- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zie de relevantie niet zo in. Als een werkgever dat wil betalen is dat de zaak van de werkgever en niemand anders. Vind ik wel even iets anders dan een wettelijk vastgesteld model van belasting afdragen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Iedereen profiteert bovendien evenveel van de overheid. [
Nee hoor, zeker niet. Dat heeft alleen niet direct een verband met de hoogte van het inkomen, maar wel met chronisch ziekte, ouderdom enz. enz. Sommige mensen profiteren veel en veel meer van de algemene voorzieningen dan anderen.
Ja akkoord, uitzonderingen zijn er altijd. Al zal Messi algemeen gezien niet meer profiteren dan de eerder genoemde loodgieter.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zonder goed onderhouden wegen kunnen al die supporters niet naar het stadion komen om zijn salaris te storten. Etc, etc..
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ja akkoord, uitzonderingen zijn er altijd. Al zal Messi algemeen gezien niet meer profiteren dan de eerder genoemde loodgieter.
De werkgever van Messi daarentegen...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Stam, die dus 1 jaartje bij Ajax heeft gevoetbald. Het commentaar van A&L dat Guidetti een kontenlikker is mag dus ook in perspectief geplaatst worden 
Wie duikt er het archief in?
Jaap is Nederlander en opgegroeid in de Eredivisie. Guidetti had tot zijn verhuur nog nooit van Feyenoord gehoord gok ik. Verschilletje.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Hele B-elftal opgesteld bij Jong Oranje... ben benieuwd.
vd Hoorn
gaat bewijzen dat hij vaste verdediger moet worden bij Jong Oranje...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jaap zat tot z'n 25 in de eerste divisie. Zie niet hoe een zwollenaar meer met Ajax zou hebben dan een zweed met Feyenoord.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wiens brood men eet...
En het klootjesvolk slikt het als zoete koek.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jaap zat tot z'n 25 in de eerste divisie. Zie niet hoe een zwollenaar meer met Ajax zou hebben dan een zweed met Feyenoord.
Sja, Ajax, Feyenoord en PSV hebben landelijk overal fans. Jaap vond Ajax de meest aansprekende club. Dat kan natuurlijk.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, zeker niet. Dat heeft alleen niet direct een verband met de hoogte van het inkomen, maar wel met chronisch ziekte, ouderdom enz. enz. Sommige mensen profiteren veel en veel meer van de algemene voorzieningen dan anderen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Niet zo vreemd....misschien nog nooit..... Tja, wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Niet zo vreemd....misschien nog nooit..... Tja, wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Lijkt me niet zo heel moeilijk. Jaap Stam = Nederlander, groeit net als iedereen hier op met de Nederlandse clubs waarvan Ajax met afstand de grootste is.
Waarvan zou Guidetti Feyenoord moeten kennen? Van die 10-0 tegen PSV of door dat doorgesnoven tribunetuig dat nergens kan komen zonder problemen te maken? Als Guidetti aan Ajax of PSV was uitgeleend vond hij die club de mooiste.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Wie heeft die V-halzen template bij Adidas verzonnen? Dat landen en clubs in dat gedrocht durven te lopen zeg
Ik mag niet hopen dat Adidas en Ajax dit de supporters gaan aansmeren bij het nieuwe thuisshirt volgende maand
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nou. Gelijkspel is genoeg voor die eerste plek.
Zie het alleen niet gebeuren met dit hele B-elftal en Spanje met Isco, Thaigo, Muniain, De Gea.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Kasimpasa biedt 1 miljoen voor Malki. Dat moet Roda natuurlijk nooit doen, maarja die zullen natuurlijk wel akkoord gaan.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Wie heeft die V-halzen template bij Adidas verzonnen? Dat landen en clubs in dat gedrocht durven te lopen zeg
Ik mag niet hopen dat Adidas en Ajax dit de supporters gaan aansmeren bij het nieuwe thuisshirt volgende maand
Dan liever een typefoutje.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En waarschijnlijk einde carrière voor Andres Oper na een zwaar ongeval.
Hopelijk herstelt deze held weer.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me niet zo heel moeilijk. Jaap Stam = Nederlander, groeit net als iedereen hier op met de Nederlandse clubs waarvan Ajax met afstand de grootste is.
Waarvan zou Guidetti Feyenoord moeten kennen? Van die 10-0 tegen PSV of door dat doorgesnoven tribunetuig dat nergens kan komen zonder problemen te maken? Als Guidetti aan Ajax of PSV was uitgeleend vond hij die club de mooiste.
Jij bent echt enorm dom zeg.... Zou Guidetti Henke Larsson niet gekend hebben? Lijkt me toch wel voor een Zweed. En Als Stam niet bij Ajax had gezeten vond hij vast PSV de mooiste of Zwolle. Je bevestigt echt alles wat we hier in Holland van die Limburgers denken....
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En Als Stam niet bij Ajax had gezeten vond hij vast PSV de mooiste of Zwolle. Je bevestigd echt alles wat we hier in Holland van die Limburgers denken....
Maarja, dan ben ik dus dom. 
Je bevestigd
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja jij bend dom. En er zijn nog wel meer nare eigenschappen die we hier het limbovolk toedichten. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Yeah right, A&L1, Materny en andere Ajacieden hier hebben vast ook allemaal een tijdje bij Ajax gespeeld. Anders zouden ze vast wel supporter van een andere ploeg in Nederland zijn. Alsof het vreemd is dat een Nederlander supporter van Ajax is.
Noem je Japie Stam nou een gloryhunter?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Larson niet......Larsson wel
En vergeet Elmander niet of het enige Nederlandse clubteam dat deze eeuw nog een Europacup wist te pakken.... Nomakje heeft echt geen idee. Dat Kuiptrauma werkt jaren door.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Neee niet Morata 
Topscorer-technisch zeer spijtig, dit.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Noem je Japie Stam nou een gloryhunter?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hoe kun je die missen godverdomme? Kut De Gea natuurlijk weer met z'n voet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.