• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.670 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oh die wil ik zelf wel geven hoor: Madrid won niet de CL en Frankrijk werd geen Europees Kampioen. Vooral die laatste voorspelling bleek achteraf absurd. Niet zo absurd natuurlijk als 'Eyong Enoh is klaar voor de Europese top', maar het kwam in de buurt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vertrouw op Materny.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben rond met Excelsior !

Heb voor komend seizoen twee business seats bij mijn geliefde Kralingse cluppie.

Nergens zit je dichter op het veld. Op naar promotie!

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zijn dat business seats?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vertrouw op Materny.

Spannond! Ik kan me niet voorstellen dat het erger is dan 'Mitchell Donald is een groot talent', maarja wieweet. Wordt tijd dat het archief eens open gaat. We wachten rustig af.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Geen business unit?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zijn dat business seats?

ZIt je een stuk beter dan ergens hoog in de 2e ring. Ook ben je en stuk sneller bij de bar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toegegeven, qua placement zit je wel beter zo. Er is dus wel een bar, dan heb ik niets gezegd .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik zit op zondag ook in de Kuip hoor, daar niet van...

Maar Business Club is bij Excelsior gewoon beter geregeld. Minder massaal en de voorzieningen zijn beter afgestemd op de doelgroep.

Als ex business seat houder in de Kuip was ik echt erg ontevrede met het gebodene. Ligt voor een groot deel aan het stadion en het Maasgebouw dat gewoon veel te klein is, maar ook voor een heel groot deel an de mensen bij Feyenoord zelf. Die bakken er ook weinig van. Hoop daarom echt dat er in de nasleep van het drama met HNS flink wat koppen gaan rollen. Gudde, Koevermans en de hele marketing afdeling moeten er gewoon snel uit. Al die berichtgeving dat ze nu plots wel het licht hebben gezien is echt zo fout. Het zit gewoon in de hele organisatie, die cultuur van niet communiceren of luisteren naar de achterban. Dat moet je eerst van binnenuit oplossen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar goed dat Excelsior voorlopig in de JL bivakkeert .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop toch wel wat Feyenoord talenten daar te bewonderen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Waarom? Hij is toch international onder Louis, heeft ook alleen geroken aan de EL, is jong, heeft potentie en heeft longen als een paard. Een koopje.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Iedereen kan tegenwoordig international worden onder van Gaal...

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

'Steenrijke Russen liepen al drie keer een blauwtje bij kritische Ajacied' - voetbalzone.nl

Volgens mij heeft hij 't echt te hoog in z'n bol en verwacht die ploegen als United, Bayern München, Barcelona en Real Madrid.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Oh ja, en hij heeft nog vier jaar contract!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mooi zo. Uitmelken, die koop club. Alsof Utrecht niet gelezen heeft hoeveel PSV aan Strootman heeft verdiend.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

'Steenrijke Russen liepen al drie keer een blauwtje bij kritische Ajacied' - voetbalzone.nl

Volgens mij heeft hij 't echt te hoog in z'n bol en verwacht die ploegen als United, Bayern München, Barcelona en Real Madrid.

Staat juist dat hij een tussenstop wil maken, maar wel in een competitie waar hij gezien wordt. Engeland of Spanje dus, maar in Spanje is buiten Real en Barca het geld wel op, lijkt mij.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Haha is er eens een speler echt bezig met carrièreplanning en tevens loyaliteit naar zijn huidige club, is hij niet wijs volgens jou. Nee, lekker a la Strootman en Lens meteen naar B clubjes als Roma en Kiev hollen is verstandig...

Eriksen weet wat hij aan Ajax heeft en kan vanuit die optie gewoon kritisch zijn. Lekker een mooie club uit Engeland, Duitsland of Spanje en anders lekker bij Ajax verlengen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

j0enne schreef:

Grapjas, en dan speel je in de Russische competitie waar je nog niet dood gevonden wilt worden.... Nee dat moet je willen...

Leverkusen is op zich wel aardig, maar dan speel je nooit voor de prijzen. Dat wil je als voetballer ook niet. Waarom zou je een kampioens ploeg daarvoor verruilen? Nu is Barcelona natuurlijk wel wat overdreven, maar ik zou als speler ook kritisch zijn in mijn keuze, genoeg spelers die hebben bewezen dat kiezen voor het geld funeste is geweest voor hun carriere. Laatste zin in het artikel lijkt me ook duidelijk..

