- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4536 stemmen
Het warme weer past prima bij broeierige moderne meesterwerken als Spring Breakers en Only God Forgives.
Of Before Midnight 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Geldt denk ik voor elke Bouketreeks verfilming. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4536 stemmen
Ik vind het eigenlijk nog enger dat jij klaarblijkelijk op de hoogte bent van de inhoud en vooral dialoog in bouqetreeksen om zulk een vergelijking te durven trekken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laten we het op op houden dat de BM-reeks exact is wat ik daar verwacht. Meer corny dan dat kan het ook niet worden.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
De winnaar van de Seniele Jopie-schaal schijnt nooit kampioen te worden dus ik ga er vanuit dat Ajax ons laat winnen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De winnaar van de Seniele Jopie-schaal schijnt nooit kampioen te worden dus ik ga er vanuit dat Ajax ons laat winnen.
Dat klopt niet. Maar wel dat het al 12 jaar nu zo is dat de winnaar van de JCS geen titel pakt.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Hup Ajax! 
Edit:
Locadia is vader geworden.

nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Goedenavond mede-users. Ik ben zojuist terug uit een machtige vakantie in Schotland en Engeland waar ze vrijwel gespeend waren van wifi, maar als ik de posts teruglees valt het nog wel mee wat ik heb gemist. Wel werd ik gelijk goed onthaalt met een klinkend resultaat van de Nederlandse clubs in Europa (Utrecht
)
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ga jij nu ook al op de A&L toer met die boulevard kiekjes 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Dit is toch net wat anders dan Boerrigter die een taart staat te maken. 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Wees blij dat j0enne je de tweets over de mate van ontsluiting van mevrouw Locadia nog bespaard otherfool.

otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Volledige ontsluiting, we gaan beginnen! 
Mijn God, de rest van die tweets ook
Niet echt een taalwonder die jongen...
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik blijf 't niks vinden die shirts van Ajax. Lijkt wel of ze steeds lelijker worden. 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Goedenavond mede-users. Ik ben zojuist terug uit een machtige vakantie in Schotland en Engeland waar ze vrijwel gespeend waren van wifi, maar als ik de posts teruglees valt het nog wel mee wat ik heb gemist. Wel werd ik gelijk goed onthaalt met een klinkend resultaat van de Nederlandse clubs in Europa (Utrecht
)
Welkom terug. Een vakantie zonder regen in Schotland?
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Laatste 4x dat Ajax 'm won, 4x het kampioenschap voor PSV. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
En, zit Jopie Fruitcake in het stadion?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Redelijke pot. Bojan toch wel de meest dreigende speler die we sinds lange tijd op rechts hebben gehad. Een keer tikken, snapt het spelletje, dreiging en durft acties te maken.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hopen dat Eriksen voor een week of acht geblesseerd raakt. Anders zijn we die zeker kwijt.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Hopen dat Eriksen voor een week of acht geblesseerd raakt. Anders zijn we die zeker kwijt.
Zo goed speelt hij toch niet vandaag?
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Blind! 
Lekkere beuk van Gouweleeuw.
1-0.
Lekker meteen afgegeven zeg door die spits op Gudmundsson.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En wij de bal de eerste helft uit spelen als Wuytens niks heeft en op de grond ligt ...
Maar buiten dat: Ajax verdient ook niks. Welgeteld nul kansen gecreeerd.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Zie het net terug maar Blind gaat er ook wel in als een meisje, die handjes erbij ook... Gouweleeuw gaat er stevig in maar gewoon met het lichaam, en dat verwacht je ook van Blind, dus eerder ongelukkig dan echt een overtreding.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Gewoon een echt duel waarbij Blind net een wijf is.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Vermeer ook weer lekker aan het grabbelen bij een corner! 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Vond het ook wel meevallen. Nogal opvallend dat dit telkens het strijdplan is van AZ tegen Ajax en we telkens in het mes vallen. Tactisch moet De Boer inderdaad wel wat leren, deel ik wel met Quido. Niks mis met deze manier van spelen, maar tegen stugge ploegen en wanneer de individuele klasse even mist, moet je je tactiek kunnen aanpassen. Dat is er eigenlijk nooit bij.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Als AZ wat nauwkeuriger is lopen ze zo door die verdediging heen met die counters.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.