• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.045 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.385 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
.

(quote)
Een beetje zoals een Heitinga dus die het ook nog veel te vroeg vindt om terug te keren en blijkbaar denkt dat hij op zijn 35ste nog van waarde is voor Ajax.

Bedankt voor bewezen diensten Johnny zeg ik dan, maar ook jou hoef ik niet meer in ons shirt te zien. Hou dan gewoon je mond als voetballer, het kan me weinig schelen of het in Eindhoven, Rotterdam of Amsterdam is gezegd.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Vijf miljoen is gewoon een lachertje voor Pelle

Onzin, Pelle kan gewoon in het rijtje Vleminckx, Junker, Bulykin, Malki.

Verschil is dat deze spitsen ook konden scoren in een mindere ploeg en sommigen van hen deden dat ook nog eens meer dan 1 schamel seizoen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Wat is onzin?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

Een beetje zoals een Heitinga dus die het ook nog veel te vroeg vindt om terug te keren en blijkbaar denkt dat hij op zijn 35ste nog van waarde is voor Ajax.

Heitinga is nu 29 jaar. Wel een aardig verschilletje met Kuijt. Als Heitinga over 2 jaar eens aan een terugkeer denkt, dan kan dat nog zeker. Mits hij natuurlijk wel wat te bieden nog heeft. Als hij 33, 34 of ouder is dan mag hij inderdaad wegblijven, of hij moet nog wel heel goed zijn, iets wat ik niet verwacht.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Verschil is dat deze spitsen ook konden scoren in een mindere ploeg en sommigen van hen deden dat ook nog eens meer dan 1 schamel seizoen.

En ik maar denken dat je Feyenoord zo'n matige ploeg vond

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Misschien, maar zoals ik al eerder zei; voor Feyenoord is Pelle onmisbaar en alleen om die reden moeten ze hem niet voor vijf miljoen laten gaan (marktconform of niet is irrelevant). Hoe lang is het geleden dat een Feyenoorder er 27+ inschoot? Dan moeten we een decennium terug volgens mij; Dominee Dirk.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Vijf miljoen voor Pellè is heel mooi. Voor zijn schoenen. Ga weg met je fooi.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

schram101 schreef:

En ik maar denken dat je Feyenoord zo'n matige ploeg vond

Geen topploeg, maar wel een ploeg waar je als spits een goede aanvoer hebt. Dat voordeel hadden de andere spitsen niet.

Materny schreef:

Dominee Dirk.

Dollar Dirk zal je bedoelen.

Onmisbaar is nogal een groot woord als het over Pelle en Feyenoord gaat. Guidetti schoot ze er ook wel in. Een Malki zou bij dit Feyenoord een garantie zijn voor 25 doelpunten.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Nomak schreef:

Een Malki zou bij dit Feyenoord een garantie zijn voor 25 doelpunten.

Dan heeft Pellè dat ook. Waarom zou je hem dan verkopen voor 5 miljoen?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Geen topploeg, maar wel een ploeg waar je als spits een goede aanvoer hebt. Dat voordeel hadden de andere spitsen niet.

(quote)
Dollar Dirk zal je bedoelen.

Onmisbaar is nogal een groot woord als het over Pelle en Feyenoord gaat. Guidetti schoot ze er ook wel in. Een Malki zou bij dit Feyenoord een garantie zijn voor 25 doelpunten.

En voordat die malle Zweed kwam was het 8 jaar droger dan in de Gobi. Of vergeet ik wellicht iemand, Kastanjes met 15 ofzo? Feit blijft dat je uitspraak over een Malki in Feyenoord nergens op gebaseerd is. Niet veel zijn in staat om er in Rotterdam 25+ in te schieten; de geschiedenis backs me on this one.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Makaay 16 goals.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dat zijn er nog steeds 9 te weinig gebaseerd op Nomak zijn wijsheid.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Je had het over Castaignos met 15 goals en vroeg of je nog iemand vergat. Vandaar.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

True.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Fenerbahçe en Besiktas niet in Europa. Kan Nederland op gebied van de coëfficiëntenlijst mooi een inhaal slag maken

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Feyenoord en FC Utrecht zijn daardoor virtueel geplaatst. Goede zaak.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

%%%%%% schreef:

Fenerbahçe en Besiktas niet in Europa. Kan Nederland op gebied van de coëfficiëntenlijst mooi een inhaal slag maken

Wellicht, maar twee Turkse teams nemen die plekken toch in? Maar er zit waarheid in wat je zegt, als bijvoorbeeld PSV i.p.v. Ajax de Champions League zou betreden dan zijn we er ook mooi klaar mee

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Mwoah, die zullen toch ook wel 1 potje moeten kunnen winnen?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Dat Juventus heeft echt een koopje zeg met Tevez, 12 miljoen maar!

