die 20mil voor Eriksen had neergelegd. Ajax is een merk, een instituut, een fenoneem op gebied van opleiding. De spelers die daar rondlopen zijn altijd meer waard dan soortgelijke spelers bij een andere club. Tevens moet Maher zich nog maar eens zien te bewijzen op internationaal gebied.

Ik bedoel dat natuurlijk wanneer Ajax bij AZ aanklopt. AZ weet dan dat Ajax 20 mil in de portomonee heeft en dus kun je hoog van de toren blazen.

Even een situatieschets: Ajax zal dan eerst nee zeggen maar komt vervolgens op de laatste dag van de transfermarkt alsnog terug (waardoor AZ misschien zelfs 12 zal krijgen).

Kwestie van onderhandelen. Maar goed, dat begrijp je blijkbaar niet.

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Ajax gaat niet zomaar kopen als dat boven een bepaald bedrag is. Dat zagen we ook al met Assaidi en Narsingh. Tot twee jaar terug wel ja, maar die lui zijn opgerot in ieder geval. Als Ajax maar 10 miljoen wil betalen zullen ze ook maar 10 miljoen betalen en anders niet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ze weten in ieder geval dat PSV niet op de loer ligt. Die zijn voorlopig uitgekocht..... Dus Maher wordt een koopje.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Zullen ze straks ook zeggen dat Maher eigen jeugd is..

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Ik dacht dat Erikson 40 mjn waard volgens A&L.... Gaat hard naar beneden die prijs. Wordt vast 12 mjn eerdat die echt gaat. Liverpool is gek als ze 20 mjn neertellen voor een eenjarig contract. Het is De Vrij niet....

Met in de zomer nog een 1 jarig contract niet. Had hij nog 3 jaar te gaan, dan kan je hem op >30 miljoen zetten. Of ze het betalen is een tweede.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Ik bedoel dat natuurlijk wanneer Ajax bij AZ aanklopt. AZ weet dan dat Ajax 20 mil in de portomonee heeft en dus kun je hoog van de toren blazen.

Even een situatieschets: Ajax zal dan eerst nee zeggen maar komt vervolgens op de laatste dag van de transfermarkt alsnog terug (waardoor AZ misschien zelfs 12 zal krijgen).

Je bracht het ook zo duidelijk.....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Welnee. AZ heeft het geld ook hard nodig, Maher zal een extra jaar AZ nooit accepteren en als Ajax met een goed bod komt (miljoen of 7-9), dan worden er vast wel zaken gedaan. Ajax heeft sowieso genoeg geld, maar ze zijn met dit nieuwe beleid vrij zuinig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.