• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.238 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.655 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ploppen!

Ook de opmerkingen over het Ek-vrouwenvoetbal op zijn twitteraccount (als reactie op zijn vorige column) zijn geweldig om te volgen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Menno Pot is sowieso een geweldige columnist.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Inderdaad. Nu overstappen naar Mino en je hebt nog 6 weken. Die is binnen 3 weken dan wel verkocht. Meestal bij clubs waar hij coaches heeft waar hij vriendjes mee is. Zou me niet verbazen als Ola dan bv bij Jol zijn Fulham uit gaat komen.

Zoals ik al zei kan die nu niet overstappen, na de transferperiode kan die pas overstappen naar Raiola.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Menno Pot is sowieso een geweldige columnist.

Oh ik zie nu dat die 'Ploppen' van Pot was. Ik kwam hem op een tweet van Edwin Struis tegen dus dacht dat hij hem had geschreven.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ah, dat heb ik dan gemist. Nouja, off the record kan Mino natuurlijk al wel wat doen voor hem. En anders lekker wachten tot de winter. Gaat ie voor 1,5 miljoen de deur uit en kan hij nog een half seizoentje fit worden voor het WK.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Die Frank de Boer heeft er helemaal geen zicht op.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Altijd wel een zwak gehad voor Enoh; een prima extra slot op de deur wanneer de tegenstander op je poort begint te beuken. Maar wannneer je als Ajax naar een hoger niveau wilt dan is hij simpelweg als voetballer te beperkt.

Lukoki heeft zijn kansen gehad, als je na twee seizoenen onder deze staf nog steeds geen progressie maakt zit er weinig rek in. Prima speler voor een ADO of NAC

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De roze reigers!

Eerste homoseksuele voetbal...

Mooi mooi, zolang ze zich niet profileren als een bevoorrechte groep (wat ze niet doen) juich ik dit toe. Blijkbaar zijn ze bij ADO toch wat progressiever dan ik dacht gezien de gevoeligheid van dit onderwerp.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Nomak schreef:

Die Frank de Boer heeft er helemaal geen zicht op.

Hier nog één:

De Boer: 'Siem en Christian zijn net zoveel waard als Strootman' - voetbalzone.nl

Siem de Jong is ook 20 miljoen waard.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Materny schreef:

Altijd wel een zwak gehad voor Enoh; een prima extra slot op de deur wanneer de tegenstander op je poort begint te beuken. Maar wannneer je als Ajax naar een hoger niveau wilt dan is hij simpelweg als voetballer te beperkt.

Lukoki heeft zijn kansen gehad, als je na twee seizoenen onder deze staf nog steeds geen progressie maakt zit er weinig rek in. Prima speler voor een ADO of NAC

Ik moest altijd lachen wanneer die man weer in 't veld kwam, wat was die enorm slecht zeg.

99% dat die uiteindelijk ook weer een kaart pakte.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Strootman was 17 excl. (Hoewel iedereen 20 roept vreemd genoeg).. En ja, de belangrijkste Ajacied de afgelopen drie titels en captain met doorlopend contract mag absoluut voor die prijs weg. Hij heeft meer laten zien dan Strootman, dat staat vast.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2384 stemmen

Materny schreef:

Maak daar maar van Top Oss of FC Dordrecht.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Siem heeft zijn waarde in Nederland en Europa meer bewezen dan Strootman. Probleem is dat Siem nog 2 jaar contract heeft en Strootman had er geloof ik 3 of 4.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Siem heeft zijn waarde in Nederland en Europa meer bewezen dan Strootman. Probleem is dat Siem nog 2 jaar contract heeft en Strootman had er geloof ik 3 of 4.

De Jong is echter veel meer een stille kracht. Iemand waar per definitie veel minder voor betaald wordt dan een spelverdeler.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

De Jong is echter veel meer een stille kracht. Iemand waar per definitie veel minder voor betaald wordt dan een spelverdeler.

Ik denk dat de Jong met al zijn bepalende goals wel aardig opgevallen is. Strootman is ook geen aanwezige spelverdeler.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik denk dat de Jong met al zijn bepalende goals wel aardig opgevallen is. Strootman is ook geen aanwezige spelverdeler.

