- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Anastasiou, Sibon, van Galen, Gentenaar, Sektioui! 
Maar hoe heet die neger ook alweer van FC Groningen?
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
En rijk worden doe je ook niet zomaar (tenzij er een Sjeik langskomt).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Anastasiou, Sibon, van Galen, Gentenaar, Sektioui! 
Maar hoe heet die neger ook alweer van FC Groningen?
Sankoh toch?
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Stefan heeft met van Gaal gesproken zo te horen. Al klopt het allemaal wel natuurlijk. En hij heeft al wat jaartjes erop zitten nu.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Lijkt me met het oog op het WK niet handig te verkassen. De Vrij is een zekerheidje in Oranje en dat kan hij niet om het spel zetten door naar een clubje als Liverpool of HSV te gaan natuurlijk met het risico daar te gaan banken.
Mag toch hopen dat Stefan dat zelfs ook begrijpt. Ga ik wel van uit, want als ik er eentje moet aanwijzen die er op dat gebied wel kijk op hebt is het hij. Al doet deze quote anders vermoeden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
3,5 jaar Eredivisie ervaring ja, maar nog geen seizoen waarin hij een echte absolute uitblinker was zoals in het verleden bv Alex of Vertonghen. Hoe oud is hij nou? 21 toch? Wat een flauwekul om dan al klaar voor een volgende stap denken te zijn. Zelfde geldt bv ook voor Eriksen of Strootman. Met een jaar of 24 vertrekken is veel beter. Zeker als je nationaal hier ook nog eens wat prijzen wint. Dan kom je tenminste als een gearriveerde jongen binnen in het buitenland.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Was toch sl lang duidelijk dat hij weggaat (wil) als Feyenoord geen CL haalt. Hij wacht niet voor niets met verlengen. Maar het risico blijft dat je bij een buitenlands avontuur op de bank beland. Hij is natuurlijk nog erg jong en zal vooral gehaald worden voor de toekomst. Kortom De Vrij moet kampioen worden. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sowieso, hoe dom ben je als je een jaar voor het WK vertrekt? Ga dan over een jaar. Helemaal met van Gaal als bondscoach. Nu is hij basisspeler, maar als hij niet speelt in het buitenland dan zie ik Louis er voor aan om hem ook nog eens thuis te laten. Het kan maar zo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me met het oog op het WK niet handig te verkassen. De Vrij is een zekerheidje in Oranje en dat kan hij niet om het spel zetten door naar een clubje als Liverpool of HSV te gaan natuurlijk met het risico daar te gaan banken.
Mag toch hopen dat Stefan dat zelfs ook begrijpt. Ga ik wel van uit, want als ik er eentje moet aanwijzen die er op dat gebied wel kijk op hebt is het hij. Al doet deze quote anders vermoeden.
Hij zegt dat ie de eredivisie wel gezien heeft, genoeg potentiële tussenstappen. Hij heeft het ook niet over absolute top. Wat meer geloven in eigen kunnen mag ook wel, tot je mid 20 in de eredivisie spelen vind ik eerder ongezond.
Vroeger kon dat prima maar let wel, de eredivisie wordt kwalitatief steeds minder. Eerder vertrekken is dus een must voor je eigen ontwikkeling.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sowieso, hoe dom ben je als je een jaar voor het WK vertrekt? Ga dan over een jaar. Helemaal met van Gaal als bondscoach. Nu is hij basisspeler, maar als hij niet speelt in het buitenland dan zie ik Louis er voor aan om hem ook nog eens thuis te laten. Het kan maar zo.
Nee, over een jaar daar heeft van Geel oren naar.. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb het vanuit zijn oogpunt. Dan zal hij moeten verlengen inderdaad. Teken desnoods 1 jaar bij, blijf nog 1 jaar en wordt dan verkocht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zal het slimste wezen, maarja weet jij veel wat van Gaal gezegd heeft
.
Zou ook wel jammer zijn, nou net de positie die Feyenoord niet op kan vangen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop dat de Vrij slim is. Ik vond hem altijd het grootste talent van Feyenoord, ruim boven Fer, Wijnaldum en nog een paar die helemaal niks kunnen (Cabral enzo). De Vrij heeft het in zich om in Oranje de komende 10 jaar te staan, dus laat hem geen domme dingen doen qua carrièreplanning. Hij is nu nog geen absolute uitblinker, maar over pakweg 2 jaar denk ik wel.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Europese Commissie keurt gronddeal PSV en gemeente Eindhoven nu al af wegens staatssteun.
Gemeente Eindhoven is verbaasd en stelt direct beroep in bij Europees Hof van Justitie in Luxemburg. PSV staat achter beroep.
Gronddeal tussen #Eindhoven en PSV heeft PSV ten onrechte bevoordeeld, vindt de Europese Commissie.
