• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.080 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.048 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Reacties bij Panathinaikos fans over de komst van Falkenburg zijn wel redelijk hilarisch.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

DMF schreef:

Doen ze dat bij Ajax ook joh? Ik dacht dat ze daar alleen een spandoekje vingerverven om fictieve personen te eren. Viggo Walker was het toch?

AZ zelfs laatst ook nog. Beetje triest deze zelfpijperij weer Hoogtepunt van jullie seizoen is in ieder geval weer voorbij

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Reacties bij Panathinaikos fans over de komst van Falkenburg zijn wel redelijk hilarisch.

Ik ben wel nieuwsgierig... Een mooi voorproefje als dadelijk Castillion bij Panathinaikos tekent.

Van oudsher wisten Griekse clubs altijd wel een aantal grote namen te strikken, maar dat lijkt voorbij als je dit zo ziet.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ze zijn ook geïnteresseerd in Castillion hahaha.

'Panathinaikos meldt zich bij Ajax voor spits' | VoetbalPrimeur

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Botte botte Botteghin, botte botte Botteghin!

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ik maak hieruit op dat Botteghin van NAC naar Groningen gaat.

Een van de betere centrale verdedigers in Nederland.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

AZ zelfs laatst ook nog. Beetje triest deze zelfpijperij weer Hoogtepunt van jullie seizoen is in ieder geval weer voorbij

Je bent wel lekker happerig vandaag.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ik maak je alleen belachelijk, is geen happerij hoor

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

RTL7 wijdt hele avond aan Sjaak Swart

Door BvdPloeg, 28 juni 2013 15:28, 177 views, Bron: Radio.nl | Wed 50 euro gratis op wedstrijden

De jubileumavond van Sjaak Swart zal komende woensdag ruimschoots aandacht krijgen van RTL7. De commerciële zender zendt eerst de verjaardagswedstrijd uit in het Olympisch Stadion en komt daarna met de documentaire 'Ik voetbal dus ik ben: Mister Ajax'.

De wedstrijd zal beginnen om 18.45 uur en daar doen onder meer Johan Cruijff, Rafael van de Vaart, Wim Jonk, Wesley Sneijder, Frank de Boer, Dennis Bergkamp, Jari Litmanen, Edwin van der Sar en Marc Overmars aan mee.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Meh!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

MRDammann schreef:

(quote)

Prachtig! Zoals het alleen in Rotterdam kan, echt kippenvel!

Bla bla. Vorig jaar stond de gehele AZ selectie en een dosis supporters in een erehaag op straat tijdens de uitvaart toen een jonge fan was overleden. Die verheerlijking van het legioen is soms echt zum kotsen

Neemt niet weg dat het mooie beelden zijn.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

rep_robert schreef:

Ik maak je alleen belachelijk, is geen happerij hoor

We weten allebei beter. De waas die je voor je ogen krijgt als het woord Legioen alleen al valt, tekent de grootsheid.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

kos schreef:

Vertel, pik. Maar Erik "Jonge Juffrouw" Falkenburg heeft nog geen contract ondertekend toch?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Bla bla. Vorig jaar stond de gehele AZ selectie en een dosis supporters in een erehaag op straat tijdens de uitvaart toen een jonge fan was overleden. Die verheerlijking van het legioen is soms echt zum kotsen

Neemt niet weg dat het mooie beelden zijn.

Ramon RIP. Was een kippenvel moment inderdaad.

(afbeelding)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik baal er overigens wel van dat Ajax al een paar jaar geen officiele seizoensdvd meer uitbrengt. Vroeger werkten ze samen met een bekend filmbedrijf, de laatste jaren niet meer. Van de laatste 2 titels heb ik niet eens een dvd

Misschien kan rep deze dvd op the pirate bay uploaden?

Die seizoens-dvd's zitten de laatste jaren standaard bij het jaarboek. Best poep-uitgaves, al was die van dit jaar al een stuk beter dan de voorgaande twee.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Ramon RIP. Was een kippenvel moment inderdaad.

(afbeelding)

Prachtig, dit kan alleen bij Feyenoord!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Die seizoens-dvd's zitten de laatste jaren standaard bij het jaarboek. Best poep-uitgaves, al was die van dit jaar al een stuk beter dan de voorgaande twee.

Ik heb de dvd bekeken. Het is geen seizoensoverzicht, maar een "Trilogie" dvd. Ze pakken alle hoogte en- dieptepunten uit de drie seizoenen en maken daar een mooi geheel van. Al deze hoogte- en dieptepunten zijn bijna exact overeenkomstig in de drie seizoenen.

