- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
Kunnen ze die Braziliaanse commentator die je de hele tijd hoort niet wegwerken?
Zijn het geen Italiaanse commentatoren?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
De Nos, nu met extragratis Spaans commentaar!
Edit: Ha, het waren er al meer opgevallen.
Doen het ontzettend goed trouwens Italië.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik weet 't niet. Hoor de hele tijd mensen krijsen. 
Dacht dat 't zo'n hyperactieve Braziliaan was.
david bohm
-
- 3087 berichten
- 3452 stemmen
Geen van beiden want ze spreken Spaans. Waarschijnlijk Spanje want ik hoor niet echt Zuid-Amerikaanse invloeden.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die Jordi Alba kan er ook echt geen pepernoot van he?
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
Geen van beiden want ze spreken Spaans. Waarschijnlijk Spanje want ik hoor niet echt Zuid-Amerikaanse invloeden.
Dat is echt geen Spaans, hoor duidelijk Italiaans.
Weer een grote kans trouwens en nu bijna rust nog steeds 0-0.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alba maar even wisselen. Iker is een baas. Wat een kneus ook die Mourinho.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen

Maar straks hoorde je nog een andere. Dat was voogens mij toch echt een Braziliaan.
Deze Italiaan is namelijk nog hyperactiever en hoor je nog beter.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zie jij liever die misplaatste arrogantie op de -kijk mij eens stoer kijken- bakkessen van Maher en Affelay?
Nee. Maar er zit nog wel wat tussen boos kijken en als een idioot mee brullen. Ik zie graag dat spelers het meezingen, maar wel een beetje normaal.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Iker is een baas. Wat een kneus ook die Mourinho.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nee Toine. Jozefzoon was niet transfervrij.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die, al dan niet valse, bescheidenheid sierde je toch meer, Watts
Het gaat de laatste jaren iets te voorspoedig
. Al is de arrogantie eerder vals, en de bescheidenheid oprecht. Als het er straks op een toernooi weer echt toe doet heb ik dat ook weer. Al denk ik dat Spanje op een veredeld oefentoernooi net de klasse heeft om het toernooi te winnen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Tja, met een opleving aan het eind werd het nog wat, verder weer weinig vuurwerk. Spelers zijn toe aan vakantie.
Leuke avatar trouwens otherfool. En NW gaat maar weer eens reclame maken 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Nee. Maar er zit nog wel wat tussen boos kijken en als een idioot mee brullen. Ik zie graag dat spelers het meezingen, maar wel een beetje normaal.
Gelukkig 
Er zitten hier en daar wat theater ja. Maar ik zie ook wel een licht verband tussen de vaderlandsliefde van spelers van landen als Italie en Spanje en het gebrek daaraan van onze spelers, en de prestaties op het veld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
TEn NW gaat maar weer eens reclame maken

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mourinho haalde er een keeper uit die al 15 jaar goed presteerde. Mourinho's enige reden om Casillas eruit te halen was om aan te tonen dat hij de baas was en Iker niet. Ontzettend triest gedrag van Mourinho. Casillas toont gewoon elke keer weer aan dat hij nog superieur aan de rest is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gelukkig 
Er zitten hier en daar wat theater ja. Maar ik zie ook wel een licht verband tussen de vaderlandsliefde van spelers van landen als Italie en Spanje en het gebrek daaraan van onze spelers, en de prestaties op het veld.
Aha. Italie had in 2004, 2008 en 2010 weinig vaderlandsliefde? Nederland had plots in 2010 wel vaderlandsliefde, maar diezelfde jongens waren dat 2 jaar later kwijt? Hou op. Net of zingen iets zegt over je gevoel voor de ploeg en je inzet.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die Spanjaarden zingen ook nooit mee en die winnen alles dus tja...
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Mourinho haalde er een keeper uit die al 15 jaar goed presteerde. Mourinho's enige reden om Casillas eruit te halen was om aan te tonen dat hij de baas was en Iker niet. Ontzettend triest gedrag van Mourinho. Casillas toont gewoon elke keer weer aan dat hij nog superieur aan de rest is.
En wie denk je dat er alle kleedkamerverhalen van Real via de media naar buiten bracht? Ja hoor, dat was onruststoker Iker. Gisteren ook weer een zielig huilverhaaltje op voetbalzone over hoe hij door een hel is gegaan.
En dan noem jij Buffon een enge kerel, als er 1 doelman een enge kerel is, dan is het Iker 'ik smeer snotterbellen in de haren van kleine jongetjes' Casillas wel.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
@A&L
Ik wilde er nog bijzetten dat dat natuurlijk niet alleen ter herleiden is aan het wel of niet meezingen van het volkslied. Maar ik zie wel degelijk een link ja.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jesus komt. Over en klaar. Kan in de ijskast. Finito.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
En wie denk je dat er alle kleedkamerverhalen van Real via de media naar buiten bracht? Ja hoor, dat was onruststoker Iker. Gisteren ook weer een zielig huilverhaaltje op voetbalzone over hoe hij door een hel is gegaan.
Waar heb je die bewijzen? Of bescherm je je bronnen toch een beetje?
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Bad Request - omroepbrabant.nl
Ook dit blijven weer heerlijke berichten (is in andere steden vast net zo, maar eigenlijk is het gewoon idioot)
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Gelukkig 
*hint hint
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Op hoeveel procent speelt Spanje nu, 5... 6?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Als er een dag is om Spanje te verslaan is 't vandaag wel.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Spanje wordt weggetikt.
En Alba maar janken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.