• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.301 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Maher is helemaal geen egotripper. Juist een teamspeler. En Schaars over the hill, met zijn 29 jaar? Overdrijven is een kunst. Het is een saaie speler, maar dat is Poulsen ook. Maar ik ben wel erg blij met Poulsen. Schaars kan zo'n rol ook bij PSV vervullen, al is Schaars geen geweldige speler. Sowieso moet Locadia altijd spelen, zelfs al is Matavz in vorm.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Maher is op momenten wel egoïstisch, maar niet een typische egotripper. Als hij op bepaalde momenten eerder afspeelt, gaat hij met grote stappen vooruit.

Schaars heeft (heb 'm in Portugal niet heel goed gevolgd) nooit meer zo'n goed seizoen gehad als voor zijn langdurige/ernstige blessure bij AZ. Sowieso geen topspeler. Wel goed genoeg voor de Eredivisie.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Maher was gisteren onzichtbaar, maar ik vond hem meer met zichzelf bezig dan met het team. Die lelijke goal in de bekerfinale is er een mooi voorbeeld van. Maar hij kan nog groeien, maar vind het nou niet bepaald een speler voor het geprezen "collectief". Schaars heeft in mijn ogen nooit top gepresteerd en is nu afgedankt bij Sporting. Dat jij het met Poulsen vergelijkt in de discussie snap ik niet(je beschuldigt Quido er ook van ), maar die is ook meer voor de breedte gehaald. Afhankelijk van het type tegenstander dat we treffen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik noem Poulsen omdat hij een soortgelijke speler is, waar ik wel aardig over kan oordelen. Schaars is ook iemand voor de balans in je ploeg, die de ballen pakt en ze inlevert bij goede spelers. Poulsen is niet voor de breedte gehaald, maar voor behoorlijk wat potjes in de basis. Ik denk dat hij 70% van de wedstrijden wel speelde. Ik heb verder ook niks met Schaars, maar snap wel wat PSV met hem wilde.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Uh ja. Ik zeg gewoon wat iedereen denkt

Een team vol negers of Marokkanen functioneert gewoon niet. Daar moeten gewoon wat nuchtere Hollanders tussen zitten.

Eerst dacht ik nog dat je gewoon zat te trollen of grappig zat te doen, maar ik begin nu toch te twijfelen?

Het idee ook dat alleen een gezonde, sterke, blonde Hollandse jongen die jochies op de rails kan houden.. man man.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Haha, echt te erg ja.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Of een Arische Deen!

(afbeelding)

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

(quote)

Eerst dacht ik nog dat je gewoon zat te trollen of grappig zat te doen, maar ik begin nu toch te twijfelen?

Het idee ook dat alleen een gezonde, sterke, blonde Hollandse jongen die jochies op de rails kan houden.. man man.

Hoezo is dat nou zo vreemd dat ik gewoon wat Hollandse jongens in mijn team zou willen zien. Veel van die typjes bevallen mij inderdaad niet juist vanwege die post van schram101 daarboven. Die zitten in mijn ogen mentaal niet goed in elkaar en denken gewoon compleet anders dan ik. Vaak kunnen ze ook niet met het geld omgaan, kijk alleen al naar die shitload aan Twitter foto's en video's van het afgelopen jaar van bier drinkende negers in een Ferrari, of een keeper die deodorant staat af te likken in een supermarkt.

Dan heb ik inderdaad liever boeren Hollandse jongens (of Denen ) die zich wel normaal kunnen gedragen in plaats van een team vol met dat soort spelers. BOEHOEEEEEEE wat racistisch

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Uh ja. Ik zeg gewoon wat iedereen denkt, maar overduidelijk mensen die in de politiek correcte bui blijven ahngen. Een team vol negers of Marokkanen functioneert gewoon niet. Daar moeten gewoon wat nuchtere Hollanders tussen zitten. Al is het ook alleen maar om je te kunnen identificeren met een elftal. Daarbij zijn het allemaal nog jochies van de straat, die mentaal nog een boel te verduren krijgen. Sta er maar aan...