De soap gaat beginnen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat is de voorlopige conclusie van de Europese Commissie na een onderzoek van bijna twee jaar. De gemeente heeft zich bij de transactie niet gedragen als een commerciële partij, vindt de Commissie. Er is volgens het Europese orgaan geen sprake geweest van een winstoogmerk. Daardoor is volgens de Commissie sowieso al sprake van staatssteun.
Daarnaast is er in Brussel twijfel over de taxatie van de grond en de risico's die de gemeente heeft genomen. PSV is volgens de Commissie ten onrechte bevoordeeld door de staatssteun.
De gemeente Eindhoven is verrast dat de Commissie al een oordeel heeft geveld voordat een definitieve beslissing is genomen. De gemeente is het daarmee niet eens en stelt mede daarom beroep in bij het Hof van Jusitie in Luxemburg.
Wethouder Staf Depla (PvdA): "Hier komen wij niet uit met de Commissie. Brussel haalt hier argumenten bij die niet in de wet staan. De argumentatie is strijdig met de eigen verordening. De Europese rechter moet zich hierover uitspreken."
PSV 
Hopelijk gaat dit zware problemen opleveren. Gerechtigheid, zo kunnen we het wel noemen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
De Vrij is waarschijnlijk het grootste talent dat momenteel rondloopt. Zie hem het verste komen in ieder geval van wat ik momenteel aan potentie zie.
Maar goed, ik neem dat Van Gaal het volgende heeft gezegd:
''Stefan. Drie en half jaar ervaring heb je inderdaad. Maar internationaal heb je misschien 5 potjes ervaring. Als je al Europees speelde verklootte je dat direct weer door er in de eerste ronde uit te vliegen. Het is daarom ten zeerste aan te raaden bij Feyenoord te blijven en volgend jaar Europees je proberen te laten zien. Of de CL of de EL, maar Falcao en Ibra is andere koek als Avdic en Malki. Behalve dat gegeven is het spelen van meer dan 1(!) potje in de week ook andere koek als iedere week 3 potten spelen op een nog hoger niveau.''
''Snotaap..!''
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Maar heeft dit consequenties voor PSV? Ik lees eigenlijk vooral dat de gemeente heeft gefaald.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maar heeft dit consequenties voor PSV? Ik lees eigenlijk vooral dat de gemeente heeft gefaald.
Als de steun onrechtmatig was en dit wordt (ongetwijfeld pas over vele maanden) het definitieve oordeel, dan kan PSV (lijkt mij) gedwongen worden de boel terug te betalen. Of een gedeelte. Ben er ook wel benieuwd naar, maar als het onrechtmatig is, dan kom je niet met een waarschuwing weg gok ik zo.
De PSV watcher van VI:
RikElfrink Daarmee is ook duidelijk waarom #PSV geen hele gekke dingen kon/wilde doen op de transfermarkt in de winter.
2 minutes ago · reply · retweet · favorite
RikElfrink #PSV moet in de toekomst mogelijk tot enkele tientallen miljoenen terugbetalen aan #Eindhoven. #PSV kan dat betalen en wil dat geld lenen.
4 minutes ago · reply · retweet · favorite
RikElfrink Gronddeal tussen #Eindhoven en #PSV heeft #PSV ten onrechte bevoordeeld, vindt de Europese Commissie. Op ed.nl en in ED morgen meer.
Montorsi
-
- 9726 berichten
- 2386 stemmen
Dat wordt een uittocht van de zomer als er geen CL wordt gehaald lijkt me?
mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4549 stemmen
Kunnen ze in elk geval nu ook de schuld aan Europa geven, of desnoods Cyprus. Nog wat extra druk op die groep doet ze vast goed. En voor wat ik zo lees: precies wat ik dacht met een simpel boerenverstand.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ben trouwens benieuwd wat PSV gaat doen komend weekend. Zouden ze een grensrechter molesteren of slopen ze de spelersbus?
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Gelukkig is de deal van Maher voor zo'n 7,5 mil in termijnen betaling niet doorgegaan in de winter-stop.
Anders kon AZ fluiten naar hun geld 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Pffff wat een jubileum jaar zeg... In ieder geval een om niet snel te vergeten 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ach, 'als' dan zijn we weer een paar jaar verder en kost het PSV hoogstens een paar ton meer per jaar. Het valt te hopen dat Ajax en Feyenoord zoals het hoort op 1 en 2 eindigen, dat zou pas als een fijne katalysator kunnen dienen (fijn voor de concurrentie en tegenstanders van PSV dan).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Pffff wat een jubileum jaar zeg... In ieder geval een om niet snel te vergeten
Derde worden achter de twee mooiste clubs van Nederland!
mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4549 stemmen
Een docu met de titel "Daar hoorden ze de kassa rinkelen (of toch niet)" ontbreekt nog.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.