Hij kan hele goeie cijfers overleggen ja. Toch weet je 100% zeker dat hij max. rond de 10 miljoen op kan brengen. Het is gewoon geen type speler om voor heel veel verkocht te worden. Strootman is veel sierlijker, die is trouwens behoorlijk opvallend en aanwezig als je het mij vraagt. Misschien alleen afgelopen seizoen wat minder, maargoed.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Hij kan hele goeie cijfers overleggen ja. Toch weet je 100% zeker dat hij max. rond de 10 miljoen op kan brengen. Het is gewoon geen type speler om voor heel veel verkocht te worden. Strootman is veel sierlijker, die is trouwens behoorlijk opvallend en aanwezig als je het mij vraagt. Misschien alleen afgelopen seizoen wat minder, maargoed.

Met je verhaal over Siem ben ik het wel aardig eens, maar Strootman sierlijk noemen? Als die jongen iets niet is, dan is het een sierlijke speler. Hij is vooral een breker en iemand die als leider wel capaciteiten bezit.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Wat is die man toch altijd veel met PSV bezig.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hij is vooral een breker en iemand die als leider wel capaciteiten bezit.

Welke dan, buiten verongelijkt kijken en schreeuwen? Ik vind het juist in alles geen leider, maar een 'volgende' speler. Ook nu loopt ie weg van zijn verantwoordelijkheid bij PSV. Vorig jaar was Van Bommel daar degene die de lijnen uitzette.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Morgen de beoogde basis van Ajax tegen Werder, daar maak ik wel even een avond voor vrij. Tevens de beslissing wie eerste keeper zal worden (maar dat blijft natuurlijk Vermeer tot grote teleurstelling van Jesper). Wat ik me dan afvraag aangezien beide heren niet onder doen voor elkaar; Ajax speelt circa 50 serieuze duels in een seizoen, waarom niet beide 25 laten keepen. Jesper alles thuis, Kenneth alles uit.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Materny schreef:

Morgen de beoogde basis van Ajax tegen Werder, daar maak ik wel even een avond voor vrij. Tevens de beslissing wie eerste keeper zal worden (maar dat blijft natuurlijk Vermeer tot grote teleurstelling van Jesper). Wat ik me dan afvraag aangezien beide heren niet onder doen voor elkaar; Ajax speelt circa 50 serieuze duels in een seizoen, waarom niet beide 25 laten keepen. Jesper alles thuis, Kenneth alles uit.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

En Jeroen verzorgt de catering?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zeg ik iets vreemds, stelletje lolbroeken? Beide (vooral Kenneth) zijn al zo lang bij Ajax dat de verdediging weet wie ze in hun rug hebben en wat ze kunnen verwachten. Men doet het tegenwoordig al voor de beker, ik zie het probleem niet. Nog een jaar Jesper laten banken riekt naar kapitaal/talent verkwanselen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Nee hoor niet zo vreemd, en met 2 gelijkwaardige keepers (als ze zich beiden in die rol kunnen vinden) een uitstekende oplossing. Maken genoeg wedstrijden en je 2e keeper is geen mindere versie van de 1e zonder wedstrijdritme.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Thank you.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Lefgozer schreef:

En Jeroen verzorgt de catering?

Kleine Kennis had vroeger wat meer stevige pizza's moeten eten, nu is het al te laat.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Zeg ik iets vreemds

Jij zal ook wel snappen dat Vermeer hier NOOIT mee akkoord zal gaan. Die heeft zijn basisplaats en zal niet zomaar de helft van de wedstrijden op de bank gaan zitten om zijn 'concurrent' wat wedstrijdritme te gunnen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als Frankie says so dan heeft hij maar te schikken. Maar dit is eerlijk gezegd een zinloze discussie want het gaat toch niet gebeuren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Als Frankie says so dan heeft hij maar te schikken. Maar dit is eerlijk gezegd een zinloze discussie want het gaat toch niet gebeuren.

En terecht. Gewoon 1 keeper nemen, anders levert dat alleen maar verwarring op. Jammer voor Cillessen, zou ik ook alle vertrouwen in hebben, maar na 3 titels op rij met steeds een sterke Vermeer, zeker vorig seizoen, is er geen twijfel mogelijk.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Jovetic naar City, ook al voor 30 miljoen.

Ongelofelijk dat ze dan dat bedrag ook voor Negredo hebben neergeteld, enkel om de bank warm te houden...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.