- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Aankoopprijs: 12 miljoen
Kosten salaris: 8 miljoen *3 jaar = 24 miljoen (dan schat ik het nog laag in)
Exclusief tekengeld, zakenwaarnemers fee etc. en een restwaarde van nagenoeg € 0,-.
Echt alles behalve een koopje hoor, dit gaat Juventus in 3 jaar tijd gewoon een kleine 40 miljoen kosten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Uuuhhhh wrong! Het geeft alleen maar het trieste beleid van Vitesse weer. Alsof ze zelf niet in NL rondshoppen 
.
Vitesse ´september 2012´.
Koopt Theo Janssen (die zelf graag wilt) van Ajax.
Vitesse 'juni 2013'
Wij verkopen niet aan de concurrent (terwijl van Ginkel graag wilt).
Daar heb ik twee woorden voor die zeven letters bevatten.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Meer in de richting van dat wat men niet toestaat op MM 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
@psvnetwerk 2h
Turkse media speculeren over onderhandelingen Depay met Besiktas #psv
@MemphisDepay22: Goedemorgen ik zie dingen op het internet maar er is niks van waar volgend jaar knallen in PSV 1 DREAMS COMING TRUE!
Zo zie ik 't graag, en nu nog waarmaken. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hij heeft de champagna al ontkurkt
Wat een twitter posts hier de hele tijd. Blegh!
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Vitesse ´september 2012´.
Koopt Theo Janssen (die zelf graag wilt) van Ajax.
Vitesse 'juni 2013'
Wij verkopen niet aan de concurrent (terwijl van Ginkel graag wilt).
Volgens mijn VI die zojuist binnen op de mat viel wil Chelsea slechts 5 miljoen betalen en Ajax 7, maar filiaal Vitesse praat alleen met haar moederbedrijf. Wie houdt dan wie voor de gek? En ik neem aan dat niet enkel Vitesse (lees: Chelsea) bepaalt waar Van Ginkel heen gaat, maar dat Van Ginkel zelf ook inspraak heeft?
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
@psvnetwerk 2h
Turkse media speculeren over onderhandelingen Depay met Besiktas #psv
@MemphisDepay22: Goedemorgen ik zie dingen op het internet maar er is niks van waar volgend jaar knallen in PSV 1 DREAMS COMING TRUE!
Zo zie ik 't graag, en nu nog waarmaken.
Die is dus weg volgende week 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Volgens mijn VI die zojuist binnen op de mat viel wil Chelsea slechts 5 miljoen betalen en Ajax 7, maar filiaal Vitesse praat alleen met haar moederbedrijf. Wie houdt dan wie voor de gek? En ik neem aan dat niet enkel Vitesse (lees: Chelsea) bepaalt waar Van Ginkel heen gaat, maar dat Van Ginkel zelf ook inspraak heeft?
Hoezo? ik geloof dat Vitesse niet wil verkopen aan een concurrent of in ieder geval dezelfde competitie. Zo gek is dat toch niet?
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Maar wel dus kopen van een concurrent (dat moeten we nog maar zien overigens na verkoop van Bony) of uit dezelfde competitie? Buiten dat, als je bedragen gaat accepteren die twee miljoen lager (op zeven miljoen is dat een behoorlijk bedrag), dan kan ik je niet echt serieus nemen. Maar goed, filiaal Vitesse doet natuurlijk ook maar wat vanuit het hoofdkantoor wordt opgedrongen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Haha, dus omdat Ajax verkoopt aan een concurrent moet Vitesse dat ook maar doen? Vrij logisch hun manier van handelen.
Dat Dortmund nou zo achterlijk is alles aan Bayern te verkopen.. Kun je ze beter voor een paar miljoen minder in Engeland of Spanje verkopen
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Beetje voorbarig omdat soort berichten serieus te nemen. Als Chelsea al 2 miljoen minder zou betalen (wat me zeer sterk lijkt) wordt dat echt wel op een andere manier gecompenseerd. Die belangen onderling zijn veel te groot.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Haha, dus omdat Ajax verkoopt aan een concurrent moet Vitesse dat ook maar doen? Vrij logisch hun manier van handelen.
Dat Dortmund nou zo achterlijk is alles aan Bayern te verkopen.. Kun je ze beter voor een paar miljoen minder in Engeland of Spanje verkopen
Precies.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vitesse is helemaal geen concurrent. Dat willen ze daar graag denken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ons maakt het blijkbaar niet zoveel uit, dat Vitesse opeens een attitude krijgt en zich gedraagt als een omhoog gevallen subtopper vind ik daarentegen wel behoorlijk triest. Het blijft een nietszeggende club met nietszeggende supporters dat anno 2013(ondanks 3? jaar Jordania/Chelsea/Russisch Poen) nog geen reet heeft gepresteerd.
Geen club binnen Nederland meer die nog zaken wilt doen met Vitesse op deze manier.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Vitesse is helemaal geen concurrent. Dat willen ze daar graag denken.
