- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dit was een nog grotere misser dan die blunder in de competitie...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
V.d. Hoorn en nuytink kunnen weer inpakken. Dramaaa
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die schitterende kansloze lange halen ook de hele tijd 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het is al van 2 kanten een vervelende wedstrijd, maar die 2 goals geef je wel weer erg dom weg zeg. En dan zelf bij 1-0 een 100000000% kans nog niet benutten. Zucht. Gelukkig zijn we al geplaatst.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Niet zo slim van Pot, dit...... Maar uit Feyenoord oogpunt kan ik er wel mee leven. Als je de finale haalt sta je mentaal 0-1 achter.
Montorsi
-
- 9722 berichten
- 2384 stemmen
Gelukkig staan Van der Hoorn en Nuytinck er nu in, hoeven we niet langer te twijfelen of ze een klasse minder zijn dan De Vrij en BMI.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Wat een stel josti's daar centraal achterin, vooral Mike "ik dek lucht' vd Hoorn. Maar Pot heeft blijkbaar niet geleerd van het EK 2008, want waarom zo een opstelling?
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Hoe kun je die missen godverdomme? Kut De Gea natuurlijk weer met z'n voet.
Ach ja, Spaanse keepers en een voet.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Belangrijkste vraag is natuurlijk: Hoe speelt Danny?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Spanje wel een klasse beter. De reserves kunnen het niet bolwerken. Nog geen fatsoenlijke aanval gezien. Vooral het middenveld wordt overlopen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weer genieten. Met zoveel speels gemak zoveel beter zijn. Weer veel moois gezien.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Danny Whosen?
De spits is de laatste die je het kwalijk kan nemen. Totaal geen aanvoer van achteruit. De middenvelders zijn compleet onzichtbaar en de verdediging strooit met lange ballen op een onzichtbare Memphis en Josefzoon. Het is eenzaam op het eiland
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Israël is geen eiland. Dat zou jij toch moeten weten, reppie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die Vilhena vind ik dan nog wel wat hebben maar Fer en Klaasje... dat kan toch niet op dit niveau? Die Van der Hoorn maakt z'n status als 'toptalent' trouwens ook niet echt waar...
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Bizot, Van Aanholt, Fer en Clasie spelen echt een gruwelijke wedstrijd.
Hoesen staat kansloos tegen de 2 verdedigers en kan geen bal vast houden. Depay en Jozefzoon proberen het wel, maar kunnen niet vooruit spelen doordat er te weinig stootkracht in de aanvalslinie is.
het middenveld komt echt tekort en vooral Fer ziet er pijnlijk uit.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Weer genieten. Met zoveel speels gemak zoveel beter zijn. Weer veel moois gezien.
Hm tja., tegen deze b-garnituur zou zelfs Andorra nog winnen. Niet direct iets om trots op te zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met Isco er in Brazilië nog bij hou je helemaal geen schone onderbroek meer over. Wat een genot om te kijken. Wat is die vreselijk goed. Vond het al een multitalent, maar dit is gewoon weer buitencategorie a la Iniesta. Over 13 jaar gewoon vijf sterren op het shirt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hm tja., tegen deze b-garnituur zou zelfs Andorra nog winnen. Niet direct iets om trots op te zijn.
Vind ik ook wat overdreven, bovendien is Spanje ook op 7 plekken gewijzigd.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Pot is gewoon een lul. Waarom begin je uberhaupt met een compleet nieuw elftal.
Een paar spelers rust oké, maar dit is lachwekkend.
Volgens mij beseft Pot niet wat d'r gebeurt als ze tweede eindigen en wie de tegenstander dan is.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
En Nederland op 11, waar er zeker 5 echt tekortkomen op redelijk cruciale posities. Dan is dat makkelijk voetballen ja. Ik zou de beide a-selecties weleens willen zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pot is gewoon een lul. Waarom begin je uberhaupt met een compleet nieuw elftal.
Een paar spelers rust oké, maar dit is lachwekkend.
Volgens mij beseft Pot niet wat d'r gebeurt als ze tweede eindigen en wie de tegenstander dan is.
Eens. Is zeer zelden goed, al helemaal niet voor het moraal. Je sterkhouders gewoon laten spelen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Opeens ziet Jong Engeland B er niet meer zo slecht uit...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En Nederland op 11, waar er zeker 5 echt tekortkomen op redelijk cruciale posities. Dan is dat makkelijk voetballen ja. Ik zou de beide a-selecties weleens willen zien.
Tuurlijk maar verwacht dat het spelbeeld bij de A-selecties ook niet veel anders zou zijn. Al hoop ik dat Nederland de finale haalt zodat we ze tegen elkaar aan het werk zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.