• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.082 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.157 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Tja, bij die post was het wachten tot Watts vervelend komt doen..

Ik vroeg me al af waar ie bleef..

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

True. Koren op zijn molen.

En zover af van de realiteit ligt het (helaas) niet.

@NW

Speciaal voor jou: Film >> Filmgames >> 2-acteurs/actrices-samen-in-film-spel

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

PSV aast op Assaidi.

Je merkt wel weer dat er wat geld binnen is bij PSV, want de koopgrage handjes van Brands beginnen weer te jeuken.

Edit: Het kan gekker, PSV schijnt Jozefzoon gekocht te hebben

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Neeeeeeeee. Jozefzoon. WTF?

Assaidi zou wel gruwelijk zijn.

Jozefzoon lijkt me gekocht te zijn om de ruimte voorin wat op te vullen.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PSV aast op Assaidi.

Je merkt wel weer dat er wat geld binnen is bij PSV, want de koopgrage handjes van Brands beginnen weer te jeuken.

Dat ging om huur geloof ik.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Neeeeeeeee. Jozefzoon. WTF?

Assaidi zou wel gruwelijk zijn.

Jozefzoon lijkt me gekocht te zijn om de ruimte voorin wat op te vullen.

Laten we Assaidi ook niet beter maken dan hij is. Bij Liverpool vonden ze hem helemaal niks en dat zegt vrij veel aangezien daar vooral prutsers voorin spelen. Voor de Eredivisie is hij wel oke. Ajax was vorig jaar ook rond met Heerenveen, maar het ketste af op meneer zijn salaris. Kortom, dat wordt een duur grapje.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dat ging om huur geloof ik.

Liverpool schijnt Assaidi eigenlijk alleen te willen verkopen las ik net.

PS: PSV bevestigt op hun site Bruma en Jozefzoon...

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Jozefzoon...

Opvulling achter Depay (of hoog op de tribune).

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Als Brands weer zoveel geld uitgeeft en PSV weer geen kampioen word, dan wippen ze hem er neem ik aan wel een keer uit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Jozefzoon...

Opvulling achter Depay (of hoog op de tribune).

Eerder de tijdelijke vervanger van Narsingh lijkt me.

Wat wordt het nieuwe PSV nou?

Zoet

aankoop-Marcelo-Bruma-Willems

Strootman-Maher-Hiljemark

Narsingh-Matavz-Depay

Zoiets? Ben er nog niet echt kapot van eerlijk gezegd. En voorlopig dus Jozefzoon voor Narsingh. Of Wijnaldum, kan ook..

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Marcelo mag weg maar vreemd genoeg is daar weinig belangstelling voor... De suporters zullen een jaar Marcelo niet pikken. Zanka zal daar de kans krijgen lijkt me. Van mij mag Matavz ook nog wel vertrekken, maar ook daar blijft het vrij rustig over de laatste tijd.

Er zal nog wel wat bij moeten. Vooral een goede vervanger voor Strootman en Hiljemark.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Hebben ze Jozefzoon alleen gescout in de wedstrijd tegen PSV?

Toen dolde die Hutchinson namelijk helemaal dol.

Ik ben wel benieuwd wat ze voor 'm betaald hebben. Ik mag toch hopen een ton of 7/8.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Trieste wedstrijd gisteren in Confed. Vreemd nochtans als je ziet hoeveel talent er op het veld stond.

Die Brazilianen doen maar wat. Zit geen lijn en visie in. Maar wat vooral opviel is het gebrek aan technisch vernuft, iets waar ze vroeger toch om bekend stonden.

Die Neymar is ook geweldig overroepen. Lekkere trap maar voor de rest een gigantische matennaaier, dat zit er nu al in. Wat dat betreft zit hij goed bij Barcelona en bij het Spaanse voetbal bij uitbreiding. Moet nog zien dat hij sportief zo'n meerwaarde is voor Barça (marketinggewijs topaankoop natuurlijk).

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

Hebben ze Jozefzoon alleen gescout in de wedstrijd tegen PSV?

Toen dolde die Hutchinson namelijk helemaal dol.

