- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
@ Rep: dat moet een foutje zijn. Mail naar de klantenservice van Feyenoord is reeds verzonden.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Dit is trouwens veel grappiger, otherfool:
'Cardiff trekt met zak geld naar de Kuip voor Immers' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Doen! Doen! Doen!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
De pot op met dat legioen. Zielige losers die een verlies eisen van hun eigen ploeg. Ik zou nog liever kapotvallen dan voor dat tuig te voetballen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Otherfool, het is je dag vandaag - denk je net het domste ooit gelezen te hebben, komt Nomak langs. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een onnozelaars, echt ik kom niet meer bij
Haha, die eeuwige Legioen zelfpijperij is altijd wel schrijnend ja.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Otherfool, het is je dag vandaag - denk je net het domste ooit gelezen te hebben, komt Nomak langs.
Nou, al houdt Nomak hier een ellenlang referaat dat 1+1 toch echt 3 is of claimt-ie dat Mitchell Donald klaar is voor de Europese top, dommer dan dat lijstje rugnummers wordt het echt niet hoor. Welke zwakbegaafde kleuter heeft dat uberhaupt bedacht? Manmanman...
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Roda JC komt met 'groot nieuws': 'Hij is een absolute aanwinst' - voetbalzone.nl
Dit mag je toch best wel bizar noemen. Die jongen werd gelinkt aan oa Ajax, Anderlecht, PSV, Feyenoord, Twente en aan een langer verblijf bij Utrecht en dan eindigt hij in Kerkrade...
Nomak gaf de doorslag. Voor zo'n topper op de tribune wilt iedereen wel voetballen natuurlijk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Waarom die hoofdletter? Beetje jammer 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen

Te stompzinnig voor woorden dit
Mijn God, welke redeloze stumperts staan aan het roer van deze clubs? Welke mesjogge, potsierlijke idioten beslissen over dit soort zaken? Hoe getikt, dwaas en ridicuul moet je zijn om een dergelijke lachwekkende, malle en krankzinnige actie te ondernemen? Zijn wij dan echt allen overgeleverd aan de geesteszieke fratsen van halfgare imbecielen die het in hun zotte, seniele hoofd halen dergelijke bezopen, lijpe besluiten te nemen?
De Nederlandse voetballerij: ode aan de domheid.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax heeft wel het nummer 14 bevroren, als eerbetoon aan Cruijff. Zoals het hoort bij de ultieme vedette van je club.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Je bedoelt die kerel die bij Feyenoord speelde. 
Ach, lekker boeiend wat achter een rugnummer staat. Als ik maar tevreden ben over de overige namen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Waarom gebeurt dit weer....
'Giliano Wijnaldum kiest voor FC Groningen' - FCUpdate.nl
Ik hoop dat Haps zijn rol dan kan invullen, want van Heymans en Gorter moet ik het nog maar zien.
Nomak gaf de doorslag. Voor zo'n topper op de tribune wilt iedereen wel voetballen natuurlijk.
Deze is wel leuk 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Die zag ik nu graag bij PSV die Wijnaldum. Jammer.
Zometeen trouwens lekker genieten van Gilardino in de spits... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een ding is zeker. Spanje gaat een flinke kluif aan 'm hebben.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hopelijk komt Italië nog even op 1-0, anders wordt dit ontzettend eenzijdig. Wat ik sowieso wel zie gebeuren, denk niet dat Spanje hier moeite mee zal hebben. Brazilië zal de eerste stevige tegenstander worden.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Mooie volksliederen weer. Alleen dat geluid dicht bij spelers die vals zingen - iets wat men sinds een aantal jaar doet- blijft echt een gruwel.
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
Heerlijk die Buffon zeg! Luid en duidelijk hoor je hem zingen, vol passie met de ogen dicht. Prachtig!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heerlijk die Buffon zeg! Luid en duidelijk hoor je hem zingen, vol passie met de ogen dicht. Prachtig!
Ik vind het maar een hoop theater, of Buffon precies door heeft wanneer de camera op hem staat gericht. Sowieso vind ik Buffon een enge kerel.
Edit: Joene en ik zitten op 1 lijn 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Die Buffon is camerageil.
Staat die dan overdreven met z'n ogen dicht te blèren.
Edit. Ik verwijderde 'm per ongeluk. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het nationalisme van Buffon is op z'n zachts gezegd discutabel te noemen...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laat ze maar geloven dat ze kans maken. Dromen mag.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Die, al dan niet valse, bescheidenheid sierde je toch meer, Watts
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zelfs in DBZ capituleren ze minder spectaculair, en dat zegt veel 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ik vind het maar een hoop theater, of Buffon precies door heeft wanneer de camera op hem staat gericht. Sowieso vind ik Buffon een enge kerel.
Edit: Joene en ik zitten op 1 lijn
Zie jij liever die misplaatste arrogantie op de -kijk mij eens stoer kijken- bakkessen van Maher en Affelay?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Kunnen ze die Braziliaanse commentator die je de hele tijd hoort niet wegwerken?
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
Nou, moeten ze hem wel is maken, wat een gigantische kans!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.