Dat is toch ook genoeg? Ze hebben die ambitie, dat is voldoende.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Nee, dat hoeft niet. Maar het toont wel aan dat Vitesse het bijzonder hoog in de bol heeft. En laat Vitesse eerst maar eens top 3 eindigen voor ze het woord concurrent in de mond durven nemen. Maar ik heb het gevoel dat ze daar een heel harde krijgen met dit soort praatjes. Vorige week was ik nog daar, nieuwe trainingscomplex bekijken. Mee met mijn broertje die voor Vitas is. Mooi hoor, daar niet van, tot iemand vroeg of er enige club in de buurt kan komen van dat op Papendal. Je zag de gids gelijk glunderen, dat hij echte wachtte op die vraag. En quasi-nonchalant met zijn papieren tegen zijn kin wist hij te zeggen dat 'eerlijk gezien' (die woorden zijn doelbewust gekozen) geen enkele club in Nederland dit had. Je voelde gewoon dat hij dat kwijt wilde. Om vervolgens te zeggen dat dit het allernieuwste is, en Ajax al 15 jaar oud is met De Toekomst. Neen, dit was zoals men het bij Chelsea en Manchester United had (die blijkbaar elk jaar een nieuw complex krijgen en nooit verouderen dus).
En Bayern betaalde overigens de gelimiteerde transfersom, Dormund kon daar niets meer tegendoen. (Hoe die GT erin kwam is weer een andere vraag).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat is hun goed recht inderdaad. Maar ze snijden zich wel lelijk in de vingers als ze de binnenlandse markt tegen gaan werken. AZ probeerde het, Twente probeerde het, Vitesse probeert het, maar die clubs gaan Ajax en PSV echt niet serieus langdurig bedreigen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dat Vitesse geen topclub is, is een feit natuurlijk. Dat zij echter niet verkopen aan Ajax is hun goed recht. Zou AZ ook eens moeten doen als die ooit nog wat willen bereiken.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Nee, dat hoeft niet. Maar het toont wel aan dat Vitesse het bijzonder hoog in de bol heeft. En laat Vitesse eerst maar eens top 3 eindigen voor ze het woord concurrent in de mond durven nemen.
Tja, 'hoog in de bol'.. Je kan het ook ambitie noemen. Gezonde ambitie of niet, ze denken blijkbaar bij Ajax aan te kunnen haken de komende tijd. Dan moet je natuurlijk niet je betere/beste speler(s) naar de concurrent laten gaan, zeker wanneer je dit financieel niet nodig hebt.
En Bayern betaalde overigens de gelimiteerde transfersom, Dormund kon daar niets meer tegendoen. (Hoe die GT erin kwam is weer een andere vraag).
Wat je zelf al zegt. Zet er dan bij dat ie niet naar Bayern mag.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Door de voorrondes raken is dan ook (veel) moeilijker dan 1 poulewedstrijd winnen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat Vitesse geen topclub is, is een feit natuurlijk. Dat zij echter niet verkopen aan Ajax is hun goed recht. Zou AZ ook eens moeten doen als die ooit nog wat willen bereiken.
Zouden ze wel willen, maar net als dat Ajax en PSV aan grotere clubs moeten verkopen voor meer financiële mogelijkheden, zo moeten AZ, Vitesse en Twente dat net zo goed doen. Ik heb bv het idee dat AZ Maher vrij graag kwijt wilt deze zomer.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Wat je zelf al zegt. Zet er dan bij dat ie niet naar Bayern mag.
Hoe bedoel je? Van mij mag hij.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Bedoelde ik niet naar jou
. Maar dat Dortmund dat dan in zijn contract moet zetten of zoiets. Anders weet je dat Bayern ieder jaar bij je komt shoppen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
COMPARISON:
Andy Carroll, 7 seasons, 28 PL goals, £15m.
Carlos Tevez, 7 seasons, 84 PL goals, £10m.

mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
COMPARISON:
Andy Carroll, 7 seasons, 28 PL goals, £15m.
Carlos Tevez, 7 seasons, 84 PL goals, £10m.
Ach ja, het blijft een Engelsman. Zeker in dat land worden ze echt gehypet. Zoek eens naar "Best football team all time", standaard dat Man Utd 1999 daar in de top 3 staat. Zo ook hun spelers.
Overigens zei Zenden eens in Studio Voetbal dat Engelse clubs elkaar meer betalen onderling vanwege een of andere gunfactor. Weggewuifd door Derksen c.s., maar toch een interessante opmerking.
@schram: helder
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voor de lezers van VI (editie van afgelopen week, rubriek Balverliefd), hebben jullie de pagina's gelezen met een verslag van de persconferentie van Van Gaal in China? Schitterend zeg, zat af en toe hardop te lachen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zouden ze wel willen, maar net als dat Ajax en PSV aan grotere clubs moeten verkopen voor meer financiële mogelijkheden, zo moeten AZ, Vitesse en Twente dat net zo goed doen. Ik heb bv het idee dat AZ Maher vrij graag kwijt wilt deze zomer.
Met Maher worden we kampioen dus waarom zouden we hem vrij graag kwijt willen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.