Jij bent echt helemaal van het padje af volgens mij he .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Doen jullie maar politiek correct, ik wil gewoon een elftal waar ik me mee kan identificeren.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Ze hebben op 410 toch zo'n hippe megafoon? Misschien moet je die luie negers daar maar mee naar voren schreeuwen. Of met z'n allen zo'n lekker hiphop deuntje trommelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heeft weinig met politiek correct te maken, eerder niet geprogrammeerd op dergelijke raciale veronderstellingen en misvattingen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

DMF schreef:

Ze hebben op 410 toch zo'n hippe megafoon? Misschien moet je die luie negers daar maar mee naar voren schreeuwen. Of met z'n allen zo'n lekker hiphop deuntje trommelen.

Zo'n Bob Marley deuntje helpt ook niet echt nee.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Veel van die typjes bevallen mij inderdaad niet juist vanwege die post van schram101 daarboven. Die zitten in mijn ogen mentaal niet goed in elkaar

Tering, hetwordt steeds gekker. Het archief loopt vol..

Nou, in Groningen zit je dan alvast perfect op je plek, lekker etnisch verantwoord allemaal.

Mensen die van andere muziek houden en zich anders kleden etc. zijn meteen maar niet goed snik. Da kenniknie in Grunn, al die vreemde negerts. Pas na de blanke inbreng heb ik vertrouwen in een goede afloop, deelde hij 'wat iedereen al denkt'.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Naomi Watts schreef:

Heeft weinig met politiek correct te maken, eerder niet geprogrammeerd op dergelijke raciale veronderstellingen en misvattingen.

Montorsi schreef:

(quote)

Tering, hetwordt steeds gekker. Het archief loopt vol..

Nou, in Groningen zit je dan alvast perfect op je plek, lekker etnisch verantwoord allemaal.

Mensen die van andere muziek houden en zich anders kleden etc. zijn meteen maar niet goed snik. Da kenniknie in Grunn, al die vreemde negerts. Pas na de blanke inbreng heb ik vertrouwen in een goede afloop, deelde hij 'wat iedereen al denkt'.

Nee hoor. Als het om Suarez gaat zegt iedereen dat het aan zijn cultuur en manier van opgroeien ligt, wat ook zo is. Zodra het om Marokkanen en negers gaat zijn de mensen hier selectief verontwaardigd en speelt men het racisme kaartje. Over triestigheid gesprken zeg...

Het zijn gewoon andere type mensen met andere normen en waarden en veel emotioneler van aard die in mijn ogen in dit wereldje sturing nodig hebben van nuchtere mensen(Nederlanders). Oh nee, Nederlanders zijn niet nuchter is een raciale veronderstelling Naomi Watts heeft zelf gezegd dat Nederlanders geen vaderlandsliefde kennen. Wat een racist

Dat ze anders zijn is gewoon een feit, daar is niets aan gelogen. Inhoudelijk gaan jullie op geen één van mijn posts in, dus dat zegt al genoeg over het brave kuddegedrag hier.

Suarez zou ik op dit moment niet terug willen zien bij Ajax, verrot voor het groepsproces. Net zoals types als El Hamdaoui die er vrolijk uit gebonjourd zijn. Het zijn compleet andere mensen met een compleet andere cultuur en die denken gewoon anders. Dat is geen mening, dat is een feit.

En dan ben ik van het padje

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Rep je slaat een beetje door, al dient wat mij betreft het twitteraccount een selectiecriteria te worden voor het wel of niet aantrekken van een bepaalde speler.

Wat dat betreft gaan clubs ook te soepel om met de onzin die spelers online plaatsen en de levensstijl die zij uitdragen. Die onzin van Waterman, Drenthe, Denswil, Willems; je moet het niet binnen je club willen hebben.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

rep_robert schreef:

ik wil gewoon een elftal waar ik me mee kan identificeren.

Dus reis je als Groninger elke 2 weken naar Amsterdam om naar 11 Denen te kijken? Beetje apart bezig, Reppie. Ik zou me maar verre houden van die Cruijffiaanse rassentheorieën.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Kai schreef:

Rep je slaat een beetje door, al dient wat mij betreft het twitteraccount een selectiecriteria te worden voor het wel of niet aantrekken van een bepaalde speler.

Wat dat betreft gaan clubs ook te soepel om met de onzin die spelers online plaatsen en de levensstijl die zij uitdragen. Die onzin van Waterman, Drenthe, Denswil, Willems; je moet het niet binnen je club willen hebben.

