• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.079 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.272 gebruikers
  • 9.389.979 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Lefgozer schreef:

Vejinovic volgt Bosz van Heracles naar Vitesse - FCUpdate.nl

Goede speler. Helaas had hij een sterke selectie voor zich, bij AZ ging hij destijds veel te vroeg weg.

Prachtige technicus. Ziet het spelletje. Alleen zo verdomde flegmatiek. Die jongen kan veel meer dan hij laat zien. Ik verwacht niet dat Bosz Vitesse zo aanvallend laat spelen (en mag laten spelen) als hij Heracles liet spelen. Daar ligt de kracht van Vejinovic.

Die opmerking dat hij verdedigend een meerwaarde is, snap ik niet. Aanvallend uiteraard wel.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Een inktzwarte dag voor alle glaszetters in regio Eindhoven. Pietertje vertrekt voor 3.5 miljoen het kanaal over.

Daar maakt die Brands wel een topdeal van, eerlijk is eerlijk. Normaal zou je er geen miljoen meer voor geven. Wel weer een verdediger weg.

Dus je hebt nu alleen nog Willems (linksback) en Bruma (centrum) over, samen met grote klasbakken Marcelo en Derijck.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Zanka, Manolev, Tamata, Hendrix, Koch, Brenet.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Dus als Viergever weggaat zijn we fucked. Of die Heymans moet goed zijn, maar die heeft nog niemand aan het werk gezien.

Die Heymans doet het op dit moment goed, maar anders hebben we Haps of natuurlijk super Donny nog . Wie op mij trouwens indruk maakte is Overeem ! Ik hoop sowieso dat Overeem of Haye wat speelminuten gaan krijgen, want ze zijn tenslotte de nieuwe diamanten uit de jeugd.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

3.5 miljoen voor Pieters. Niet gek met een contract van nog maar één jaar en al die blessures.

Hup Brands, en nu krijgen we nog een extra verdediger aangezien die zelf heeft gezegd dat d'r pas nieuwe komen wanneer d'r verkocht wordt.

Ik zeg Maher en Viergever gewoon in een deal voor 10 miljoen. Zou geweldig zijn.

Nu Toivonen nog zien te lozen voor die 5.5 miljoen en 't feest is helemaal compleet.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Die man heeft een heerlijk jaar gehad. Bekerfinale tussen PSV en AZ, finale Europa League tussen Chelsea en Benfica en nu deze nog!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Zanka, Manolev, Tamata, Hendrix, Koch, Brenet.

Bedoelde eigenlijk spelers waar een beetje niveau en ervaring in zit.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Die man heeft een heerlijk jaar gehad. Bekerfinale tussen PSV en AZ, finale Europa League tussen Chelsea en Benfica en nu deze nog!

Met de CL-finale is hij wel behoorlijk genaaid volgens mij. Die had hij ook moeten krijgen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Die hadden we dit seizoen ook al niet. Tja, Bouma voor de ervaring, meer niet.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zanka heeft dat niveau gehad, hopelijk wordt het geen tweede Addo. Tamata heeft een heel behoorlijk seizoen gedraaid bij Roda en Hendrix is een heel behoorlijk talent.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

(afbeelding)

Bijna met z'n ogen dicht die pingel van gister.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Zou trouwens wel wat zijn zeg, PSV en 11 Nederlanse spelers in de basis, al zie ik geen Nederlandse rechtsback komen. Of Brenet moet worden opgesteld.

--------------------Zoet-------------------------

Manolev - Bruma - Viergever - Willems

--- Wijnaldum - Maher - Strootman ----

------ Narsingh/Jozefzoon - Locadia - Depay -------

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Deze transferperiode is een zegen voor PSV. Als Strootman en Toivonen nu ook nog vertrekken, zijn ook vrijwel alle rotte appels weggewerkt en wordt het naast een elftal met veel potentie en kwaliteit ook eindelijk weer de sympathieke, niet-opgefokte, ploeg uit de tijd van mensen als Nilis, Numan, Zenden en Van Nistelrooij.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Strootman een rotte appel?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Deze transferperiode is een zegen voor PSV. Als Strootman en Toivonen nu ook nog vertrekken, zijn ook vrijwel alle rotte appels weggewerkt en wordt het naast een elftal met veel potentie en kwaliteit ook eindelijk weer de sympathieke, niet-opgefokte, ploeg uit de tijd van mensen als Nilis, Numan, Zenden en Van Nistelrooij.

Jetro ´Zeefuik Jr.´ Willems mag dan ook wel zijn biezen pakken. Knap hoe iemand een 180 kan maken binnen een jaar tijd op gebied van prestaties en mentaliteit.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Materny schreef:

Knap hoe iemand een 180 kan maken binnen een jaar tijd.

Dit is toch het voetbal- en niet het dart-topic?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Bijna met z'n ogen dicht die pingel van gister.

Zijn panenka was al gejat in die reeks, hij moest met wat nieuws komen uiteraard

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Mr Ajax is niet echt mr Modesty hé.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Knevel en poephoofd? Ben met dat slavengezeik gestopt te kijken. Wat is er mis met ome Sjaak?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Dat kun je wel aan mijn opmerking aflezen toch?

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Ja, wel een beetje, maar ben vooral benieuwd wat specifieks hij allemaal loopt te raaskallen. Kijk morgen wel even terug.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Jetro ´Zeefuik Jr.´ Willems mag dan ook wel zijn biezen pakken. Knap hoe iemand een 180 kan maken binnen een jaar tijd op gebied van prestaties en mentaliteit.

Wat een onzin die Zeefuik Jr.

(afbeelding)

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

mjk87 schreef:

Ja, wel een beetje, maar ben vooral benieuwd wat specifieks hij allemaal loopt te raaskallen. Kijk morgen wel even terug.

Raaskallen is het niet maar hij is nogal tevreden met zichzelf.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Jaaa... zo zie ik er ook uit als ik steeds mijn adem in hou.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Brrr wat een gehuil van die Spanjaarden. Ik heb die hypocrieten een jaar geleden niet horen klagen toen zij voor de finale van het EK een dag meer rust hadden dan de Italianen.

Gelukkig reageert Scolari scherp.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Quido schreef:

Vooralsnog gaat PSV er in kwaliteit flink op achteruit. Die miljoenen zijn fijn, maar ze moeten nog wel vervangers gaan halen die de gaten kunnen opvullen. Daarbij mag ik aannemen dat Strootman niet vertrekt, anders zit de concurrentie helemaal in een zetel.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Als Strootman vertrekt heeft PSV genoeg ruimte voor Schaars lijkt mij die prima op die positie terecht kan.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ja en dan gaan we er in kwaliteit helemaal niet op achteruit...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nomak schreef:

Brrr wat een gehuil van die Spanjaarden. Ik heb die hypocrieten een jaar geleden niet horen klagen toen zij voor de finale van het EK een dag meer rust hadden dan de Italianen.

Gelukkig reageert Scolari scherp.

Sowieso een beetje een rare uitspraak. Aangezien ze gisteren hebben kunnen rusten, net zoals vandaag en morgen nog bijna een hele dag rust. Moet voldoende zijn lijkt me.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.