Dus van elk seizoen pakken ze bijvoorbeeld de wisselvallige openingen erbij(elk seizoen hebben we in de eerste drie wedstrijden een keer gelijk gespeeld met 2-2 en een overwinning met veel doelpunten behaald), de matige oktober en november maanden waar drie seizoenen op rij de punten veelal werden verloren, de matige opening van het tweede seizoenshelft(speelronde 20 werd drie seizoenen op rij verloren) en uiteraard de inhaalslag drie keer op rij.

Ondersteund met fraaie muziek en af en toe een mooi tussenstukje met Endt in de hoofdrol, die wat quotes uit de hoge hoed tovert.

De hele docu duurt een kleine 33 minuten.

Er staan ook extra's op de dvd: Het " Wij zijn Ajax" lied, waar het koningslied een puntje aan kan zuigen

Alle goals van het seizoen, begeleid met pakkende muziek en 2 interviews met de "vedettes" en de "stille krachten".

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

Er staan ook extra's op de dvd: Het " Wij zijn Ajax" lied, waar het koningslied een puntje aan kan zuigen

.

Over zelfpijperij gesproken, wat een wanproduct.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ja, ik vind hem ook verschrikkelijk

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

rep_robert schreef:

Was em alweer bijna vergeten, maar.. Die clip vraagt om een uitgebreide analyse van de heer otherfool.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik had al een stukje met het schuim op de bek geschreven maar toen ging moviemeter eruit

Kern van het verhaal: debiel, stumpers, gênant, doodstraf.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Zonde...

Is het trouwens al een maand geleden sinds Hoesanna's goal ofzo? Ik constateer opeens dat ik nog de enige ben met DH-avatar.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hmm 3 weekjes denk ik dus ja een beetje cheaten is het wel, maar de Tour gaat voor alles!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

'Alleen als Barcelona me vraagt om daar te komen spelen, dan ga ik door met voetballen'

Aldus:

Marama Vahirua (33), de enige prof in de selectie van Tahiti tijdens de strijd om de Confederations Cup, kondigt aan zijn loopbaan te beëindigen (TNTV).

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

DMF schreef:

Schitterend afscheid van 'Rooie Marck.' Kreeg onlangs te horen dat hij nog maar een aantal weken te leven heeft en even was het nog de vraag of hij de eerste training van Feyenoord nog wel kon meemaken. Dat redde hij, met deze beelden tot gevolg. De beelden vanaf 3:45 zijn intstant kippenvelmomenten.

(embed)

Het Legioen.

Schitterend man, mooier einde kan hij zich niet wensen zo

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Pruim schreef:

Botte botte Botteghin, botte botte Botteghin!

En nog een goede linksback ook:

giliano wijnaldum verruilt az voor fc groningen | nusport.nl/eredivisie | Voor het laatste nieuws van elke sport

AZ ziet blijkbaar meer in Downey Gorter... Waarom? Geen idee.

Vejinovic volgt Bosz van Heracles naar Vitesse - FCUpdate.nl

Goede speler. Helaas had hij een sterke selectie voor zich, bij AZ ging hij destijds veel te vroeg weg.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

G. Wijnaldum heeft weinig vertrouwen in Marcel Brands :

Wijnaldum: 'We gaan voor Europees voetbal' • ELFvoetbal.nl

Alderweireld niet naar Leverkusen:

Niet Alderweireld, maar Spahic naar Bayer • ELFvoetbal.nl

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

En nog een goede linksback ook:

giliano wijnaldum verruilt az voor fc groningen | nusport.nl/eredivisie | Voor het laatste nieuws van elke sport

AZ ziet blijkbaar meer in Downey Gorter... Waarom? Geen idee..

Viergever en Heymans zouden om de linksback moeten strijden met Haps daarachter (laatste geruchten). Gorter heeft geen toekomst meer op de linksback.

Wijnaldum zou de laatste aanbieding van AZ hebben afgeslagen.

PS : Die laatste upgrade ziet er best grappig uit op de website

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Viergever en Heymans zouden om de linksback moeten strijden met Haps daarachter (laatste geruchten). Gorter heeft geen toekomst meer op de linksback.

Wijnaldum zou de laatste aanbieding van AZ hebben afgeslagen.

PS : Die laatste upgrade ziet er best grappig uit op de website

Dus als Viergever weggaat zijn we fucked. Of die Heymans moet goed zijn, maar die heeft nog niemand aan het werk gezien.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Een inktzwarte dag voor alle glaszetters in regio Eindhoven. Pietertje vertrekt voor 3.5 miljoen het kanaal over.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.