Laatste alinea zegt genoeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ophouden rep, voordat het te laat is. Ik kan niet meer. Genoeg is genoeg.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Het elftal van 1995 zat vol met Surinamers en Afrikanen. Maar niemand had er problemen mee. Uiteindelijk draait het er gewoon om of het sportief goed gaat. Al moet ik ook erkennen dat ik niks met dat straat-rap-niggah stijltje heb. Maargoed, ik hou ook niet van blanke rappers, dus ik ben wel vrij consequent

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Nee, jouw veronderstellingen over Nederlanders raken mij. Ik vind het zeer racistisch.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Dat ze anders zijn is gewoon een feit, daar is niets aan gelogen. Inhoudelijk gaan jullie op geen één van mijn posts in, dus dat zegt al genoeg over het brave kuddegedrag hier.

Lijkt me ook niet verstandig, de bezem moet er maar snel heen want dit is wel in strijd met wat MM huisregels me dunkt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het elftal van 1995 zat vol met Surinamers en Afrikanen. Maar niemand had er problemen mee. Uiteindelijk draait het er gewoon om of het sportief goed gaat. Al moet ik ook erkennen dat ik niks met dat straat-rap-niggah stijltje heb. Maargoed, ik hou ook niet van blanke rappers, dus ik ben wel vrij consequent

Goede voetballers, maar ze liepen allemaal wel met hun Suriname vlag te zwaaien terwijl ze voor Ajax/NL speelden. Geen idolen van mij in ieder geval

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Lijkt me ook niet verstandig, de bezem moet er maar snel heen want dit is wel in strijd met wat MM huisregels me dunkt.

Discussie gaat ook te lang door, dat klopt. Maar ik vind het een beetje jammer dat het brave klasje hier zo verontwaardigd aan het doen is. Is het nou zo raar om te denken dat ik me zorgen zou maken om een elftal vol baasjes?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Nee, jouw veronderstellingen over Nederlanders raken mij. Ik vind het zeer racistisch.

Alsof je je nog niet belachelijk genoeg hebt gemaakt, ik ben half Nederlands man.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Goede voetballers, maar ze liepen allemaal wel met hun Suriname vlag te zwaaien terwijl ze voor Ajax/NL speelden. Geen idolen van mij in ieder geval

Kluivert, Davids, Seedorf, Finidi, Reiziger, Kanu etc. Het zijn toch allemaal populaire Ajacieden geworden. Ik heb ook niet zo'n behoefte aan excentrieke spelers die constant met andere dingen bezig zijn, maar daar heeft de kleur niet zoveel mee te maken. Momenteel kent Ajax wel weer erg veel doorsnee persoonlijkheden, waarbij wat meer bluf ook wel gewenst is. Jij vindt een Fischer toch ook wel een leuke gast denk ik?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Mhow, de discussie blijft netjes toch? Uiteindelijk heeft het wel te maken met voetbal, want eerlijk is eerlijk, ook in het voetbal speelt iemands kleur en afkomst een rol.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Oh, ik zie hierboven het woord racistisch staan. Tijd voor mij om weg te wezen.

Al die andere posts...

(afbeelding)

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Nee hoor. Als het om Suarez gaat zegt iedereen dat het aan zijn cultuur en manier van opgroeien ligt, wat ook zo is. Zodra het om Marokkanen en negers gaat zijn de mensen hier selectief verontwaardigd en speelt men het racisme kaartje. Over triestigheid gesprken zeg..

Daar gaat het helemaal niet over. Gaat om je roep om wat blanken om ze in het gareel te houden. Bovendien zijn het vooral gewoon jonge gasten, net alsof jonge Hollandse voetballers van die leeftijd niet achter de wijven aan zitten en een Ferrari kopen van hun net verdiende fortuin.

En niemand is verontwaardigd, iedereen zit je uit te lachen.

Inhoudelijk gaan jullie op geen één van mijn posts in

Inhoud in je posts? Dat heb ik dan even gemist.

Of bedoel je het gebrek aan Blanken bij PSV? Ik denk dat als je dan toch veel jochies hebt rondlopen dat het dan verstandig is inderdaad iemand die op hetzelfde niveau met ze kan omgaan aanvoerder te maken. Verstandig van Cocu dat Wijnaldum aanvoerder is. Niet dat een aanvoerder nog iets bijzonders toevoegd, maar tegen zo'n speler zullen ze wel opkijken. Ook een jochie uit de stad die al tijden op dit niveau speelt. Lijkt me zinniger dan een of andere wereldvreemde blanke aanvoerder te maken die die jongens allemaal maar raar en gek vindt. Dan bedoel ik niemand specifiek hoor..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.