- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Mwoah, Iniesta vind ik wel meevallen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Neen. Geen Valdes en ook geen Iniesta.
Deze:

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Welke aap? Valdes?
Een keeper die schwalbes maakt? Het moet niet veel gekker worden 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als de keepertrainer een dagje ziek is zal Valdes gewoon met de groep mee moeten vallen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Messi zelf betrap ik ook op weinig schwalbes. Ik zie wel tig aanslagen op hem per wedstrijd. Zijn die backs bv toch wel een stuk erger.
Koning blijft toch Pepe. De man die iedereen doormidden zaagt en dood schopt, maar wel bij elk zuchtje wind ligt te janken op de grond.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Pieters lijkt ook te vertrekken.
Stoke City heeft al een bod uigebracht.
Die zal dus wel vertrekken voor 3.5 miljoen.
Vind 't wel riskant, zo heb je wel erg weinig spoeling achterin.
Bovendien is hij normaal gesproken nog één van de betere verdedigers van PSV.
Dan maar heel snel Viergever halen.
Ajax heeft weer een bod uitgebracht op van der Hoorn. 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Vond het een leuk potje gister.
Ik mag dat Brazilie graag zien spelen, leuke flamboyante spelers, af en toe wat hoogstandjes en niet al teveel organisatie. Zie dat veel liever dan die suffe Spaanse ideale schoonzoons en hun oeverloze getik.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Er mag trouwens best wel eens wat eensgezindheid komen rond het gedrag van keepers bij penalties. De ene mag z'n teen niet over de lijn plaatsen terwijl de andere al twee sprongen vooruit heeft gemaakt alvorsen de penalty getrapt wordt.
Keeper van Brazilië gisteren stond al bijna in z'n hoek.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax heeft weer een bod uitgebracht op van der Hoorn.
Die jongen heb ik altijd al een topspeler gevonden 
Nee, bah. Niet blij mee. Als dat het niveau is wat we al gaan kopen, dan kunnen de CL ambities weer diep de ijskast in.
Ik heb trouwens nauwelijks iets van de CC kunnen zien, maar vanavond maak ik wel tijd voor Spanje-Italië. Leuk affiche. Al wint Spanje dit simpel.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Er mag trouwens best wel eens wat eensgezindheid komen rond het gedrag van keepers bij penalties. De ene mag z'n teen niet over de lijn plaatsen terwijl de andere al twee sprongen vooruit heeft gemaakt alvorsen de penalty getrapt wordt.
Keeper van Brazilië gisteren stond al bijna in z'n hoek.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geef de beker nou gewoon aan Spanje. Bespaard weer inspanning.
Nee, Brazilië moet of de opstelling omgooien of enorme stappen maken in een jaar. Hier hoef je niet bang van te worden. Waarom Ganso niet in de basis staat
Of een Willian bvb.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Als die al bijna in z'n hoek stond, waarom schoot Forlan 'm dan niet in de andere?
Omdat sommige spelers niet naar de keeper kijken, maar enkel naar de bal? Sowieso moet een keeper op de lijn blijven, de ene scheidsrechter laat een penalty vier keer overnemen, de andere kijkt gewoon of er iets tegen een net vliegt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Geef de beker nou gewoon aan Spanje. Bespaard weer inspanning.
Nee, Brazilië moet of de opstelling omgooien of enorme stappen maken in een jaar. Hier hoef je niet bang van te worden. Waarom Ganso niet in de basis staat
Of een Willian bvb.
Die twee die je noemt zijn trouwens ook niet van de partij.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De ArenA gaat vermoedelijk worden uitgebreid naar 63.000 plaatsen (+ 10.000 erbij dus), ook met het oog op EK 2020 en met het feit dat je anders nauwelijks nog kans maakt op een Europese finale.
'Capaciteit Arena moet naar 63.000' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Na Excelsior en Twente krijgen we nog een elftal met (oud) Feyenoorders in Nederland..
'Actief PSV informeerde bij Manchester City naar Rekik' - voetbalzone.nl
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Tja, gracht kan wel dicht trouwens. En kan je de buitenkant niet eens verfraaien? Zwart verven of zodanig dicht bouwen in een kooiconstructie dat het wat strakker (dus minder lelijk) wordt?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel vrij opmerkelijk. Ganso zou één van de eerste namen zijn die je op het formulier zet lijkt me. Eén van die twee lijkt me meer dan genoeg idd. Zo krijg je nooit het middenveld in handen. Wel benieuwd hoe ze het gaan doen tegen Spanje als ze de bal vaker niet hebben dan wel.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
En dat heeft ie dus geleerd in die paar uur tijdens die presentatie in Camp Nou. Kun je nagaan als die er een paar jaar voetbalt..
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Die jongen gaat denk ik de meest onsympathieke speler ter wereld worden..
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Hij deed zelfs Suarez gisteren sympathiek lijken. Dat is een knappe prestatie!
Kreeg ie een vrije trap mee?
Nee.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Die jongen gaat denk ik de meest onsympathieke speler ter wereld worden..
En toch, is het zo vreemd? Zal niet de meest intelligente jongen zijn, maar is op zijn 18e al wel Koning in Brazilië. Door iedereen op handen gedragen. Door iedereen neergezet als diegene die de titel in 2014 moet binnenhalen. Meisjes te over aan zijn voeten. Kortom: God. Ja, dan kan je je wat anders gedragen op die leeftijd. En als niemand je dan corrigeert, maar sterker: je aanbidt, dan ga je nog geloven ook dat dit normaal is. Zeker in die Zuid-Amerikaanse voetbalcultuur.
Een Messi en Ronaldo, hoe goed ook, waren op die leeftijd heel grote talenten maar wel met betere voetballers rondom hen. En eenmaal aan de top, waren ze al drie jaar ouder en hadden ze al het een en ander meegemaakt.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ik hoop zo dat Brazilië volgend jaar compleet faalt. Maar dat zal wel niet als vriendje van de Fifa en gezien de economische en politieke belangen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Cruijff is dus vanaf nu RMA-fan geworden:
http://www.vi.nl/nieuws/243108/Cruijff-Ancelotti-zal-Real-als-team-beter-gaan-neerzetten.htm
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Wellicht al gepost, maar vond het wel grappig. 
FIFA WERELDRANGLIJST per 27-06-2013:
1. Spanje
2. Spanje -21
3. Spanje -19
4. Spanje -16
5. Spanje -10
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wellicht al gepost, maar vond het wel grappig. 
FIFA WERELDRANGLIJST per 27-06-2013:
1. Spanje
2. Spanje -21
3. Spanje -19
4. Spanje -16
5. Spanje -10

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.