- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Gudelj: "AZ gezondste club van Nederland" - FCUpdate.nl
Zolang Maher, Altidore en Viergever (wat natuurlijk onmogelijk is) blijven hebben we gewoon een erg sterk team.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij liepen die jongens er dit seizoen ook al en toen werd je 10de ofzo.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
--------------------Esteban-------------------
Marcellis---Gouweleeuw---Wuytens---Viergever
------------Henriksen-------Gudelj-------------
----Maher---------------------------Martens---
--------- Altidore ----------- Johannsson-------
Geen verkeerd team toch?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Niet minder sterk dan de top 3.
Haha blijf dat maar denken. Ik ga voor een gat van 10-15 punten tussen Ajax/PSV en waar AZ zal eindigen.
Overigens wel een prima ploegje hoor, daar niet van.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
kos zegt niks geks hoor. Ik als AZ-fan krijg wel een licht bonertje van die opstelling. Is alleen zo jammer dat je weet dat er nog wel wat weggaat. En Martens raakt binnen de kortste keren weer geblesseerd.
Die Johansson, wie jullie misschien niks zegt, is ook een klasse speler.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Chelsea en Vitesse naar verluidt akkoord over Van Ginkel. Transfersom van 5 miljoen. Terwijl Ajax 7 miljoen heeft geboden 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Haha blijf dat maar denken. Ik ga voor een gat van 10-15 punten tussen Ajax/PSV en waar AZ zal eindigen.
Overigens wel een prima ploegje hoor, daar niet van.
Bedoelde ook meer in theorie.
De top 3 heeft natuurlijk meer in de breedte, zou als het rond de winterstop al in de buurt kwam wel spelers kwijtraken en er is ook nog de druk.
Maar zo op papier vind ik het basisteam niet echt minder dan de top 3 hoor.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Chelsea en Vitesse naar verluidt akkoord over Van Ginkel. Transfersom van 5 miljoen. Terwijl Ajax 7 miljoen heeft geboden
Hou toch op. Ajax 'zou eventueel gebeld hebben over 7 miljoen..' waarbij totaal niets zeker is over welke voorwaarden dat zou gaan, allemaal onzinspeculatie.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Geen verkeerd team toch?
Vergeet Reijnen niet!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen verkeerd team toch?
Maher, Altidore en Martens zou ik graag bij Ajax zien.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Vitesse zou Altidore eigenlijk moeten halen als Bony vertrekt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Gewoon de telefoon niet opnemen als Vitesse belt
AZ doet geen zaken met concurrentie.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Werder zit toch achter Altidore aan?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Volgens mij laat AZ Altidore alleen gaan bij een heel hoog bod, want AZ moet ook nog zo'n beetje de helft van de transfersom afdragen aan Villareal.
En het seizoen daarna Henriksen en Johansson zeker? 
Of misschien dat Ajax nu, sindsdat Seniele Jopie aan de macht is, eindelijk eens met hun takken van AZ-spelers afblijft?
En Gorter!
Mogen tegen elk bod weg. Net als Boymans trouwens, misschien iets als backup voor Pellè? Falkenburg schijnt nu misschien toch nog naar Panathinaikos te gaan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Of misschien dat Ajax nu, sindsdat Seniele Jopie aan de macht is, eindelijk eens met hun takken van AZ-spelers afblijft?.
Laten we het hopen. De meeste AZ-ers naar Ajax zijn geflopt:
Lindenbergh: kut
Perez: voldoende
De Zeeuw: redelijk
El Hamdaoui: kut
Sigthorsson: twijfels door blessureleed
Moisander: top
Vergeet ik er nog 1 van de laatste jaren?
Slechts 1 speler die echt een goede versterking is gebleken dus. Dat is een matige balans. En ze zijn veelal duur betaald.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Moet AZ zeggen, wat die al niet bij Willem II alleen al hebben weggeplukt in een paar jaar....
El Hamdaoui, Dembele, Jaliens, Moens, Landzaat, Sektioui, Augustien, Ramzi, Mathijsen.
ps.. Moisander top
.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Werder zit toch achter Altidore aan?
@RikElfrink 5m
#PSV heeft een principe-akkoord bereikt met #Bruma en #Chelsea. Transfer wordt dit weekend definitief afgerond.
Nou, da's één. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
@RikElfrink 5m
#PSV heeft een principe-akkoord bereikt met #Bruma en #Chelsea. Transfer wordt dit weekend definitief afgerond.
Nou, da's één.
Ja inderdaad ja. Haal er twee door elkaar dus.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Moet AZ zeggen, wat die al niet bij Willem II alleen al hebben weggeplukt in een paar jaar....
El Hamdaoui, Dembele, Jaliens, Moens, Landzaat, Sektioui, Augustien, Ramzi, Mathijsen.
ps.. Moisander top
.
Dat was voornamelijk omdat die gluiperige Martin "Ajax hoeft me niet te bellen" van Geel precies wist hoe de contracten waren opgebouwd van de Willem II-spelers. En daarnaast hebben we het al goedgemaakt door Ali "Marokkaanse Messi" Messaoud die kant op te sturen. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Pellè heeft slecht nieuws na eerste training: ?Ik sta open voor een transfer? - voetbalzone.nl
Is d'r zometeen een leuke club in 'm geïnteresseerd, mag die niet weg of komen ze er niet uit qua transfersom.
Zit je met een boze Pelle opgescheept. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
ps.. Moisander top
.
Niemand bij Ajax heeft het nog over Vertonghen gehad afgelopen seizoen. Moisander was erg sterk ja. Niet foutloos, maar dat was onze Belgische topper ook niet. Moisander hoort zeker bij de beste 3, 4 Ajacieden van afgelopen seizoen. Vermeer, Moisander, Blind en Eriksen. Of top 5, dan Siem de Jong er ook nog bij.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
@j0enne: Schitterend hoe die jongen alle criticasters de mond heeft weten te snoeren.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
ps.. Moisander top
.
Moisander heeft het prima gedaan naast Alderweireld. Natuurlijk een achteruitgang in vergelijking met Jan, maar toch een van de constante factoren vorig seizoen. Weinig ´Moisandertjes´ gezien en relatief weinig kaarten gepakt (wat altijd zijn probleem was). Her en der wat (belangrijke) goaltjes (AZ, Twente, City); prima eerste seizoen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Rol Cabral bij FC Twente lijkt na één seizoen compleet uitgespeeld - voetbalzone.nl

Die Verhoek is een drama, maar je kan ook niet zeggen dat we erop achteruit zijn gegaan 
Ps. Pelle is natuurljik gewoon verkeerd geciteerd of zo. Die jongen blijft gewoon in de Kuip. Voor minder dan 8 miljoen niet laten we m niet gaan.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
6 keer geel en één keer twee keer geel is rood is nou niet bepaald weinig.
Van Bommel had d'r 'maar' 3 meer.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
6 keer geel en één keer twee keer geel is rood is nou niet bepaald weinig.
Van Bommel had d'r 'maar' 3 meer.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Voetbalflitsen - Geen bier meer voor PSV! Club gaat fout in met jubileum-bierblik Bavaria
Je verwacht 't ook niet he... Wat zijn 't toch ook amateurs. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.