- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
Ik zou eerder gelijk Neymar kopen, want Messi is wel wat beter dan die Neymar hoor. Maar ben het er wel mee eens dat het een rare aankoop van Barcelona is.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
?Ajax bood zeven miljoen euro, Vitesse nam de telefoon niet op? - voetbalzone.nl
En dan geen grote transfersommen meer betalen. 
En dan Maher te duur vinden maar wel 7 miljoen willen betalen voor van Ginkel. 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wel mooi dat er toen eerst keihard ontkend werd maar aan alles voelde je dat Pi-Air gewoon de waarheid zei.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Wie gaat er fluiten? Dat wordt vast een lange zoektocht... 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
?Ajax bood zeven miljoen euro, Vitesse nam de telefoon niet op? - voetbalzone.nl
J0enne's poging tot een sneer ook weer achter de rug gehad
Next!
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Sneer. Goed punt.
Is al de tweede keer dat ze op hun beleid terug komen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wat is dat nou weer voor vergelijking? 
Het is ook helemaal niet raar dat je 16 miljoen betaalt voor Sulejmani...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Er zal een gedachte achter zitten, maar het is allemaal wel wat curieus inderdaad. Misschien dat de streep intern ligt op zeven miljoen, en dan ook geen eurocent meer. En aangezien Maher acht moet kosten, tsjah.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het is gewoon vreemd ja. Investeer dat geld dan lekker in Maher of wees consequent en doe het bij niemand.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
UEFA pakt Europese tickets van Fenerbahçe en Besiktas af - voetbalzone.nl
Bye bye
Nu de corrupte ploegen uit de andere landen weren.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
En er zullen nog een hoop geruchten komen.......
'Zenit Sint-Petersburg wil Pell? overnemen van Feyenoord' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Bye bye
We willen nog wel graag voetbal kunnen kijken...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vijf miljoen. Volgens mij is Feyenoord niet meer in de situatie dat ze zoiets moeten accepteren.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Vijf miljoen. Volgens mij is Feyenoord niet meer in de situatie dat ze zoiets moeten accepteren.
Klopt. Van Geel vraagt 10 miljoen. Maar goed, Pellè speelt volgend seizoen gewoon in de Kuip. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
5 miljoen is al veel te veel voor een beperkt spelertje met 1 leuk seizoen in de Mickey Mouse League.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
UEFA pakt Europese tickets van Fenerbahçe en Besiktas af - voetbalzone.nl
Bye bye
En er zullen nog een hoop geruchten komen.......
'Zenit Sint-Petersburg wil Pell? overnemen van Feyenoord' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
=
Kuijt naar Feyenoord?
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Kuyt.. Aan de ene kant is het een held, aan de andere kant heeft ie die titel verspeelt door toen Feyenoord hem 'nodig' had voor het grote geld te kiezen in de zandbak.
Ik weet het niet zo. Voor een salaris van 5 ton mag ie een jaartje komen. Is het wat krijgt ie er een jaartje bij. Afkoopsom moet je sowieso niet voor m betalen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als jullie nu weer hopen op Kuijt, dan neem ik jullie nooit meer serieus. Buiten het feit dat hij matig was en vooral nu op dit moment is, heeft hij elke Feyenoorder vorig jaar gefrustreerd. Ik herinner nog wel dat jullie hem allemaal een enorme lul vonden toen hij Fenerbahce koos.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oprotten met die Kuyt. Gaat maar lekker terug naar Utreg anders.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, 5 miljoen voor Pellé, met dat contract dat ie heeft. Dacht het ook
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Laten we het Kuyt vooral kwalijk nemen dat hij koos voor een mooiere, sterkere club waar hij ook nog eens een pak meer centjes kon verdienen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Als jullie nu weer hopen op Kuijt, dan neem ik jullie nooit meer serieus. Buiten het feit dat hij matig was en vooral nu op dit moment is, heeft hij elke Feyenoorder vorig jaar gefrustreerd. Ik herinner nog wel dat jullie hem allemaal een enorme lul vonden toen hij Fenerbahce koos.
Ik heb direct geroepen dat Kuijt altijd in zijn hoofd heeft nog terug te willen naar Feyenoord, maar dat hij zichzelf dan overschat. Over 3 jaar is hij niets meer waard. Misschien als pinchhitter.
Op dit moment is hij nog goed genoeg voor de Eredivisie.
Gisteren gaf Feyenoord watcher Krabbendam aan dat de transfer van Kuijt naar Feyenoord totaal niet aan de orde is. Maar goed... dat zegt nog weinig.
Ik verwacht dat Pellè gewoon blijft. Of een Russische club moet hem 3 of 4 miljoen per jaar geven.
Kuijt was natuurlijk totaal niet matig in zijn Feyenoordtijd, voor Eredivisie begrippen. Hij nam Feyenoord - samen met Kalou - op sleeptouw, de laatste 2 seizoenen. Sowieso, als je 30 goals scoort, ben je niet matig.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
5 miljoen is al veel te veel voor een beperkt spelertje met 1 leuk seizoen in de Mickey Mouse League.
De regent van Otherfool spreekt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Laten we het Kuyt vooral kwalijk nemen dat hij koos voor een mooiere, sterkere club waar hij ook nog eens een pak meer centjes kon verdienen.
Dan ook niet jaren het Legioen zoet houden met schijnheilig gewauwel over terugkeren. Hou dan gewoon je mond, en niemand zal erover vallen dat je aan de kebab gaat in de laatste fase van je carriere.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
De regent van Otherfool spreekt.
Alsof 10 miljoen realistisch is voor zo een prutser die overal is mislukt en nu 1 leuk seizoen heeft gehad. Voor 12 miljoen kan je Tevez ophalen en die is op zijn minst 10 klassen beter.
Dan ook niet jaren het Legioen zoet houden met schijnheilig gewauwel over terugkeren. Hou dan gewoon je mond, en niemand zal erover vallen dat je aan de kebab gaat in de laatste fase van je carriere.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Marktconform is het best realistisch.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Alsof 10 miljoen realistisch is voor zo een prutser die overal is mislukt en nu 1 leuk seizoen heeft gehad. Voor 12 miljoen kan je Tevez ophalen en die is op zijn minst 10 klassen beter.
En voor 45 miljoen Carrol nog niet zo heel lang geleden, alsof die 3x beter is dan Tevez. Vijf miljoen is gewoon een lachertje voor Pelle, en niet zozeer gezien zijn kwaliteiten (want dat is wellicht discutabel) maar meer voor de waarde die hij in Rotterdam vertolkt.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ten eerste is het otherfool (zonder hoofdletter), en ten tweede is het gewoon mijn mening.
En daarom mag je geen 10 miljoen voor hem vragen? Van Geel wil uiteraard dat Pellè blijft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.