- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Utrecht staat gewoon 2-1 achter bij een ploegje uit Luxemburg in de voorronde EL

j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik wilde 't ook posten maar toen liep die ineens vast.
Tegen een stelletje amateurs inderdaad uit Luxemburg...
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
En terecht. Gewoon 1 keeper nemen, anders levert dat alleen maar verwarring op. Jammer voor Cillessen, zou ik ook alle vertrouwen in hebben, maar na 3 titels op rij met steeds een sterke Vermeer, zeker vorig seizoen, is er geen twijfel mogelijk.
Als je het gewoon van te voren uitspreekt wat je gaat doen is van die verwarring uiteraard helemaal geen sprake.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als je het gewoon van te voren uitspreekt wat je gaat doen is van die verwarring uiteraard helemaal geen sprake.
Verwarring in de zin dat een achterhoede en een keeper dan minder aan elkaar kunnen wennen omdat ze steeds wisselen. Gewoon 1 vaste keeper, de andere heeft pech. Al heb ik er geen moeite mee als ze weer competitie en bekerduels van elkaar scheiden. Cillessen gewoon weer de bekerduels.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Cillessen mag de JC-schaal, beker, CL en EL-potjes keepen. Komt ie ook wel aan de 20 wedstrijden. Hopelijk
Ideale scenario zou zijn dat Vermeer nog verkocht wordt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Utrecht staat gewoon 2-1 achter bij een ploegje uit Luxemburg in de voorronde EL
Shhhh! Geen slapende trollen wekken verdorie.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Aangezien Cillessen 3 x beter is dan Vermeer, had het sowieso al geen discussie moeten zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Aangezien Cillessen 3 x beter is dan Vermeer, had het sowieso al geen discussie moeten zijn.
Moet je nagaan. Met Vermeer al 3x kampioen. Met Cillessen zijn we het dan zeker al in februari.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
2-1 in een uitwedstrijd, prima resultaat w.m.b.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tegen de lokale slager en schoorsteenveger? Dacht het toch niet.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Moet je nagaan. Met Vermeer al 3x kampioen. Met Cillessen zijn we het dan zeker al in februari.
Ja, met Cillessen was dat vast niet gelukt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ze komen uit Luxemburg en Utrecht stond 0-1 voor 
Nou zal Utrecht er thuis wel met 4-0 overheen rollen, maar dit is wel slordig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Geen idee of Cillessen al die cruciale reddingen had gemaakt die Vermeer wel maakte.
Ook van Gaal viel het op, aangezien Vermeer de laatste interlands gewoon heeft gekeept.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is die Nederlandse opvatting weer. Resultaat telt, hoe je het doet maakt niet uit.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zegt me niet zoveel. Ken de ongeschreven regel ook niet dat Utrecht geen moeite mag hebben met een Luxemburgse club. En ja voorsprongen kunnen wel eens weggegeven kunnen worden.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Of in het verleden Brann Bergen en Branik Maribor 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ach, daar heb je het al. De kleenex is weer niet aan te slepen in huize OF. Maar goed, hier valt niets tegenin te brengen want het is een schandalige vertoning.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heerlijk he 
Laat het een opmaat zijn naar weer een 20e plekje op de UEFA ranking 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De beoogde elf voor Osasuna: Cillessen, Ligeon, Vd Hoorn, Denswil, Boilesen, Serero, Schone, Klaassen, Sana, Hoesen, Boerrigter
(Live op Fox) De beoogde elf voor Werder: Vermeer, v Rhijn, Veltman, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Eriksen, Krkic, Sigthorsson, Fischer
Oei oei, geen Toby dus. Lijkt er (voorlopig) op dat men achter het beleid blijft staan wanneer je een 1-jarig contract hebt. Chris uitzondering daar waar hij verlenging heeft toegezegd bij het uitblijven van een transfer.
En inderdaad; Kenneth eerste keus.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
William Ekong jongetjes, onthoud die naam!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De beoogde elf voor Osasuna: Cillessen, Ligeon, Vd Hoorn, Denswil, Boilesen, Serero, Schone, Klaassen, Sana, Hoesen, Boerrigter
(Live op Fox) De beoogde elf voor Werder: Vermeer, v Rhijn, Veltman, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Eriksen, Krkic, Sigthorsson, Fischer
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oei oei, geen Toby dus. Lijkt er (voorlopig) op dat men achter het beleid blijft staan wanneer je een 1-jarig contract hebt. Chris uitzondering daar waar hij verlenging heeft toegezegd bij het uitblijven van een transfer.
Alderweireld zit bij beide selecties, dus je kan er weinig van zeggen wie er naast Moisander komt te spelen. Als hij blijft dan zal hij geloof ik verlengen en dan speelt hij gewoon weer in de basis, mark my words. Ik vind dat sowieso bullshit, spelers in het 2e zetten als ze niet verlengen. De beste namen moeten spelen en pas als je een gelijkwaardig alternatief hebt stel je de persoon met het korte contract niet op.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik verwacht niet dat we ooit gaan meemaken dat Hoesen Sightorsson uit de basis speelt. Nu Sightorsson helemaal fit is en ritme heeft opgedaan, verwacht ik van Sightorsson dat hij snel duidelijk maakt de betere te zijn.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Tja, maar Toby wel rugnummer 3 gekregen. Hadden ze ook een andere kunnen doen anders.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik verwacht niet dat we ooit gaan meemaken dat Hoesen Sightorsson uit de basis speelt. Nu Sightorsson helemaal fit is en ritme heeft opgedaan, verwacht ik van Sightorsson dat hij snel duidelijk maakt de betere te zijn.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
William Ekong jongetjes, onthoud die naam!
Was ook op proef bij PSV, niet goed genoeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.