• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.637 acteurs
  • 199.332 gebruikers
  • 9.394.332 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hier is het geen bewussie .

Bij mij ook niet. Wist ik veel dat NEC - Feyenoord al om 12.30 begon en ochtendmatinee pas om 12.30 uur. Ga meestal op zondagochtend naar de bios, ben dan meestal rond 13.00 uur klaar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

(afbeelding)

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Olli is HOT!

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

$pecial schreef:

Overigens frappant dat veel mensen (niet alleen op MM) faillissement toejuichen. Zal zeker ten goede komen aan het NL voetbal.

Iets met gun en factor.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Hier kan je echt zien hoelang die rij wel niet is. Je moet er wat voor over hebben in die kou.

Is de Gouden Loekie niet een prijs die door het publiek gekozen word? Als dat zo is staat de uitslag al vast.

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NNK7lIOTEkU[/embed]

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

$pecial schreef:

Overigens frappant dat veel mensen (niet alleen op MM) faillissement toejuichen. Zal zeker ten goede komen aan het NL voetbal.

Als je het zoals PSV op een zeer betwistbare wijze aan het voorkomen bent dan vraag je er om ja.

Ik heb veel respect hoe Feyenoord zich heeft herpakt en weer terug omhoog heeft geknokt. Met eigen jeugd, met visie en met gericht scouten werd een financieel gat ingekort EN sportief nog gepresteerd. Niet de PSV manier, met kopen, kopen, kopen, jeugd negeren en maar in de wilde weg alle spelers die een goed seizoen draaien opkopen, plus een financiële injectie krijgen waar ze geen recht op hadden.

Ik gun de PSV supporters geen faillissement, lijkt me vreselijk als je dat mee moet maken, maar de club PSV zou het wel verdienen. Of sowieso een bijrol in de marge de komende jaren, zoals Feyenoord tot vorig seizoen. Red je hachje maar op een normale, waardige manier.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Op marktplaats al tientallen Olli's te koop! Zie prijzen van wel 50 euro!

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Wat is dat toch met die knuffel, ik zie niet wat er zo bijzonder aan is. Meuk voor de meelopende massa klaarblijkelijk.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Olli is een held man.. Populairder dan Pelle is Rotterdam en omstreken.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

...plus een financiële injectie krijgen waar ze geen recht op hadden.

Met die redenering had betaald voetbal in Nederland niet meer bestaan.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Eerst Reinbo naar de bios, daarna mjk87 die wegloopt bij een achterstand en tot slot Naomi Watts die naar de bios gaat. Zijn wel die hard supporters zeg die Feyenoorders...

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Lefgozer schreef:

Eerst Reinbo naar de bios, daarna mjk87 die wegloopt bij een achterstand en tot slot Naomi Watts die naar de bios gaat. Zijn wel die hard supporters zeg die Feyenoorders...

Welke wedstrijd doel je op of heb ik iets doms lopen roepen?

@Schram, ja, dat zie ik. De vraag is: waarom?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Met die redenering had betaald voetbal in Nederland niet meer bestaan.

Als PSV dit netjes gemeld had bij de EU en het werd goedgekeurd, dan kan je ieder geval niet over onrechtmatige steun spreken. Wel dat het moreel verwerpelijk is, maar dat is een ander verhaal.

Lefgozer schreef:

En daar zijn er dan ook nog eens het afgelopen jaar een half miljoen van bijgekomen

Het was overigens toch Mincken die bij een achterstand weg ging?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

mjk87 schreef:

Welke wedstrijd doel je op of heb ik iets doms lopen roepen?

Sorry, ik bedoelde Minken zoals A&L hierboven al zegt.

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Ik schrok al, alweer voor Feyenoorder uitgemaakt. Al de derde keer in korte tijd

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

mjk87 schreef:

Ik schrok al, alweer voor Feyenoorder uitgemaakt. Al de derde keer in korte tijd

Je lijkt me helemaal niet onaardig. Dan snap je niet dat mensen zulke nare dingen tegen je durven te zeggen inderdaad

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Als PSV dit netjes gemeld had bij de EU en het werd goedgekeurd, dan kan je ieder geval niet over onrechtmatige steun spreken. Wel dat het moreel verwerpelijk is, maar dat is een ander verhaal.