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Waarom? Hij is toch international onder Louis, heeft ook alleen geroken aan de EL, is jong, heeft potentie en heeft longen als een paard. Een koopje.

Zo ken ik er nog wel eentje

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Blatter wil WK 2022 naar januari halen: 'Het land kan niet gekoeld worden' - voetbalzone.nl

Stelletje corrupte, geldbeluste idioten. Dit had je moeten uitzoeken voordat je het bid accepteerde. Hoe duidelijk is het weer dat de Fifa gewoon de hoogste bieder heeft gekozen en niet het land waar het beste toernooi wordt gehouden.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

(afbeelding)

Dit beest is vrijdag ook nog van de partij.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vertrouw op Materny.

U roept? Laat mij u mee terug nemen in de tijd waarbij een schamel kwartier aan zoekwerk het volgende bracht.

otherfool schreef:

PSV - Ajax voor een kratje HJ:

otherfool: een ééntje

stfuympos: een twéétje

We weten hoe dat afliep.

otherfool schreef:

Ach jee, een dvd voor jou als El Unico de CL niet wint.

Wat resteerde was bittere teleurstelling en kluizenaarsbestaan.

otherfool schreef:

Wel poëtisch, de man die 40 jaar terug als voetballer Ajax naar de wereldtop bracht gaat de club in zijn twilight years nu weer compleet tot aan de grond toe afbreken (hij is al hard bezig).

Fluwelen revolutie werpt vr...

otherfool schreef:

Verdomme is best een aardige speler natuurlijk (al gaat-ie het niet maken als CV in de PL). . Misschien dat-ie het kan redden op het middenveld, of anders eventueel nog op linksback.

(afbeelding)

otherfool schreef:

Ik ga voor 1 punt en doelsaldo 2-28 deze Amsterdamse Cl editie.

(afbeelding)

otherfool schreef:

Prijzen pakken is onbelangrijk voor een profvoetballer.

(afbeelding)

En als toegift:

otherfool schreef:

PSV - Ajax wordt op zeker een ééntje.

Daar durf ik mijn reputatie als voetbalkenner wel voor op het spel te zetten.

(afbeelding)

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Blatter wil WK 2022 naar januari halen: 'Het land kan niet gekoeld worden' - voetbalzone.nl

Stelletje corrupte, geldbeluste idioten. Dit had je moeten uitzoeken voordat je het bid accepteerde. Hoe duidelijk is het weer dat de Fifa gewoon de hoogste bieder heeft gekozen en niet het land waar het beste toernooi wordt gehouden.

Dat gaat nooit lukken, dan speel je eerst nog van augustus t/m mei. Dan moet je 7 maanden wachten. Daarna zou je dan de competitie ineens van januari t/m oktober of februari t/m november moeten houden, dan dat WK om vervolgens als je de competitie normaal wilt beginnen je weer zo'n 6 maanden moet wachten tot augustus.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

U roept? Laat mij u mee terug nemen in de tijd

Met alle respect, maar PSV laten winnen van Ajax waar het 0-0 werd of Madrid de CL gunnen waar het pas in de halve finale op 1 goaltje wordt uitgeschakeld vind ik niet echt vergelijkbaar met 'Eyong Enoh is klaar voor de Europese Top', 'Eriksen mag pas voor 40 miljoen weg' of 'Mitchell Donald is een groot talent', maar afijn. Wel een leuke post

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Met alle respect, maar PSV laten winnen van Ajax waar het 0-0 werd of Madrid de CL gunnen waar het pas in de halve finale op 1 goaltje wordt uitgeschakeld vind ik niet echt vergelijkbaar met 'Eyong Enoh is klaar voor de Europese Top', 'Eriksen mag pas voor 40 miljoen weg' of 'Mitchell Donald is een groot talent', maar afijn.

Dat mag jij vinden, maar iedereen interpreteert een uitspraak en de waarde daarvan op zijn eigen wijze. Zo heeft AL1 nooit de stommiteit begaan om voor iets te wedden waar hij 'zeker van was'; iets waar jij een universitaire graad in hebt.

Wel een leuke post

Dank u

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Baas Siem

Er zijn wel clubs die mij via mijn zaakwaarnemer hebben benaderd de laatste tijd. Uit Engeland en dergelijke landen, maar ik weet niet of ik nu al die stap al moet zetten. Of ik speel onderin in de Premier League of in Nederland om het kampioenschap', De Jong zinspeelt op een langer verblijf in Amsterdamse dienst..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.