Ik ben wel benieuwd wat ze voor 'm betaald hebben. Ik mag toch hopen een ton of 7/8.

Had de man geen aflopend contract? Berichten opgezocht van toen hij van Ajax naar RKC ging en daar voor twee seizoen tekende. Dat was twee jaar terug.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

VERRASSEND - Het Eindhovens dagblad meldt donderdagmiddag dat Florian Jozefzoon naar PSV vertrekt. De rechtsbuiten stond nog tot medio 2014 onder contract bij RKC Waalwijk en werd ook met een terugkeer naar Ajax in verband gebracht.

Klopt.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PSV aast op Assaidi.

Edit: Het kan gekker, PSV schijnt Jozefzoon gekocht te hebben

Ze hebben daar dus echt niks geleerd hè? Want nu gaat er weer 20 miljoen doorheen, en zeg je eigenlijk tegen Cocu: ja, we moeten wel kampioen worden. Niet dat ik Cocu zo hoog heb zitten, maar als je echt voor de jeugd wil gaan: geef hem de tijd. Zeg maar dat hij drie jaar de tijd krijgt, werk je schulden en te hoge begroting weg, spaar alvast voor als je de gemeente 49 miljoen moet terug betalen (en nee, al kan je dat lenen, dat is wel een verlies van ruim 45 miljoen, lekker voor de fair play straks die dan over een aantal jaar meetelt. En dan alle hoge afschrijvingen nog mee, want Brands blijft kopen natuurlijk. En qua salaris zijn dat ook niet de meest goedkope jongens.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

VERRASSEND - Het Eindhovens dagblad meldt donderdagmiddag dat Florian Jozefzoon naar PSV vertrekt. De rechtsbuiten stond nog tot medio 2014 onder contract bij RKC Waalwijk en werd ook met een terugkeer naar Ajax in verband gebracht.

Klopt.

Als je tot medio 2014 onder contract staat, dan heb je dus geen aflopend contract.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

PSV heeft 45 doelpunten verkocht. Het is niet onbegrijpelijk dat die nu flink gaan shoppen. Ik betwijfel eerder of ze wel achter de juiste spelers aanzitten.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ze hebben daar dus echt niks geleerd hè? Want nu gaat er weer 20 miljoen doorheen, en zeg je eigenlijk tegen Cocu: ja, we moeten wel kampioen worden. Niet dat ik Cocu zo hoog heb zitten, maar als je echt voor de jeugd wil gaan: geef hem de tijd. Zeg maar dat hij drie jaar de tijd krijgt, werk je schulden en te hoge begroting weg, spaar alvast voor als je de gemeente 49 miljoen moet terug betalen (en nee, al kan je dat lenen, dat is wel een verlies van ruim 45 miljoen, lekker voor de fair play straks die dan over een aantal jaar meetelt. En dan alle hoge afschrijvingen nog mee, want Brands blijft kopen natuurlijk. En qua salaris zijn dat ook niet de meest goedkope jongens.

Onzin. Er staan nu nog weinig jeugdspelers klaar om in PSV 1 te spelen. Wil je Cocu dan kapot maken door hem op te zadelen met een selectie die gaat spelen om de plaatsen 5/6 of als er nog meer vertrekt lager. Moet je kijken hoeveel doelpunten je al ingeleverd hebt met het vertrek van Lens en Mertens en als ook Toivonen nog gaat.

En de afgelopen paar jaar is er al gezeik geweest (terecht) op de verdediging van PSV en als Brands daar dan eindelijk wat aan gaat doen is er weer kritiek dat hij geld over de balk smijt. Ja, je kunt zo altijd wel wat zoeken om over te zeiken.

En Sanders en de RvC gaan echt niet PSV weer in dat ravijn gooien waar ze het net 2 jaar geleden uit hebben gesleept.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

PSV moet alleen wel flink nog shoppen. Ze raken dus met Lens, Mertens, Toivonen en Pieters 4 basisspelers kwijt. Plus, de 2 centrale verdedigers en de rechtsback waren niks, plus van Bommel is weg.

