- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4549 stemmen
Ach, 'als' dan zijn we weer een paar jaar verder en kost het PSV hoogstens een paar ton meer per jaar.
Aan rente dan toch? Aflossing van de schuld van miljoenen zal op den duur ook moeten. Dat gaat hoe dan ook miljoenen kosten, al kan dat dan wel over 20 jaar.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wie herinnert zich dit beeld nog?

Maar nogmaals: een kampioenschap of tweede plaats dit jaar zijn de redding. Laten we het niet hopen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vroeger kon dat prima maar let wel, de eredivisie wordt kwalitatief steeds minder. Eerder vertrekken is dus een must voor je eigen ontwikkeling.
Precies, zelfs een zeer modale stopper als Stefan de Vrij ziet natuurlijk ook wel dat er in de Mickey Mouse Liga niks meer te halen valt. Als je hier op je 24e nog staat te ballen heb je iets niet goed gedaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tjonge jonge, altijd op zondag spelen, is het nu opeens zaterdag. Net als ik een biosje gepland heb. Jammer dan..
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4549 stemmen
Maar als dat zo is en staatssteun zal zijn, dan gaat de transactie niet door meen ik. Dan maken ze dus automatisch een verlies van ruim 40 miljoen? En dan nog geld lenen dat ze tegen een hogere maandelijkse betaling kunnen hebben en die lening moet ook nog terugbetaald worden.
Tja, als je zo arrogant als gemeente bent te denken dat je niets aan de EU hoeft te vragen dan dien je ook maar op de blaren te zitten.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Tjonge jonge, altijd op zondag spelen, is het nu opeens zaterdag. Net als ik een biosje gepland heb. Jammer dan..
Ga je met Reinbo? 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Pffff wat een jubileum jaar zeg... In ieder geval een om niet snel te vergeten
Jubileumjaren zijn altijd dramatisch. Zie Feyenoord en Ajax.
Maar PSV kan nog kampioen worden.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hier is het geen bewussie
.
Maar ik neem aan dat je de bios afzegt. 
Kunnen we in jaren en jaren weer 'ns kampioen worden, ga je voor de 7e keer naar Spring Breakers. 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Jubileumjaren zijn altijd dramatisch. Zie Feyenoord en Ajax.
Maar PSV kan nog kampioen worden.
We hadden de beker!
Seizoen begon veelbelovend, halverwege evenveel punten als koploper PSV, maar de selectie bleek te smal.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Heerenveen gaat gewoon winnen natuurlijk 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
We hadden de beker!
Seizoen begon veelbelovend, halverwege evenveel punten als koploper PSV, maar de selectie bleek te smal.
Toen het jaar aanbrak dat Feyenoord 100 jaar bestond, ging alles mis. Met als breekpunt de eerste wedstrijd van dat jaar tegen PSV thuis.
De selectie bleek achteraf ook niet goed genoeg, met spelers als Hofland, de Cler, Slory, etc.
De beker was nog een lichtpuntje, inderdaad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nu ga je rare dingen zeggen Rico. Feyenoord gaat voor op veel dingen, maar je moet niet door gaan draven
.
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Heerenveen gaat gewoon winnen natuurlijk
Maar niet van Feyenoord 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Wie herinnert zich dit beeld nog?
(afbeelding)
Maar nogmaals: een kampioenschap of tweede plaats dit jaar zijn de redding. Laten we het niet hopen.
OOooh ooh singing Tiny Sanders, we worden kampioen 
Best wel beschamende beelden (alweer), ik hoop dat ze hard op hun bek gaan!
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Crisis, vaag opgelost, opeens twee spelers etc etc.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Vind ik ook beschamend, zoals al die vage supporters die op TV komen. Laatst met die Feyenoord en Veendam supporters bij DWDD, plaatsvervangende schaamte krijg ik daardoor.
Montorsi
-
- 9726 berichten
- 2386 stemmen
Om nog maar even in de sfeer van toepasselijke plaatjes te blijven:

depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Vind ik ook beschamend, zoals al die vage supporters die op TV komen. Laatst met die Feyenoord en Veendam supporters bij DWDD, plaatsvervangende schaamte krijg ik daardoor.
Beschamend omdat je club net gered is?
Dat er achteraf misschien twijfels zijn over de geldigheid van de steun speelt op dat moment toch niet.
mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4549 stemmen
@ Montorsi: die twee blijven legendarisch.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Beschamende beelden?
Maar goed, nogmaals: als PSV 'gewoon' kampioen wordt - die kans is best groot -, verdwijnen de mogelijke problemen als sneeuw voor de zon.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Het EK 2020 zal worden gehouden in 13 steden verspreid over Europa. 
Alles voor 't geld...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Een duidelijk stukje/opsomming voor de hele 'staatssteun' soap.
Miljoenenstrop voor PSV dreigde al in 2011 - Headlines.nl - sport.headlines.nl
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Lijkt me stug dat mits het ongeoorloofde steun zal zijn geweest, dat PSV het volledige bedrag moet terug betalen. De grond zal dan opnieuw worden getaxeerd. Als de waarde bv 30 miljoen (tov 48 mln = ong. 18 miljoen 'teveel') zal bedragen zal het verschil moeten worden terug betaald. In termijnen. Bron (laatste zin)
Overigens frappant dat veel mensen (niet alleen op MM) faillissement toejuichen. Zal zeker ten goede komen aan het NL voetbal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.