- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Wat is het eigenlijk dat jij zo voor Spanje bent? Daar geboren? Je voorvaderen die er vandaan komen?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dit Nederland kan beter, met de A spelers erbij tenminste. Buiten dat was Spanje ook weer niet zo best. Die 1-0 was dankzij een Oranje verdediger die de bal voor Spaanse voeten legde, de 2-0 was wel goed. Maar je moet natuurlijk altijd die 1-1 scoren.
Daarbij heeft Spanje wel een vreselijk goed elftal, al spelen ze er vrij saai mee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Roots, al ben ik niet meer Spaans dan Nederlands hoor. Alleen heb ik altijd meer met Spanje gehad. Komt ook mede omdat hier geen vaderlandse trots cultuur bestaat (te nuchter ofzo). Helpt ook niet.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Komt ook mede omdat hier geen vaderlandse trots cultuur bestaat (te nuchter ofzo). Helpt ook niet.
Dan mis je een stukje opvoeding
Maar het kan ook gewoon zijn dat je er liever niet aan denkt aangezien onze grootste trots uit een tijd komt waarin we Spanje versloegen 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wat een vrije trap van Depay zeg.
Uiteraard De Gea weer met z'n tengels er nog net tegen waardoor die tegen de lat gaat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan mis je een stukje opvoeding
Maar het kan ook gewoon zijn dat je er liever niet aan denkt aangezien onze grootste trots uit een tijd komt waarin we Spanje versloegen
Die mogen jullie hebben hoor, de WK finale van 2010 vind ik belangrijker
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Klaasje wordt weer eens gedold 
Van Hanegem zal thuis wel zitten te genieten van zijn droommiddenveld...
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
De Vrij en BMI zijn geweldenaars in vergelijking met van der Hoorn en Nuytinck.
Daar wordt je echt niet vrolijk van zeg.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Zou er naast De Gea zelf nog iemand zijn die die baard mooi vindt?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Edurne schijnt het mooi te vinden. Nuff said.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
@ depri - 
@ NW - en toen moest ik eerst zoeken wie Edurne was. Maar die vind ik ook niet mooi, beide dus slechte smaak
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hoesen heeft vaker de tegenstander geraakt dan de bal 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fer
.
Als je die niet maakt dan gaat het 'm niet worden.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Het is afgelopen met die Hoesen avatar.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Onnodig verloren met een, zoals bekend, slecht team op het tweede plan... tot in de finale 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Spanje is dodelijk effectief zeg, pfff.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
De Clasie-lovers worden ook een beetje op hun plek gezet nu hé. Die laat al de hele wedstrijd spelers uit zijn rug lopen. Wat een beperkt verdedigend inzicht heeft die jongen. Diep triest.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Als de directe tegenstander de 16 ingaat (zoals net bij de goal) moet je hem ook overgeven aan de cv.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
tweede helft - was zoals verwacht - niet veel. Veredeld zomeravond partijtje.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Hoe doet Nuytinck het (de weinige keren dat hij genoemd wordt zijn niet echt positief...)?
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Als de directe tegenstander de 16 ingaat (zoals net bij de goal) moet je hem ook overgeven aan de cv.
Dat vind ik niet, aangezien Spanje voortdurend lopende mensen uit het middenveld heeft. VD Hoorn en Nuytinck hebben het druk genoeg met de voorste linie van Spanje.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Ondanks de nederlaag en de misser toch een mijlpaal voor Hoesen, hij heeft de 90 minuten weten vol te maken!
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Hoe doet Nuytinck het (de weinige keren dat hij genoemd wordt zijn niet echt positief...)?
Misschien wel de slechtste man van het veld.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Ik word trouwens ziek van die term Jong Oranje, zelfs in de uitslagen en standen in de VI van vandaag. Alsof ons land Oranje heet. We hebben het toch ook niet over Die Junge Mannschaft, La Giovane Squadra Azzurra en La Furia Roja Joven. Het is nog altijd Jong Nederland.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.