Die 4 jongens leveren een miljoen of 26 op (9, 9, 5, 3 gok ik), maar daar gaat al 8 miljoen voor Maher af. Heb je nog 18 miljoen over, waar Bruma al voor is gehaald. Miljoen of 4? Heb je nog 14 miljoen over voor een rechtsback, linksback, centrumverdediger en backup voor je aanval waar je met Toivonen, Lens en Mertens flink wat goals kwijt bent. Zeg maar dat je dan 14 miljoen hebt en nog 5 spelers zoekt.

Dat worden nog roerige weken dus.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Goede aankoop. En met Ancelotti ook eindelijk weer een normale, fatsoenlijke man die verder wel erg goed werk levert. Real wordt er ieder geval wat sympathieker op. Nu Ronaldo nog dumpen en het wordt nog wel wat.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PSV moet alleen wel flink nog shoppen. Ze raken dus met Lens, Mertens, Toivonen en Pieters 4 basisspelers kwijt. Plus, de 2 centrale verdedigers en de rechtsback waren niks, plus van Bommel is weg.

Die 4 jongens leveren een miljoen of 26 op (9, 9, 5, 3 gok ik), maar daar gaat al 8 miljoen voor Maher af. Heb je nog 18 miljoen over, waar Bruma al voor is gehaald. Miljoen of 4? Heb je nog 14 miljoen over voor een rechtsback, linksback, centrumverdediger en backup voor je aanval waar je met Toivonen, Lens en Mertens flink wat goals kwijt bent. Zeg maar dat je dan 14 miljoen hebt en nog 5 spelers zoekt.

Dat worden nog roerige weken dus.

Oftewel, er verandert niets bij PSV Als je dat rekensommetje maakt wordt je als niet-PSV'er wel een beetje vrolijk eigenlijk he!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat zegt hij eigenlijk? Dat de boodschap niet netjes is gecommuniceerd en dat hij met bepaalde mensen niet zou willen werken. Maar in gaan op zijn eigen functioneren doet hij niet. Lekker nietszeggend stukje dus.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

(afbeelding)

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Onzin. Er staan nu nog weinig jeugdspelers klaar om in PSV 1 te spelen. Wil je Cocu dan kapot maken door hem op te zadelen met een selectie die gaat spelen om de plaatsen 5/6 of als er nog meer vertrekt lager. Moet je kijken hoeveel doelpunten je al ingeleverd hebt met het vertrek van Lens en Mertens en als ook Toivonen nog gaat.

En de afgelopen paar jaar is er al gezeik geweest (terecht) op de verdediging van PSV en als Brands daar dan eindelijk wat aan gaat doen is er weer kritiek dat hij geld over de balk smijt. Ja, je kunt zo altijd wel wat zoeken om over te zeiken.

En Sanders en de RvC gaan echt niet PSV weer in dat ravijn gooien waar ze het net 2 jaar geleden uit hebben gesleept.

Dat is geen onzin. Nu zeg je: word kampioen, ook voor de centjes natuurlijk. Als Cocu tweede wordt, heb je ook een verloren seizoen en drukt dat op ook op Flip en zijn toekomst. Zeg dan, zoals Feyenoord noodgedwongen deed, dan maar even niet voor plek 1, 2 of 3. Beter voor de rust, eerlijk tegen de supporters, goed voor Cocu en zonder enig risico.

Buiten dat, Ajax leverde het seizoen na Jol ook 34 goals in en kreeg er 10 meer bij maar werd wel kampioen. Twente werd kampioen met slechts 63 goals. En echt, in de PSV B1 lopen nog betere spelers rond dan Marcelo. Niet dat ik de B1 ken, maar als dat niet zo is kan je net zo goed die hele lichting schrappen. Dat je de verdediging wat aanpast is logisch, en met Bruma heb je nu blijkbaar je man gevonden, maar voorin heb je helemaal niets nodig.

Buiten dat, PSV moet hoogstwaarschijnlijk nog miljoen aan de gemeente terugbetalen. Met zo een forse verliespost komt Europees voetbal ook in gevaar. Dan is het wel zo prettig niet miljoen per jaar aan afschrijvingen te hebben en hoge loonkosten (jongens van buiten zijn nu eenmaal duurder dan spelers uit eigen jeugd)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.