- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Kan me nog wel een Barca-Arsenal herinneren. 2 fantastische potjes en van Persie met zijn pro Barca rode kaart 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Tja, als Spanje zo speelt als de eerste helft tegen Uruguay - dat was een puur genot om te zien. Hoog baltempo, strakke passes, veel lopende mensen en de defensie werkelijk 45 minuten omsingeld.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Goed uitgevoerd is het nooit saai. Ze willen soms alleen wat doordraven, wat wel eindigt in getik rondom de middenlijn.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Spanje oogt met dit systeem sowieso voorin wat matig de laatste jaren, maar dat komt omdat ze geen vast aanspeelpunt voorin hebben. Zo'n Torres loopt ook 9 van de 10 keer ergens aan de zijkant. En echte buitenspelers gebruiken ze niet, dat zijn vooral halve middenvelders. Een Mata staat reserve, maar zo'n speler zou je dan moeten gebruiken wil je constant dreigend zijn. Spanje moet het hebben van een zeer hoog baltempo, iets wat ze gisteravond absoluut niet hadden. Ze spelen een ploeg liever kapot en slaan vanuit die visie dan wel toe. Ik vind Spanje trouwens wel steeds minder leuk spelen. In 2008 waren ze super, 2010 was al zakelijker, 2012 was voor Spanje's doen nog matiger. Al vind ik de technische perfectie nog steeds wel knap om te zien.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Een prettige en onverwachtse surprise in mijn brievenbus net 

kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Ja, die exclusieve bijdrage van David Endt is wel een collectors-item nu 
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
Ziet er mooi uit, maar wat jammer dat het over Ajax gaat 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, die exclusieve bijdrage van David Endt is wel een collectors-item nu

Ik baal er overigens wel van dat Ajax al een paar jaar geen officiele seizoensdvd meer uitbrengt. Vroeger werkten ze samen met een bekend filmbedrijf, de laatste jaren niet meer. Van de laatste 2 titels heb ik niet eens een dvd 
Misschien kan rep deze dvd op the pirate bay uploaden? 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Danny Blind blij dat ie weg is bij Ajax
Heeft Blind dan echt geen zelfkennis? Ajax heeft Blind tig verschillende functies gegeven binnen Ajax en nergens voldeed hij. En dan achteraf lopen huilen. Maar goed, ik heb Blind altijd al een slappe zak gevonden. Begrijp ook nog steeds niet wat ie bij Oranje doet. Gelukkig is het straks exit Van Gaal en dus ook exit Blind. Maar dat zal ie dan ook wel niet begrijpen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Bij je seizoenskaart dat, of de Ajax life?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Seizoenskaarthouders krijgen die dvd toegestuurd.
Heeft Blind dan echt geen zelfkennis? Ajax heeft Blind tig verschillende functies gegeven binnen Ajax en nergens voldeed hij. En dan achteraf lopen huilen. Maar goed, ik heb Blind altijd al een slappe zak gevonden. Begrijp ook nog steeds niet wat ie bij Oranje doet. Gelukkig is het straks exit Van Gaal en dus ook exit Blind. Maar dat zal ie dan ook wel niet begrijpen.
En Blind koos het kamp Ten Have, Sturkenboom, van Gaal. Dan graaf je je eigen graf. Dom van hem, want de Boer was wel tevreden over hem als assistent bij het eerste. Dat had hij nog jaren kunnen doen als hij het goede kamp gesteund had.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Kontkusserij zeg!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Stomme zak inderdaad, paardenlul eerste klas ook. Vent kent totaal geen zelfreflectie.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Seizoenskaarthouders krijgen die dvd toegestuurd.
En Blind koos het kamp Ten Have, Sturkenboom, van Gaal. Dan graaf je je eigen graf. Dom van hem, want de Boer was wel tevreden over hem als assistent bij het eerste. Dat had hij nog jaren kunnen doen als hij het goede kamp gesteund had.
Normaliter heeft Scholletje geen moeite om het juiste kamp, of de juiste kont, te kiezen...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Normaliter heeft Scholletje geen moeite om het juiste kamp, of de juiste kont, te kiezen...
Die ene foute keuze is dan ook fataal geworden.
Blind had beter moeten weten. ''Gij zult Johan Cruijff niet tegenwerken'' is regel 1 binnen Ajax.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Die komt over een paar jaar met een bruine tong gewoon weer binnen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Voor zover ik weet alleen scc houders. Vrienden van me hebben em ook binnen.
Kontkusserij zeg!
Klopt(en het werkt
) . Liever dit cadeau dan een onbeduidend rugnummer zijn haha
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Schitterend afscheid van 'Rooie Marck.' Kreeg onlangs te horen dat hij nog maar een aantal weken te leven heeft en even was het nog de vraag of hij de eerste training van Feyenoord nog wel kon meemaken. Dat redde hij, met deze beelden tot gevolg. De beelden vanaf 3:45 zijn intstant kippenvelmomenten.
Het Legioen. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen

Ik baal er overigens wel van dat Ajax al een paar jaar geen officiele seizoensdvd meer uitbrengt. Vroeger werkten ze samen met een bekend filmbedrijf, de laatste jaren niet meer. Van de laatste 2 titels heb ik niet eens een dvd 
Misschien kan rep deze dvd op the pirate bay uploaden?
Ik zal als ik straks thuis ben van fitness de dvd even bekijken. Ben benieuwd of het wat is. Maar met een begeleidende tekst van Endt kan het nooit slecht zijn
Jammer dat hij er zo droog buiten gezet wordt..
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Schitterend afscheid van 'Rooie Marck.' Kreeg onlangs te horen dat hij nog maar een aantal weken te leven heeft en even was het nog de vraag of hij de eerste training van Feyenoord nog wel kon meemaken. Dat redde hij, met deze beelden tot gevolg. De beelden vanaf 3:45 zijn intstant kippenvelmomenten.
(embed)
Het Legioen.
Vroeg me al af waar de kuip kontkusserij bleef. Hier dus
Tsjah, je moet het toch ergens mee doen he. Jij schrijft iig het legioen met een hoofdletter.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hap hap hap.
rep is zo voorspelbaar
.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
(embed)
Het Legioen.
Zo hoort het! Dat hoort iedere club op deze manier te doen.
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
(embed)
Het Legioen.
Prachtig! Zoals het alleen in Rotterdam kan, echt kippenvel!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind dit soort teksten echt treurig. Ik zag vorig seizoen ook een reportage voorbij komen van een doodzieke man die naar een wedstrijd van PSV nog kon gaan en iedereen mocht ontmoeten. In het verleden ook zoiets eens rondom Ajax gelezen. My ass dat dit typisch Feyenoord zou zijn. Dit doen alle clubs.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Doen ze dat bij Ajax ook joh? Ik dacht dat ze daar alleen een spandoekje vingerverven om fictieve personen te eren. Viggo Walker was het toch?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Da's wel een legendarisch verhaal haha.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Doen ze overal idd. Ik durf zelfs te stellen. Als het in Rotterdam kan, dan kan het overal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.