- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Aangezien je een gloryhunter bent is de overstap slechts een kwestie van tijd.
Nu we het erover hebben. Hoe is het bij Excelsior en vanwaar de seizoenkaart sinds 2 maanden bij Feyenoord?
(Blijft leuk om over te beginnen, vooral omdat je het zelf doet
)
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Vanuit de EU toch? Niet vanuit PSV en de gemeente dacht ik. Die hebben niets voorgelegd.
Ik zat ook verkeerd. Ik kom net een quote tegen van Depla: 'De reden dat wij de afspraak met PSV niet hebben gemeld bij de Commissie is omdat het in onze ogen een marktconforme maatregel is.'
Er is een klacht ingediend bij de EU door een burger, daarom heeft de EU een onderzoek gestart.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Er is een klacht ingediend bij de EU door een burger, daarom heeft de EU een onderzoek gestart.
Dan is de HAMvraag, wie heeft de klacht ingediend. Oftewel, wie is de hamburger?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Hij is flauw, om de aandacht wat van PSV weg te trekken 

mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4549 stemmen
Het staat toch echt voor mokum, joden en kampioen. Zo moeilijk is dat niet.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dan is de HAMvraag, wie heeft de klacht ingediend. Oftewel, wie is de hamburger?
Sjeezus wat een flauwe woordgrap.
Wederom Depla: “Ik weet dat er sowieso één klacht afkomstig is uit Noord-Holland, maar het staat burgers vrij om kanttekeningen te plaatsen."
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Jemig, ik had de beelden al neergezet. maar dit is wel erg belachelijk
Duidelijk een geval van een corrupte, omgekochte competitie.
Het mooiste moment van die wedstrijd was dit nog wel:
.........................
Doelman Jefferson had wel door wat er aan de hand was. 'Het was heel erg verwarrend. Ik klaag niet over de scheidsrechter, maar dat je pas na vijf minuten bedenkt dat het geen penalty was en er vervolgens ook nog iemand uitstuurt..............', aldus de Braziliaanse international tegenover Globo.
http://www.vi.nl/nieuws/238153/Scorende-Seedorf-slachtoffer-van-warrig-fluitende-arbiter.htm
Het is maar dat het een ver van mijn bed show is, anders was ik helemaal doorgedraaid 
mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4549 stemmen
Zag het bij Studio Sport ja, je kan beter iemand een doodschop geven. En sinds wanneer moet je aan de kant eruit waar de scheids zegt dat je eruit moet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tja, waarom heeft Van Raaij de kosten zo laten oplopen en waarom heeft Reker verzuimd in te grijpen.
Er is een zooitje van gemaakt en Sanders is in dat jaar vanaf het begin van z'n aanstelling tot mei 2011 bezig geweest om iedereen mee te krijgen in zijn herfinancieringsplan.
Geen idee, maar de schuld ligt dan wel bij de voorgangers. (vergeet je Westerhof trouwens niet?), maar er is toen wel verzuimd in te grijpen. Kan je Sanders niet verwijten, maar de club PSV wel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sjeezus wat een flauwe woordgrap.
Wederom Depla: “Ik weet dat er sowieso één klacht afkomstig is uit Noord-Holland, maar het staat burgers vrij om kanttekeningen te plaatsen."
Trouwens, die wethouder heeft Staf Dapla. Hadden zijn ouders al zo jong een hekel aan hun kind dat ze hem zo hebben genoemd? 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Volkomen terechte tweede gele kaart natuurlijk. Als de scheidsrechter wil voorkomen dat er tijdrekken plaatsvindt, dan dien je gewoon aan de andere kant het veld te verlaten. Die schorsing slaat natuurlijk nergens op. Aangezien het ook twee keer geel, zou dat in Europa automatisch slechts 1 wedstrijd schorsing zijn.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Het wordt alleen nog maar raarder. Zag dit maandag bij wat maten op VI onder de invloed van wat brocolli en we wisten echt niet wat we zeggen. "Wtf?!"
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Geen idee, maar de schuld ligt dan wel bij de voorgangers. (vergeet je Westerhof trouwens niet?), maar er is toen wel verzuimd in te grijpen. Kan je Sanders niet verwijten, maar de club PSV wel.
Westerhof idd, die heeft er ook nog gezeten.
Er is PSV inderdaad veel te verwijten. De hoge kosten van de hypotheek waren er al een hele tijd en te lang is gedacht dat de inkomsten uit de CL maar zouden blijven binnenstromen. Toen dat ophield is verzuimd de kosten omlaag te brengen en is de selectie duur gebleven maar in kwaliteit gigantisch achteruit gegaan.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Volkomen terechte tweede gele kaart natuurlijk. Als de scheidsrechter wil voorkomen dat er tijdrekken plaatsvindt, dan dien je gewoon aan de andere kant het veld te verlaten. Die schorsing slaat natuurlijk nergens op. Aangezien het ook twee keer geel, zou dat in Europa automatisch slechts 1 wedstrijd schorsing zijn.
Probleem is alleen dat Seedorf niet gewisseld moest worden, maar een geblesseerde speler langs de zijlijn op een stretcher. De scheidsrechter gebaarde tegen Seedorf dat ie eruit moest, waardoor Seedorf helemaal in de war raakte.
Samen met het belachelijke penalty moment riekt dit natuurlijk wel naar corruptie.
http://www.vi.nl/nieuws/238153/Scorende-Seedorf-slachtoffer-van-warrig-fluitende-arbiter.htm
Waarom lezen mensen mijn links niet? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nu we het erover hebben. Hoe is het bij Excelsior en vanwaar de seizoenkaart sinds 2 maanden bij Feyenoord?
(Blijft leuk om over te beginnen, vooral omdat je het zelf doet
)
Excesior draait kut, maar ik neem volgend jaar waarschijnlijk business seats (verwacht dat het dan weer beter gaat, maar daar heeft het niks mee te maken.
.) en seizoenkaart voor een half jaar kwam omdat in begin van het seizoen toch veelal geen tijd had. Verder ben ik momenteel idd erg gefocust op succes. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Westerhof idd, die heeft er ook nog gezeten.
Er is PSV inderdaad veel te verwijten. De hoge kosten van de hypotheek waren er al een hele tijd en te lang is gedacht dat de inkomsten uit de CL maar zouden blijven binnenstromen. Toen dat ophield is verzuimd de kosten omlaag te brengen en is de selectie duur gebleven maar in kwaliteit gigantisch achteruit gegaan.
Om wat jij nu typt vind ik het ook bizar dat bv Advocaat is aangesteld en niet iemand met oog voor jeugd en de lange termijn. Want uiteindelijk, als je zuiniger moet leven, dan is je jeugd je levensader. En als je het goed doet maken ze je ook sterker. Dat CL jasje aanhouden heeft Ajax ook te lang gedaan, maar zo heftig als PSV het meemaakte 2 jaar terug hadden ze daar ook niet. Wat ik dan niet snap is dat ze dat geld meteen voor een aardig deel weer hebben geinvesteerd in dure spelers. Dan leer je er weinig van. Veelzeggend dat op de avond van de redding Strootman en Mertens gekocht werden.
Maar sowieso had de herfinanciering veel eerder gemoeten. Nou staat me wel bij dat Westerhof destijds wel aan het saneren was. Reker weet ik niet meer. Maar bv van Raaij heeft PSV naast sportieve successen wel achtergelaten met een hoop schulden. Toch opvallend dat hij in de media nooit echt is aangepakt. Kan me alleen herinneren dat Johan Derksen hem in VI wel een aantal keer toen bekritiseerde. Weet alleen niet meer of dit tijdens of na zijn termijn als voorzitter was.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Om mijn flauwe en melige bui te vervolgen 