De gemeente was wel op de hoogte van de meldingsplicht bij de EU en had dit normaal gesproken ook gedaan maar de nood schijnt zo hoog te zijn geweest dat daar geen tijd voor was.

Volgens diversen wil de EU wil nu een statement maken in deze zaak. En als je kijkt aan welke zaken de Nederlandse gemeentes eerder al geld hebben gespendeerd om clubs in leven te houden is het vreemd dat in die zaken ook geen onderzoek is gehouden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mjk87 schreef:

Wat is dat toch met die knuffel, ik zie niet wat er zo bijzonder aan is. Meuk voor de meelopende massa klaarblijkelijk.

Jij ziet wel meer zaken niet scherp.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

De gemeente was wel op de hoogte van de meldingsplicht bij de EU en had dit normaal gesproken ook gedaan maar de nood schijnt zo hoog te zijn geweest dat daar geen tijd voor was.

Dan zit je dus wel fout en ben je gewoon frauduleus bezig, want schijnbaar had je anders (op basis van de voorlopige uitkomst) geen toestemming gekregen.

Is PSV ook niet gewoon veel te laat begonnen met die herfinanciering? Waarom pas in de zomer van 2011 als het water je al langere tijd aan de lippen staat?

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Je had de deal kunnen sluiten en achteraf direct toestemming vragen, dat deed de Staat met ING en Fortis ook.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lefgozer schreef:

Feyenoord zit in het hart. Dat draag je ook bij je als je in de bios, het park of de andere kant van de wereld zit. Snap verder je onbegrip wel. Het Akax gevoel is weg zodra het uit beeld is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lefgozer schreef:

Ik maak er geen geheim van dat Spring Breakers boven alles gaat . Maar heb de bios gewoon naar morgen verplaatst. Rustig aan .

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

mjk87 schreef:

Je had de deal kunnen sluiten en achteraf direct toestemming vragen, dat deed de Staat met ING en Fortis ook.

Dat onderzoek is daarna ook bijna meteen gestart, waarom het zo vreselijk lang moet duren voordat er nu een, voorlopige, uitkomst is weet ik ook niet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mjk87 schreef:

Aangezien je een gloryhunter bent is de overstap slechts een kwestie van tijd.

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Aangezien je een gloryhunter bent is de overstap slechts een kwestie van tijd.

Ik kijk wel uit, dan moet je dit seizoen wekelijks van club veranderen.

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Dat onderzoek is daarna ook bijna meteen gestart, waarom het zo vreselijk lang moet duren voordat er nu een, voorlopige, uitkomst is weet ik ook niet.

Vanuit de EU toch? Niet vanuit PSV en de gemeente dacht ik. Die hebben niets voorgelegd.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

(quote)

En daar zijn er dan ook nog eens het afgelopen jaar een half miljoen van bijgekomen

Het was overigens toch Mincken die bij een achterstand weg ging?

Zijn 500 000 bij Twente weggegaan. De verklaring is duidelijk. Allemaal Tukkerdammers, Rottertukkers of hoe je ze ook wilt noemen

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dan zit je dus wel fout en ben je gewoon frauduleus bezig, want schijnbaar had je anders (op basis van de voorlopige uitkomst) geen toestemming gekregen.

Is PSV ook niet gewoon veel te laat begonnen met die herfinanciering? Waarom pas in de zomer van 2011 als het water je al langere tijd aan de lippen staat?

Tja, waarom heeft Van Raaij de kosten zo laten oplopen en waarom heeft Reker verzuimd in te grijpen.

Er is een zooitje van gemaakt en Sanders is in dat jaar vanaf het begin van z'n aanstelling tot mei 2011 bezig geweest om iedereen mee te krijgen in zijn herfinancieringsplan.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Reinbo schreef:

Het Akax gevoel is weg zodra het uit beeld is.

mjk87 schreef:

Je username is te moeilijk denk ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.