- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Vejinovic volgt Bosz van Heracles naar Vitesse - FCUpdate.nl
Goede speler. Helaas had hij een sterke selectie voor zich, bij AZ ging hij destijds veel te vroeg weg.
Prachtige technicus. Ziet het spelletje. Alleen zo verdomde flegmatiek. Die jongen kan veel meer dan hij laat zien. Ik verwacht niet dat Bosz Vitesse zo aanvallend laat spelen (en mag laten spelen) als hij Heracles liet spelen. Daar ligt de kracht van Vejinovic.
Die opmerking dat hij verdedigend een meerwaarde is, snap ik niet. Aanvallend uiteraard wel.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Een inktzwarte dag voor alle glaszetters in regio Eindhoven. Pietertje vertrekt voor 3.5 miljoen het kanaal over.
Daar maakt die Brands wel een topdeal van, eerlijk is eerlijk. Normaal zou je er geen miljoen meer voor geven. Wel weer een verdediger weg.
Dus je hebt nu alleen nog Willems (linksback) en Bruma (centrum) over, samen met grote klasbakken Marcelo en Derijck.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Zanka, Manolev, Tamata, Hendrix, Koch, Brenet.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Dus als Viergever weggaat zijn we fucked. Of die Heymans moet goed zijn, maar die heeft nog niemand aan het werk gezien.
Die Heymans doet het op dit moment goed, maar anders hebben we Haps of natuurlijk super Donny nog . Wie op mij trouwens indruk maakte is Overeem ! Ik hoop sowieso dat Overeem of Haye wat speelminuten gaan krijgen, want ze zijn tenslotte de nieuwe diamanten uit de jeugd.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Kuipers krijgt finale:
http://www.vi.nl/nieuws/243203/Finale-tussen-Brazilie-en-Spanje-beloning-voor-Kuipers.htm
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
3.5 miljoen voor Pieters. Niet gek met een contract van nog maar één jaar en al die blessures.
Hup Brands, en nu krijgen we nog een extra verdediger aangezien die zelf heeft gezegd dat d'r pas nieuwe komen wanneer d'r verkocht wordt.
Ik zeg Maher en Viergever gewoon in een deal voor 10 miljoen. Zou geweldig zijn.
Nu Toivonen nog zien te lozen voor die 5.5 miljoen en 't feest is helemaal compleet.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zanka, Manolev, Tamata, Hendrix, Koch, Brenet.
Bedoelde eigenlijk spelers waar een beetje niveau en ervaring in zit.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Met de CL-finale is hij wel behoorlijk genaaid volgens mij. Die had hij ook moeten krijgen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Zanka heeft dat niveau gehad, hopelijk wordt het geen tweede Addo. Tamata heeft een heel behoorlijk seizoen gedraaid bij Roda en Hendrix is een heel behoorlijk talent.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen

Bijna met z'n ogen dicht die pingel van gister. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Zou trouwens wel wat zijn zeg, PSV en 11 Nederlanse spelers in de basis, al zie ik geen Nederlandse rechtsback komen. Of Brenet moet worden opgesteld.
--------------------Zoet-------------------------
Manolev - Bruma - Viergever - Willems
--- Wijnaldum - Maher - Strootman ----
------ Narsingh/Jozefzoon - Locadia - Depay -------
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Deze transferperiode is een zegen voor PSV. Als Strootman en Toivonen nu ook nog vertrekken, zijn ook vrijwel alle rotte appels weggewerkt en wordt het naast een elftal met veel potentie en kwaliteit ook eindelijk weer de sympathieke, niet-opgefokte, ploeg uit de tijd van mensen als Nilis, Numan, Zenden en Van Nistelrooij.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Deze transferperiode is een zegen voor PSV. Als Strootman en Toivonen nu ook nog vertrekken, zijn ook vrijwel alle rotte appels weggewerkt en wordt het naast een elftal met veel potentie en kwaliteit ook eindelijk weer de sympathieke, niet-opgefokte, ploeg uit de tijd van mensen als Nilis, Numan, Zenden en Van Nistelrooij.
Jetro ´Zeefuik Jr.´ Willems mag dan ook wel zijn biezen pakken. Knap hoe iemand een 180 kan maken binnen een jaar tijd op gebied van prestaties en mentaliteit.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Knap hoe iemand een 180 kan maken binnen een jaar tijd.
Dit is toch het voetbal- en niet het dart-topic?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zijn panenka was al gejat in die reeks, hij moest met wat nieuws komen uiteraard 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Knevel en poephoofd? Ben met dat slavengezeik gestopt te kijken. Wat is er mis met ome Sjaak?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dat kun je wel aan mijn opmerking aflezen toch?
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Ja, wel een beetje, maar ben vooral benieuwd wat specifieks hij allemaal loopt te raaskallen. Kijk morgen wel even terug.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Jetro ´Zeefuik Jr.´ Willems mag dan ook wel zijn biezen pakken. Knap hoe iemand een 180 kan maken binnen een jaar tijd op gebied van prestaties en mentaliteit.

depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ja, wel een beetje, maar ben vooral benieuwd wat specifieks hij allemaal loopt te raaskallen. Kijk morgen wel even terug.
Raaskallen is het niet maar hij is nogal tevreden met zichzelf.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Jaaa... zo zie ik er ook uit als ik steeds mijn adem in hou.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Brrr wat een gehuil van die Spanjaarden. Ik heb die hypocrieten een jaar geleden niet horen klagen toen zij voor de finale van het EK een dag meer rust hadden dan de Italianen.
Gelukkig reageert Scolari scherp.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Als Strootman vertrekt heeft PSV genoeg ruimte voor Schaars lijkt mij die prima op die positie terecht kan.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ja en dan gaan we er in kwaliteit helemaal niet op achteruit...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Brrr wat een gehuil van die Spanjaarden. Ik heb die hypocrieten een jaar geleden niet horen klagen toen zij voor de finale van het EK een dag meer rust hadden dan de Italianen.
Gelukkig reageert Scolari scherp.
Sowieso een beetje een rare uitspraak. Aangezien ze gisteren hebben kunnen rusten, net zoals vandaag en morgen nog bijna een hele dag rust. Moet voldoende zijn lijkt me.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.