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Frenk de Boer heeft leukere reppie 

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
O mijn god, zijn er nog ajacieden met ontwikkelde humor. Iemand??
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Beter slechte humor dan geen humor 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
O mijn god, zijn er nog ajacieden met ontwikkelde humor. Iemand??
Haha, ik heb ze weleens beter gezien, inderdaad.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ajax is trouwens jaloers op Olli.

rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Mijn god wat een lelijk ding, zelf gemaakt? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Is dat niet jullie volgende sfeer actie. Lijkt wel vingerverf. 
Beter slechte humor dan geen humor
Nou, nee, maar dat lijken jullie niet te begrijpen.
Heb je nog en Olli mop?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
ja hoor
Jan Boskamp was vorige week samen met Olli in de Kuip.

depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Met die herfinanciering was het grootste probleem (hoge jaarlijkse kosten) opgelost. Met het plan om binnen een paar jaar weer naar quitte te gaan, en zo de sportieve aspiraties niet te veel te schaden, is gekozen om het binnengekomen transfergeld direct weer in de groep te stoppen. Tot nog toe is die beslissing nog niet gerechtvaardigd door de tegenvallende resultaten.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
@ Rep: die is wel grappig. De eerste dan. Ook meteen jouw eerste. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me dan ook weer geen 'Ajax' grap....
Die tweede is ook weer enorm flauw, zit ook niet een een grap in. Of het zou over zijn neus moeten gaan. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.