City doet d'r in ieder geval alles aan om 'm te lozen, contract van één jaar, hoog salaris en hij wilde sowieso al weg.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

PSV kan nu trouwens tegen Bursaspor loten in de derde ronde, eerst zat daar PAOK nog bij maar die hebben daar dus voordeel bij en zitten nu in de pot bij PSV.

Anders kwam Huub Stevens misschien weer in Eindhoven.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Mwoah, die zullen toch ook wel 1 potje moeten kunnen winnen?

Touché.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Touché.

Ze moeten eerst maar eens laten zien dat ze de ploegen in de voorronde aankunnen, voordat we speculeren over wat ze in de groepsfase kunnen

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Normaal gesproken vlieg je er gewoon uit in de vierde voorronde als je ziet tegen wat je moet spelen:

Arsenal, AC Milan, Schalke 04, Zenith, Lyon.

Dus ik hoop zo erg dat Lyon of Zenith 't in die derde voorronde verknallen waardoor wij bij deze ploegen zitten, dan speel je tegen Real Sociedad, Paços de Ferreira, Metalist Kharkiv (mochten ze de derde voorronde overleven), PAOK (mochten ze de derde voorronde overleven) en dan de winnaar van Lyon of Zenith.

Feyenoord verbant Fernandez: spits niet welkom op training - voetbalzone.nl

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

j0enne schreef:

Dat Juventus heeft echt een koopje zeg met Tevez, 12 miljoen maar!

Het is nog niet officieel bevestigd. Ik ben geen fan van Tevez maar het is natuurlijk wel iemand die er meer ballen in ramt dan de Matri's en Giovinco's van deze samenleving. Llorente in de punt van de aanval, Tevez in een zwervende rol er omheen. Wie weet. Juve schijnt ook Kolarov te willen huren met optie tot koop. Dat vind ik wel een leuke speler.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Je vergeet nog de slechtste te noemen: Vučinić

Die kerel vind ik zo ontzettend slecht he.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Of Tevez het nog op kan brengen is ook maar afwachten, ik vind het toch wel een riskante aankoop. Kolarov daarentegen zou een leuke koop zijn.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Is ook inderdaad een prima speler, zie 'm altijd liever dan Clichy...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ze moeten eerst maar eens laten zien dat ze de ploegen in de voorronde aankunnen, voordat we speculeren over wat ze in de groepsfase kunnen

Door de voorrondes raken is dan ook (veel) moeilijker dan 1 poulewedstrijd winnen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Het is nog niet officieel bevestigd. Ik ben geen fan van Tevez maar het is natuurlijk wel iemand die er meer ballen in ramt dan de Matri's en Giovinco's van deze samenleving. Llorente in de punt van de aanval, Tevez in een zwervende rol er omheen. Wie weet. Juve schijnt ook Kolarov te willen huren met optie tot koop. Dat vind ik wel een leuke speler.

City is akkoord gegaan met de transfersom. Medische keuring is woensdag.

Koopje dus.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

depri83 schreef:

Sneer. Goed punt.

Is al de tweede keer dat ze op hun beleid terug komen.

Uuuhhhh wrong! Het geeft alleen maar het trieste beleid van Vitesse weer. Alsof ze zelf niet in NL rondshoppen

Daarnaast is er al tig keer aangegeven dat er niet meer idioot meer wordt gedaan met transferbedragen, TENZIJ het om exceptionele talenten o.i.d. gaat. Blijkbaar zien ze in hem een groot talen en geldt dit dus als een uitzondering Vandaar wederom een kansloze sneer van j0enne hehe, vooral omdat dit toch wel duidelijk was.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.